#426 Skrevet Oktober 18, 2010 Bruk .com når det gjelder slik ting Mads .de bruker man som oftest til å skaffe billig VAG deler : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#427 Skrevet Oktober 18, 2010 Da får jeg titte litt på Ebay.com, da:D Bare finne ut hva slags objektiv jeg vil ha først: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#428 Skrevet Oktober 18, 2010 Juuuulebruuuuus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#429 Skrevet Oktober 18, 2010 Juuuulebruuuuus HVORDA ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#430 Skrevet Oktober 18, 2010 Juuuulebruuuuus Frister, men venter til 1 desember;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#431 Skrevet Oktober 18, 2010 HVORDA ? Tru kiwi har:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#432 Skrevet Oktober 18, 2010 Da er vinterhjula på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#433 Skrevet Oktober 18, 2010 Er to typer julebrus på Rimi vertfall Gromt med vinterhjul ja Kim Rune? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#434 Skrevet Oktober 18, 2010 Er to typer julebrus på Rimi vertfall Gromt med vinterhjul ja Kim Rune? beste julebrusen er hamar-lillehammer bryggeri:D hehe tja er ikke de værste vinterhjula så funker greit værste er at jeg må heise bak er den lavere bare ugjevt underlag http://img178.imageshack.us/img178/3436/imag0194k.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#435 Skrevet Oktober 18, 2010 Hehe, jeg lar bilen bli lavere om vintern jeg, enn så lenge..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#436 Skrevet Oktober 18, 2010 Er to typer julebrus på Rimi vertfall Gromt med vinterhjul ja Kim Rune? det FINNES bare en slags Julebrus (hamar og lillehammer bryggeri) har oppdatering i (H)julebord tråden også. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=197728 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#437 Skrevet Oktober 18, 2010 beste julebrusen er hamar-lillehammer bryggeri:D Korrekt! Sannelig fått parkeringsbot i dag, jeg. Det er ikke fullt så kult:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#438 Skrevet Oktober 18, 2010 Dæ ær kællt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#439 Skrevet Oktober 18, 2010 Dæ ær kællt! hehe en som har vært litt for lenge på feil side av mjøsa nå tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#440 Skrevet Oktober 18, 2010 hehe, går å sier det konstant på jobb for tia, tror totningene blir lei av sin egen dialekt snart pga meg.. Men jeg digger dialektene dere har nedi her da, er nok ikke mange trønderglosene igjen her om et par år tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#441 Skrevet Oktober 18, 2010 hehe, går å sier det konstant på jobb for tia, tror totningene blir lei av sin egen dialekt snart pga meg.. Men jeg digger dialektene dere har nedi her da, er nok ikke mange trønderglosene igjen her om et par år tenker jeg.. Dæ ær kællt!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#442 Skrevet Oktober 18, 2010 Haha, me like! Men nå er det straks natta nedi daln gitt, flytting tar på en gammal skrott. Gud jeg skal være happy-puppy om et par uker når vi er på plass i hus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#443 Skrevet Oktober 18, 2010 noen har tatt senga mi, trur jeg må sove uti bilen i natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#444 Skrevet Oktober 18, 2010 Ahh, minner, Petter: I "gamle dager", det:D Dæ ær kællt! Kællt at du sier kællt, men itte fullt så kællt å få bot, ama:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#445 Skrevet Oktober 18, 2010 haha godt det er flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#446 Skrevet Oktober 19, 2010 (endret) Også jeg som trodde det var nesten litt for grådig å dra felger inn i huset for å pusse og polere på dem. Og så viser det seg at felgsettene våre er skikkelig neglisjert i forhold til andres..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#447 Skrevet Oktober 19, 2010 vinterdekk?? pfffft har omtrent kjørt 2km med golfen den siste uka, trenger ikke vinterdekk da vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#448 Skrevet Oktober 19, 2010 Godt jeg hadde på vinterdekk igår idag var det snøø : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#449 Skrevet Oktober 19, 2010 Godt jeg hadde på vinterdekk igår idag var det snøø : p vil ikke høre. vil ikke høre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#450 Skrevet Oktober 19, 2010 hva da? snø? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...