Anbefalte innlegg

Jeg skal "på byen" å hente frøkna etter hvert, så gidder ikke kræsje senga før ho er henta hjem.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøflus vettu.. :P

 

Sitter du på hybel eller noe på dombås?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøflus vettu.. :P

 

Sitter du på hybel eller noe på dombås?

 

 

bor på dombås hos muttern :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hybel på høgda da? Jeg skjønner meg ikke på denne pendlerrutinen din.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hybel på høgda da? Jeg skjønner meg ikke på denne pendlerrutinen din.. :P

 

ikke hybel noen plass:P hehe når jeg er nedafor bor jeg hos dama som da er hos foreldra hennes :P avanserte greier:p men i ukene bor hun på skola(folkehøgskole)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja, så du ER ifra Dombås men har frøken på høgda som du er hos i helgene. Right?

Trodde du var fra nedi her men bare jobba oppi fjellbygda elns jeg.

 

Er du med å lager disse spinnespora oppover dombåslia du eller? I tofelten oppover der, ser jo ut som det er en gjeng med halvgærninger som er sluppet løs oppi der til tider :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja, så du ER ifra Dombås men har frøken på høgda som du er hos i helgene. Right?

Trodde du var fra nedi her men bare jobba oppi fjellbygda elns jeg.

 

Er du med å lager disse spinnespora oppover dombåslia du eller? I tofelten oppover der, ser jo ut som det er en gjeng med halvgærninger som er sluppet løs oppi der til tider :D

 

Det er heelt rett ;) bodd her i 21 år nå huff :P

 

heheheh her er det MANGE gale som liker høyrefoten og bakhjulstrekk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja dét..!

Har passert der med vogntog en gang selv når det var noe kappkjøring oppover der, var ingen som spant spor da men de kom etter i full vreng, passerte to i bredda på siden av meg(så vi var tre på tur opp, hehe). De må ha snudd ikke så langt oppi der for de kom "ruslende" ned igjen i moderat tempo igjen.

Er det førstemann til innsnevringa som gjelder på sånne runder eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja dét..!

Har passert der med vogntog en gang selv når det var noe kappkjøring oppover der, var ingen som spant spor da men de kom etter i full vreng, passerte to i bredda på siden av meg(så vi var tre på tur opp, hehe). De må ha snudd ikke så langt oppi der for de kom "ruslende" ned igjen i moderat tempo igjen.

Er det førstemann til innsnevringa som gjelder på sånne runder eller?

 

heheheh litt usikkker :P har ikke helt fulgt med på den kjøringa der : smil : men mener de har laga en start og stopp ca 400m :P haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den har jeg sett, men disse to jeg snakka om starta nok i hælene på hverandre fra rundkjøringa, for jeg var akkurat kommet rundt svingen og inn i 80'n når de passerte i "noe over 80".. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe er nok mye sånn, men tror det har roa seg litt nå :P litt usikker da jeg aldri er ute her haha :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haff, kan noen ringe bombetrussel på utestedene på Hamar? Gidder ikke vente lenger ass..

Kanskje bare kjøre dit og vente der, gidder ikke sette på noe mer på tv'n heller, da blir jeg sikkert bare trøtt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heheh nå er det kveld her hvertfall :P God natt :) god tur heheh :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

G'natt! Og takk skarru faen meg ha..! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten, dere som var så snille å krysse fingrene deres, dere kan nå slutte, og tuuusen takk for kryssingen! :)

 

For vi fikk huset!! WIIIIIIIIIIII!!!!

 

Er det noen av dere som vet om noen som har en middels stor lastebil med løftelem til leie ei helg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulerer :) æ har stasjonsvogn! ;) (men det hjelper vel ikke mye)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, stasjonsvogn hjelper nok ikke. Men vil du kjøre en tur så skal du få være med, du får vel akkurat plass til subben min om du legger ned setene, om vi har flaks.. Den fylte opp A6'n med emballasje vertfall :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder har vi ikke, vi fant det i avisa :) Takk forresten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, stasjonsvogn hjelper nok ikke. Men vil du kjøre en tur så skal du få være med, du får vel akkurat plass til subben min om du legger ned setene, om vi har flaks.. Den fylte opp A6'n med emballasje vertfall :D

 

hehe :P utrulig hva man har plass til om man pakker riktig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.