#26 Skrevet August 25, 2010 Jeg stikker nok ned etter jobb på fredag. Skal kjøre ned med ny lånt vogn på 2 tonn så tar vell litt lengere tid en før Når er du ferdig på jobb da? Vi drar fra Statoil Hamar 18.00. Nå har jeg satt opp avreisetider på fredag og lørdag på første side. Kopi av disse: Fredag. Statoil Hamar - 18.00 Lørdag. Statoil Hamar - 05.00 (For de som ønsker å ta følge med Oslofolket fra Esso Ryen) Statoil Hamar - 10.00 (For de som ønsker å sove litt lenger) Da er det bare å møte opp når dere selv ønsker folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 25, 2010 (endret) Er det noen som har tenkt å reise fra Gjøvik på lørdagen ? Jeg har tenkt meg nedover på formiddagen en gang. Thomas kommer etter da han må jobbe på lørdag. Så om noen vil kjøre i følge så si ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 26, 2010 Je nappe med meg vogna og Kurt i 12 tia på fredagen. Systembolagets lagerbeholdning skal minkes litt før hælja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 26, 2010 Blir høyst sansynelig med fra lørdags morgen (natt ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 26, 2010 da ser det ut som om det blir en liten rekke med biler i morgen fra Hamar. Kim Rune, Petter, Simen, meg og Tor Egil. Tenkte å møte opp på Statoil vis a vis CC ca 17.30 og deretter kjører vi bort på Image og møter Tor Egil med vogna, så reiser vi ca kl 18. Frank og Jan Inge, er dere med i morra eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 27, 2010 Som nevnt så er bakdiffen min lekk så jeg får ikke vært med. makan til styggeri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...