Anbefalte innlegg

Osram Nightbreaker

 

08 Vivaro, 01 Transporter, 83 Golf osv. Lyser pent hvitt, og VELDIG godt!

 

Disse har jeg også for øyeblikket i sprederne og de holder i allefall lenge om de kansje ikke lyser like "blått" som de beste på det feltet:) Men de lyser i allefall godt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør med vnlig Xenon pærer i tåkelysene... lovlig? nei... men ingen har sagt noe på 5 år til meg og vært på 2 eu kontroller uten annmerkningDu blir ikke akkurat blenda av xenon i tåkelys.

Höen pærene er bare noe dritt, som alle andre xenonmatch pærer varer de i 2 uker. og om man skal kjøpe pærer hver 14 dag, så blir det litt kostbart i lengden.

 

Alternativet er jo LED i tåkelysa, har det på A2'n og de har jo holdt i over 1 år nå, men de lyser ikke noe særlig, så det egner seg ikke til annet en markeringslys.

 

Har brukt Höen sine pærer i grøftelys i flere måneder nå, funker fint dem.

 

Led derimot spiser bilen min til frokost. Har hatt 5 sett på skiltlys, 1 sett på parklys og 1 sett i grøftelys...alle har sluttet å funke!

 

Hadde hatt xenon hvis ikke det var for at jeg må ombygge hele forbanna grøftelyset for at det skal passe :P

 

Ulikt andre; jeg er fornøyd med Höen sine pærer jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaha, men det finnes da andre pæremerker som har pærer som matcher Xenons temperatur. :confused: Eller gjør det ikke?

 

Jeg hadde kanskje håpet på noe sånt som f eks at de er av superior kvalitet og varer for evig...

 

Hadde dem i grøftelysa på gamlebilen. Holdt vel ikke noe mer enn et halvt år. Men skal sies at den bilen var stiv som juling :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du blir ikke akkurat blenda av xenon i tåkelys.

Godt å høre at jeg bare innbiller meg at hver 2. bil jeg møter med xenon i tåkelysene blender meg, da. Og de som ikke blender meg når jeg møter de på tørt føre, de blender når asfalten er våt.

 

Kan ikke si at jeg skjønner den store fasinasjonen med xenon i hytt og pine, LED i skiltlys, parklys og det som verre er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat dét er jo en smakssak Mads. Noen liker gult lys, noen liker hvitt lys, andre liker sotete og noen liker vanlig halogen-lys(litt gulaktig).

Jeg for min del er glad i hvitt lys, det ser rent og pent ut. Med tåkelys som er montert nærme bakken så er det lett at folk føler seg blenda, så enkelt/vanskelig er det. Jeg syns det er pent, men når det regner så syns jeg folk burde skru av kurve/tåkelys. Men jeg glemmer det selv av og til jeg, så skal ikke kappe hodet av noen jeg. Og med feiljusterte halogenlykter så blir jeg blenda da også jeg, sikkert noe feil med meg som ikke bare blir blenda av xenonpærer da.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre at jeg bare innbiller meg at hver 2. bil jeg møter med xenon i tåkelysene blender meg, da. Og de som ikke blender meg når jeg møter de på tørt føre, de blender når asfalten er våt.

 

Kan ikke si at jeg skjønner den store fasinasjonen med xenon i hytt og pine, LED i skiltlys, parklys og det som verre er.

 

Nyere biler kler faktisk LED i det meste, syns jeg da.. Men eldre biler, sånn som alle dissa du driver å rægger rundt i :P , kler derimot ikke masse LED's og xenon ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.