Haugesund: Poleringsavtale (seterens/vask mm)

Anbefalte innlegg

Broren til en kamerat har begynt med vasking/polering/rensing o.l!

Han skal ta fullpakke på min bil i løpet av denne uken og lurte derfor på om jeg skulle ta opp med han om vi i Haugesund lokal lag kunne fått fått en god fast pris slik at vi hadde en proff plass å forholde oss til ?

Greit og få noen tanker på hva folket syns om det... De holder til på Kvala (der med Rimi)...

 

Er dette noe og satse på eller ? Jeg er iallefall av den typen som syns det er kjedeligt å polere bilen med kun middels resultat.... Kanskje det er noen flere her som er som meg ? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss prisen er rett så kan det være interessant, selv om jeg storkoser meg med å stå og vaske å polere bil i 6 timer i solsteiken med ei øl i hånda : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom de er dyktige og vi får OK pris synes jeg dette hadde vært veldig bra Erling. Hør ihvertfall med de hva de sier og om de kan gi ett OK tilbud!

 

Holder til ved Rimi på Kvala?? Mener du Rema på Kvala eller Rimi før du svinger av til Kvala?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss prisen er rett så kan det være interessant, selv om jeg storkoser meg med å stå og vaske å polere bil i 6 timer i solsteiken med ei øl i hånda : ja :

 

Næmen!! Vaske og polere i solsteiken?!?! :fy::P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank, bilen står i skyggen av garasjen da, og inni garasjen når polering pågår, men sola kommer jo på meg :) perfekt egentlig :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom de er dyktige og vi får OK pris synes jeg dette hadde vært veldig bra Erling. Hør ihvertfall med de hva de sier og om de kan gi ett OK tilbud!

 

Holder til ved Rimi på Kvala?? Mener du Rema på Kvala eller Rimi før du svinger av til Kvala?

 

Såklart , kommer ikke til å nevne noe før bilen min er ferdig... Så viss jeg er fornøyd så kommer jeg til å legge fram et forslag om avtale til oss! (Er viktigt for han å komme seg skikkeligt inn på markedet så går utifra at vi får greie priser og god service)!

 

Og det blir vel Rema tror jeg.. Er bortforbi Anker... Bygget ligger ved Bjelland & Davick blant annet (rørleggere)!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken pris er det for rubbing og polering Erling?

 

Jeg skal selge Passaten så en shining hadde nok vært på sin plass....

 

 

Jan D. fra Vats.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken pris er det for rubbing og polering Erling?

 

Jeg skal selge Passaten så en shining hadde nok vært på sin plass....

 

 

Jan D. fra Vats.

 

Hei Jan!

Skal ta å høre jeg når jeg leverer inn min bil. Legger igjen svar på denne tråden slik at alle får info`n!

Noen som forresten vet hva normal pris for polering å slikt er ?

 

-Rling-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høresx bra ut dette , har selv et par biler som skulle hatt en rubbing og polering, (sorte) begge to så det krever litt arbeid viss det skal bli bra :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank, bilen står i skyggen av garasjen da, og inni garasjen når polering pågår, men sola kommer jo på meg :) perfekt egentlig :D

 

Du er tilgitt! : ja :

(Trenger jo en liten polering min også, men siden den skal lakkes til våren, så tror jeg det går lett inn glemmeboka mi!)

Nok OT!

 

Tilbake til topic: Hva slags vaske-/poleringsprodukter bruker de? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er tilgitt! : ja :

(Trenger jo en liten polering min også, men siden den skal lakkes til våren, så tror jeg det går lett inn glemmeboka mi!)

Nok OT!

 

Tilbake til topic: Hva slags vaske-/poleringsprodukter bruker de? : klø :

 

Kommer med info når jeg leverer inn bilen ;) Han har nå fått en del arbeid også noen bilfirma så både håper å tror de er seriøse...

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med en klompis i dag han var villig og kunne ta bilene våre, pris litt avhengig av farge men ca 1000.- for komplett utvendig behandling, det er billig, han er tildligere klargjører hos Laastad og driver med dette på si, bruker kun Autoglym produkter og maskin : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med en klompis i dag han var villig og kunne ta bilene våre, pris litt avhengig av farge men ca 1000.- for komplett utvendig behandling, det er billig, han er tildligere klargjører hos Laastad og driver med dette på si, bruker kun Autoglym produkter og maskin : ja :

 

Tøft , da har jeg en pris å "presse på" ;)

Snakte med han som skal ta bilen min i dag... Han skulle finne en pris for oss....

Hos "min" venn så følger seterens med....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliper dem og polerer felgkanter også eller?

for 1000,- kr i polering så gjør jeg det heller selv egentlig... har ikke så god råd. selv om resultatet ikke blir så bra, men er fornøyd med Meguiars produktet jeg bruker og dette er resultatet:

 

vask3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kameraten min har ikke noe erfaring med å pusse ned felger iallefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glenn Ove: Dersom du synes 1000 kroner er for dyrt for full polering så tror jeg du skal slite med å få noen til å gjør det for deg :) Jeg regner ihvertfall med å bruke kammeraten til Tore på en bil eller to i nær fremtid...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke dyrt sånn sett, MEN for meg som har 60kr timen er det dyrt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke dyrt sånn sett, MEN for meg som har 60kr timen er det dyrt ;)

 

Er dyrt selv om jeg har 150 timen , men det som er at jeg betaler gledeligt en tusenlapp for å få et skikkelig resultat ;) Pluss det er så lite givende som det blir og bruke flere timer på noe som bare blir "ok" !!

 

Jaja.... Det er sommer folkens.. Har hatt sommerdekk noen uker nå.. Herligt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens!

 

990,- for Polering/Motorvask/Rensing av seter ;) Dette er vel ikke noe dårlig pris ? :D Skal hente min før møtet i dag så blir spenende å se resultatet...

 

Interesert ? Ring Børge : 905 21 094

 

Hils gjerne fra Erling!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut!

 

Post gjerne noen bilder, jeg skal også ta min hvis det er bra resultat.

 

 

 

Jan D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en veldig god pris Erling : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hentet bilen og er MEGET fornøyd!!!!

Han hadde tatt motor vask , renset alt av seter/dørtrekk o.l , polert bra , hatt felgvask/dekkvask m/stoff og vasket vinduer og alt som skal til for å få en bil i topp stand!

 

Dette 990,- tilbudet gjelder en måned så skulle han gi oss i vacn en god fast pris! Desto flere som benytter seg av tilbudet jo desto bedre fast pris kan han gi oss!

 

Geir tok noen bilder med mobilen (1.3 megap.) så kan hende han legger de ut her ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker på en ting, det kan ikke være så god bissniss for han dette? tar jo minst 2 timer pr. bil? renser han teppet i bilen også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror han skal få ta mine sorte biler også viss det er med inn/ut vendig så er det BILLIG : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker på en ting, det kan ikke være så god bissniss for han dette? tar jo minst 2 timer pr. bil? renser han teppet i bilen også?

 

Går mer enn 2 timer på en bil Glenn ;)

Han har akkurat begynt med dette så det er viktig for han å komme seg inn på markedet!!

Normal pris på alt dette vil såklart ikke koste 1000kr........ Dette gjelder en måned så får vi gode priser på alt seinere ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.