Anbefalte innlegg

Jeg synes det blir helt feil med 20" på en C4, det er veldig feil tidsmessig. Og hvis man skal kjøre litt i dette landet, ikke bare rulle frem til nærmeste bensinstasjon så er det nesten ubrukelig. Jeg kjører 45 profil på min, men ønsker meg snart orginaldimensjon. Jeg har Årdal->hamar->trysil->oslo->årdal under belte fra helga. Og det er ille nok med mitt oppsett med Eibach synkesett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det å kjøre 8,5x19" framme og 9x19" bak, ET 35, med 235/35/19 begge steder. Gjelder en S6 C4.

Blir avviket i rulleomkrets foran kontra bak så stort at det skader drivverket?

Avviket i rulleomkrets pga dekkstrekk er neglisjerbart med "normal" strekk hvor du fortsatt før luft i dekkene. Så 235/35 foran og bak gir samme rulleomkrets.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kompis kjører på 9x18 ET30 med 225/40/18 på s4/c4. senka 35mm med eibach sett.. null problem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte 245/40-18 i noen uker til jeg fikk på 235/40/18 - Dette var på 8x18 med et32, med eibach senk. Subba litt i innerskjermen ved fullt rattutslag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avviket i rulleomkrets pga dekkstrekk er neglisjerbart med "normal" strekk hvor du fortsatt før luft i dekkene. Så 235/35 foran og bak gir samme rulleomkrets.

Takker for svar. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 9x18 med 225/40 foran og 255/35 bak et42, foran passer det nesten helt fint, subber litt i innerskjermen med fullt rattutslag hvis bilen står i bakke, bak så skulle gjerne felgene vært litt lengre inne etter min smak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 9x18 med 225/40 foran og 255/35 bak et42, foran passer det nesten helt fint, subber litt i innerskjermen med fullt rattutslag hvis bilen står i bakke, bak så skulle gjerne felgene vært litt lengre inne etter min smak.

Foran har du for høy Et til 9" felg på C4, min subber ingenting ;)

Bak, lengre inn : klø : kan du forklare? kan jo være du har for brede dekk, eller er det at du synes de ser "for langt ute ut" liksom? Har 9x18 jeg vet du, føler de passer helt perfekt jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk greit når jeg hadde bra strekk med 225 dekk bak, no med 255 så kunne de godt vert litt lengre inn, for mønsteret på dekket er litt utenfor skjermbuen.

Fant bilde her:

Før:

biteme.jpg

Etter:

CIMG1315.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må rette litt, sjekket i dag og jeg har et30.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da så :) de bygger greit. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.