Rustfritt grenrør Audi 80/90/Coupè

Anbefalte innlegg

Da er grenrøret mitt hentet på posten og inspisert! Ser mycket bra ut : ja : Regner meg resten av folket på gruppekjøpet også mottar sine i skivende stund.

 

Litt tid har det tatt men sånt kan skje når noe skal lages i fra bunn av. Håper alle blir fornøyde : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har fått montert og testet grenrøret :) Jeg har kjørt i ca ett år og funnet ut at det ene biter det andre i halen.

Monterte trimkam og det gikk jo bra. Neste var å montere portet topp, flowet til 227 hk (ved 11.7mm løft) med innsug på. Da orket ikke originalsprutet å holde følge selv om jeg hadde skrudd opp DPR temmelig mye. Da var det ingen vei utenom hiddensprut, som sagt så gjort, sprut montert og motor fikk endelig nok bensin (og luft da gasspjeld er fra en Mustang). Eneste problem nå er at det øvre del av originale innsuget er tåpelig konstruert slik at flow i dette er meget forskjellig fra sylinder til sylinder. Neste blir vel å lage et nytt innsug, eller gå for separate spjeldhus - men da er jeg også i mål ;)

 

DSC_1017_zps36a1d4f4.jpg

 

DSC_1032_zps27899d1a.jpg

 

DSC_1041_zps9b00f1b2.jpg

 

Mars201202.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.