#1 Skrevet September 20, 2010 (endret) Etter som det ikke finnes noen skikkelige grenrøyr til disse modellene, så lager jeg ett gruppekjøp på skikkelig avstemt 4-1 grenrøyr til 8V og 5-1 grenrør til Audi 10V. Disse er selvfølgelig laget i rustfritt med CNC-flenser. Alle lengder og dimensjoner er avstemt for å gi EFFEKT Disse passer da til: Audi 80/90 type 81, 85, 89, 8A, 8B og 8C (B2, B3 og B4). Både Sedan, avant og coupé. Kanskje på biler med procon-ten, må det gjerast modifikasjon/demontering av denne for å få plass. Prisene blir da som følger: Minimum 5 stk for denne prisen: 8V 4-1 rustfritt = 5100 8V 4-1 rustfritt merged collector = 6800 Minimum 5 stk pr type. for denne prisen: 10V 5-1 rustfritt = 5900 10V 5-1 rustfritt med merged collector = 7900 Det tar 4 -6 uker etter 5 bestillinger før grenrøyra er ferdige. Alle grenrøyra blir sveist på bestilling av Veloxmotor, og bruker deres mål og dimensjoner. Det må være 5 stk som bestiller av hver 4-syl eller 5-syl sort før de blir produsert. Skal det være forhåndsbetaling? (Ja, men kun 30% for å visa at du er seriøs. Resten er i oppkrav om ønsklig) Hva slags betalingsmåte skal brukes? (Sikker/sporbar transaksjon?) (vanleg bankoverføring, eller postoppkrav) Hvem tar det økonomiske ansvaret/risikoen? (Ingen, norsk leverandør. Ingen deler=pengene igjen) Er prisen som er oppgitt inkludert moms, evt toll og frakt? (Ja, pris oppgitt inkl. mva. Ingen toll. Frakt innen Norge, kr. 150,-) Er det mulig å trekke seg fra en handel? (Nei, så vær sikker før bestilling. Men er det fleire enn 5 kan nokon trekka seg utan å ødelegge for de andre...) Hvem skal kontaktes ang garanti/reklamasjon etter handel? (Velox motor holder garanti etter norsk kjøpslov) De som skal ha er: 5syl: Gunnar Mikal Pettersen Ola normann Ole-Håkon Opstad 4syl: Hermann Stakseng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2010 Ingen som er intresert i å vær med? Sparer liksom halve prisen ved å bestille 5 en 1 ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2010 hei hadde prisen nærma seg mere 4K for (8V 4-1 rustfritt = 5100, så er jeg interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2010 heihadde prisen nærma seg mere 4K for (8V 4-1 rustfritt = 5100, så er jeg interessert Et ferdig perfekt avstememt grenrør til 4000kr tror jeg du må leite så lenge at noen gidder å sveise et til deg å gå i tap!=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2010 Jeg regner med at jeg skal ha en til 10v Kontakt meg om flere blir med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2010 Jeg vil (må) ha, 4-1 i rustfritt til 8v. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 23, 2010 bump .. noen andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 23, 2010 Dette er til sugemotorer eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 23, 2010 Dette er til sugemotorer eller? Det er til sugemotor ja. Turbo grenrør finnes det jo i mangfold av.. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 24, 2010 Kan være interessert i ett til 10v. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 25, 2010 For at vi skal få bestille trenger jeg 100% svar fra dere som er sikre.. eller så blir det litt domt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 25, 2010 Jeg SKAL ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 28, 2011 Ble det noe av dette kjøpet? Er veldig på utkikk etter 10v grenrør om dagen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 2, 2011 Om du ordner til 20v (7a) så er jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 2, 2011 Om du ordner til 20v (7a) så er jeg med Du som har `89 modell skal da ha et relativt kvast grenrør orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 2, 2011 Ja, det er vel slangesekken på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 2, 2011 Du som har `89 modell skal da ha et relativt kvast grenrør orginalt? Jeg har kanskje det? Aner ikke hvor kvast det er i forhold til de som blir solgt ellers, men er kanskje ikke så mye å hente? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 5, 2011 Jeg er i alle fall fortsatt med på gruppekjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 17, 2011 Er det noen mulighet for å ta opp tråden her igjen? Kunne veldig godt tenke meg et grenrør til skuta... 10v 5'er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 18, 2011 Vil dette grenrøret passe i en typ 44? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 27, 2011 jeg skulle også hatt et grenrør! til 2l 8v. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 27, 2011 Vil tro at 10v grenrøret også passer type 44. Da er vi vel snart i mål med å skaffe 5 kjøpere til 10v grenrør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 27, 2011 Vil gjerne ha et 4 - 1 grenrör til GT'n, er en 1.6 men bör vel gä greit for det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 29, 2011 sku hatt til rallyen min jeg... g60 SYNCRO er det å få tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 29, 2011 sku hatt til rallyen min jeg... g60 SYNCRO er det å få tak i? Før så lagde jo g-werks dette. Kan være de fortsatt gjør det, men det er tatt vekk fra nettsiden i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...