Kolonne til Rudskogen 28-29 August?

Anbefalte innlegg

Jeg stikker nok ned etter jobb på fredag. Skal kjøre ned med ny lånt vogn på 2 tonn så tar vell litt lengere tid en før :P

 

Når er du ferdig på jobb da? Vi drar fra Statoil Hamar 18.00.

 

Nå har jeg satt opp avreisetider på fredag og lørdag på første side. Kopi av disse:

 

 

Fredag.

Statoil Hamar - 18.00

 

Lørdag.

Statoil Hamar - 05.00 (For de som ønsker å ta følge med Oslofolket fra Esso Ryen)

Statoil Hamar - 10.00 (For de som ønsker å sove litt lenger)

 

Da er det bare å møte opp når dere selv ønsker folkens.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har tenkt å reise fra Gjøvik på lørdagen ? : vinke :

 

Jeg har tenkt meg nedover på formiddagen en gang. Thomas kommer etter da han må jobbe på lørdag. Så om noen vil kjøre i følge så si ifra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Je nappe med meg vogna og Kurt i 12 tia på fredagen. Systembolagets lagerbeholdning skal minkes litt før hælja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir høyst sansynelig med fra lørdags morgen (natt :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da ser det ut som om det blir en liten rekke med biler i morgen fra Hamar.

 

Kim Rune, Petter, Simen, meg og Tor Egil. Tenkte å møte opp på Statoil vis a vis CC ca 17.30 og deretter kjører vi bort på Image og møter Tor Egil med vogna, så reiser vi ca kl 18.

 

Frank og Jan Inge, er dere med i morra eller? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt så er bakdiffen min lekk :( så jeg får ikke vært med. makan til styggeri :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.