Anbefalte innlegg

på stort sett de fleste steder kan du gjerne gjøre dette visst du kommer litt utpå kvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa, men er fortsatt ikke "lov".. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det. er ikke lov nei

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nei nei.. Får fortsette på denne måten da..

 

Var en bra GDS-hall i Trondheim hvor man kunne gjøre dette "lovlig".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, lovlig og lovlig. er jo bare ett notis dem har så man ikke bremser kø og er til irritasjon.

Som sakt her, er man på ukurante tider så er det jo null stress og stå lenge.

Dem kan jo ikke akkurat gi deg bot! her kommer sunn fornuft inn i bildet.

Jeg vasker bilen som regel på selvvasken bak Triaden kjøpesenter Lørenskog. Bak bensinstasjonen der, (YX, Hydro?)

Ikke billig der, men kan stå for det meste uforstyrra. masse plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja der sier du noe annet som irriterer meg litt.. Dette med plass.. Har vaska bilen på shell på mastermyr noen ganger, og du har en 70-80 cm på hver side av bilen.. VELDIG lett å spyle av bilen uten å bli helt gjennomvåt da ja.. Gud..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg like U-wash ved Østre Aker vei(nedenfor kalbakken) veldig godt, som allerede noen nevnte her.

De har 7 båser og aldri kø om man er der litt utenfor "rush-tid". Varmt vann i både såpe og spyling og alt mulig, og svær plass utafor man kan stå å "ordne" etterpå. Pluss støvsuger(to stk?).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

shell på kværner er absolutt beste spør du meg, 3 båser og best trykk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg like U-wash ved Østre Aker vei(nedenfor kalbakken) veldig godt, som allerede noen nevnte her.

De har 7 båser og aldri kø om man er der litt utenfor "rush-tid". Varmt vann i både såpe og spyling og alt mulig, og svær plass utafor man kan stå å "ordne" etterpå. Pluss støvsuger(to stk?).

 

Fornøyd med U-wash selv jeg.

Stanseveien 1 så finner man den, hvis noen lurte!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.