Haugesund: Poleringsavtale (seterens/vask mm)

Anbefalte innlegg

Tror han skal få ta mine sorte biler også viss det er med inn/ut vendig så er det BILLIG : ja :

 

Det er det :)

 

Ring Børge! Tlf nr står ovenfor!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanonavtale dette Erling :tilber:

 

Må en ha nyvasket bil eller fikser han dette også? Passaten ser for tiden helt for j****g ut så den har jeg veldig lyst å kjøre bort til han som den er og la han gjøre alt :)

 

Fannt du ut hva produkt han bruker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han brukte Meguiar's.

 

Bilder kommer senere.

 

Må bare si at det så meget pent ut.

Og blant venner er vel jeg kjent for å være kritisk til polering/vask osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanonavtale dette Erling :tilber:

 

Må en ha nyvasket bil eller fikser han dette også? Passaten ser for tiden helt for j****g ut så den har jeg veldig lyst å kjøre bort til han som den er og la han gjøre alt :)

 

Fannt du ut hva produkt han bruker?

 

Viss bilen ser helt for jævelig ut så setter han nok pris på at den iallefall er sånn ca godt nok vasket! ;)

Dette 990,- tilbudet med ALT gjelder kun en måned så skulle vi i Haugesund Lokallag få en bedre pris enn noen andre :)

Uansett så er han konkurannse dyktig å bruker bare de "skikkelige" produktene :)

Så til flere som benytter seg av han desto bedre pris kan han fikse til oss!

 

Ingen tvil om hvor jeg kommer til å levere bilen ;) Viss jeg finner kameraet så kan jeg ta et bilde innen et par timer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg skal levere nybilen til de? Den har mye røyklukt innvendig som jeg veldig gjerne skulle blitt kvitt... og egentlig alt i alt så trenger den en grundig vask innvendig, var ikke akkurat nyvasket når jeg fikk den ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg skal levere nybilen til de? Den har mye røyklukt innvendig som jeg veldig gjerne skulle blitt kvitt... og egentlig alt i alt så trenger den en grundig vask innvendig, var ikke akkurat nyvasket når jeg fikk den ;)

 

Det vil jeg absolutt anbefale!

Skal faktisk ut til han Børge i dag så kan jeg høre når han har tid viss du ikke vil ringe selv ?

Min luktet NYBIL da jeg fikk den igjen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det slutt på dette tilbudet i mars eller gjelder det fortsatt?? Har ikke somlet meg til å få levere Passaten enda...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det slutt på dette tilbudet i mars eller gjelder det fortsatt?? Har ikke somlet meg til å få levere Passaten enda...

 

Gjelder fortsatt... Ring han nå så har han kanskje tid i morgen :)

(Kamerat måtte avbestille time da han fikk en som kjørte inn i en bil)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det? Er det snakk om på dagtid eller ettermiddag? Sliter litt med å gi ifra meg bilen på dagtid... men alt kan jo fikses dersom en absolutt må :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på dagtid ja...

En kamerat hadde sin bil inne i dag og resultatet ble sinnsykt bra!!

Er ikke så lenge siden han staret , men han har hatt MASSE biler å alle har vært fornøyde ;)

Bare til å ringe å bestille!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk.... når eg omsider får fingen ut og skal få dette gjort så er prisen steget til 1500. Da er det plutselig ikke så gunstig lenger, mer på linje med de andre i byen :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prata litt med Ante for noen dager siden, og han snakka om at han på kvala hadde spurt han om han kunne drive butikken deres på kvala, for ingen av dem kunne polere skikkelig?

 

Ante tror jeg tar rundt 2500,- for full shining av bilen, og da får du byens blankeste bil påstår han.

Han skal værtfall rubbe vekk de verste ripene fra lakken min, for ca 500,- (bytte handel)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mao at dei på Kvala ikkje va særlig flinke?

 

Johs Lunde tar 2000 for GRUNDIG rens/polering av lakken...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei var vertfall slik jeg forstod det på Ante, har sett når Ante jobba på 180Sx'en sin, så utrolig bra ut, men den er nylakka for ett par mnd siden.

Bilen kommer til å bli utrolig flott!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såklart kan en som driver med polering snakke drit om andre som driver med det samme ;)

Vel , du skulle sett bilen min før jeg leverte den inn (lakken såg helt jæveligt ut)... Resultatet ble SINNSYKT bra å en gjeng med kamerater har hatt bilene sine hos han å alle har vært sinnsykt fornøyde...

Han legger 3 lag med voks å renser seter/lister/motorvask å gjør alt for 1500... Syns ikke det er så gale jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig med deg Erling, 1500 kroner er ikke dårlig pris det i det hele tatt, men det er 500 kroner mer enn 1000 :)

 

Regner med jeg tar kontakt med han imorgen og avtaler tid neste uke så jeg har bilen klar til treffet vårt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.