#17801 Skrevet April 24, 2015 Flytta til Gjøvik, Julian? Du får si ifra når du er over på riktige sida av Mjøsa, så skal jeg sette på en kaffeskvett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17802 Skrevet April 30, 2015 For de som ikke har fått det med seg så har vi vårt vårtreff den 9 mai på Furnes. Spør hvis noen lurer på noe! http://forum.vacn.no/showthread.php?273979-V%E5rtreff-2015-VACN-Mj%F8sa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17803 Skrevet April 30, 2015 Flytta til Gjøvik, Julian? Du får si ifra når du er over på riktige sida av Mjøsa, så skal jeg sette på en kaffeskvett Det stemmer, trøndern har surra seg bort Jeg skal gi lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17804 Skrevet April 30, 2015 Bra med lokallagsleder for Mjøsa og Nord-Trøndelag begge boende på gærne sia.. Men godt å se at det er mer trøndersk blod rundt her da, erre fruentimmer som har fått deg og ned hit, Julian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17805 Skrevet Mai 1, 2015 Bra med lokallagsleder for Mjøsa og Nord-Trøndelag begge boende på gærne sia.. Men godt å se at det er mer trøndersk blod rundt her da, erre fruentimmer som har fått deg og ned hit, Julian? Hehe, det er nok jobb som fikk meg nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17806 Skrevet Mai 1, 2015 Hvor og hva har du starta å jobbe med/som der borte da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17807 Skrevet Mai 2, 2015 Hvor og hva har du starta å jobbe med/som der borte da? Jobber på varehuset Rusta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17808 Skrevet Mai 2, 2015 Hmm, gjør du det? Da skal jeg prøve å huske på å hilse på deg neste gang jeg er innom (sniktittet på Facebooken din så jeg veit hvordan du ser ut:p). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17809 Skrevet Mai 2, 2015 Det er mye fint hiddenutstyr i prisguiden for tiden hehe... slike søk reflekterer som oftest hva du selv søker på i det daglige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17810 Skrevet Mai 3, 2015 hehe... slike søk reflekterer som oftest hva du selv søker på i det daglige Haha. Når det gjelder Google så er jeg enig. Men i dette tilfellet så var jeg på jobbpc'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17811 Skrevet Mai 4, 2015 Hvem er billigst på eu kontroll i Gjøviksområdet? Det blir garantert etterkontroll, så hvem og hvor har ikke så mye å si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17812 Skrevet Mai 4, 2015 Hvem er billigst på eu kontroll i Gjøviksområdet?Det blir garantert etterkontroll, så hvem og hvor har ikke så mye å si Jeg tok det på Topp Auto. Det kosta ca 600,- kr men det er sikkert noen som er billigere. Sjekk med Bilxtra i Hunndalen (autoservice). Bilverkstedet ved siden av. Ved rundkjøringa Der 4'ern går opp til Raufoss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17813 Skrevet Mai 4, 2015 Er det noen i distriktet som har en pc-styrt folieskjæremaskin eller lignende, for å lage et par små klistremerker..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17814 Skrevet Mai 4, 2015 Haha. Når det gjelder Google så er jeg enig. Men i dette tilfellet så var jeg på jobbpc'n. om du sitter på et "jobb" nett. så kan det fort reflektere hva de ansatte søker på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17815 Skrevet Mai 7, 2015 Er det noen i nærheten i mjøsa som sveiser sprekk i felger, eller må man inn til Oslo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17816 Skrevet Mai 7, 2015 Mulig Dekklåven fikser det? Som da ligger på Hamar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17817 Skrevet Mai 7, 2015 Almek på Kraby er det første stedet jeg tenker på, ihvertfall. Ca 20min sørover fra Gjøvik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17818 Skrevet Mai 7, 2015 Andre dekk på ilseng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17819 Skrevet Mai 7, 2015 Den ene lærern på TIP på Lena VGS er iallefall dyktig med sveis. Terje heter han. Reparerte et par magnesium\aluminiums felger mens jeg gikk der. Strøkent arbeid. Driver eget sveisefirma ved siden av jobben som lærer på skolen mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17820 Skrevet Mai 8, 2015 Almek på Kraby er det første stedet jeg tenker på, ihvertfall. Ca 20min sørover fra Gjøvik. Almek fikser vettu Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17821 Skrevet Mai 8, 2015 Bare hyggelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17822 Skrevet Mai 9, 2015 Tråden er nå oppdatert med bilder av vinnerbilene for de som vil se: http://forum.vacn.no/showthread.php?273979-V%E5rtreff-2015-VACN-Mj%F8sa&p=2978372#post2978372 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17823 Skrevet Mai 14, 2015 Jeg hater når klokka ringer kvart på seks på fridagene.. Spesielt når det ikke er min klokke som ringer, og det ender med at den som skulle stått opp og reist på jobb ikke reiser på jobb pga noroviruset.. Hun sovner selvfølgelig like godt etterpå, jeg derimot.. Not so much.. Så alt jeg skulle bruke hele dagen på å gjøre, har jeg nå fått unna.. What to do now!!?? Vel, jeg har lada alt av batterier til GoPro, speilreflekser og RC-bil.. Finne seg et sted å leke seg litt da kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17824 Skrevet Mai 14, 2015 Jeg kom på noe å gjøre, da..! Hvor dum går den an å bli, liksom..? Haha.. Dog tok det seg litt opp utover.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17825 Skrevet Mai 14, 2015 Hilset att deg i går Stig Arne (håper jeg!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...