Anbefalte innlegg

9 på Statoil Hamar og 9:30 på myklegard da f.eks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På søndag dere snakker om nå? Mulig jeg henger meg på søndag i elverum da rundt 10 i elverum da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG står på myklegard 0930 jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må melde avbud på samkjøringa i dag dessverre. Mulig jeg kommer tuslende etter litt senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står på Statoil Hamar nå, ingen her. Reiser kl 09.00 👍🏼

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sviktet i dag, grunnet værmelding sa drittvær.

Har fått høre at været i dag har vært bra, så nå sitter jeg med skjegget i postkasse, og føler meg dårlig.

med tanke på den sinsyke jobben Anders Lillejordet gjorde på bilen min, men må fortsatt si at han har gjort en sinsyk jobb på bilen min :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sviktet i dag, grunnet værmelding sa drittvær.

Har fått høre at været i dag har vært bra, så nå sitter jeg med skjegget i postkasse, og føler meg dårlig.

med tanke på den sinsyke jobben Anders Lillejordet gjorde på bilen min, men må fortsatt si at han har gjort en sinsyk jobb på bilen min :-)

 

Ja det var synd du ikke var der..

Sola skinte hele dagen og det var varmt og godt. Spiste is og drakk brus og de få vindkastene som kom innimellom gjorde ingenting.

Selv er jeg faktisk nesten solbrendt i ansiktet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt lite tullprat og ellers aktivitet i denne tråden. Legg gjerne ut tips til gode nettbutikker eller bedrifter som andre kan dra nytte av i klubben.

 

Jeg kan begynne med noen nettbutikker jeg har hatt god erfaring med:

 

www.germanautoparts.com - reservedeler

www.autohausaz.com - reservedeler

www.hansenmotorsport.no - alt fra standard reservedeler til råeste sort

trshop.audi.de - originale reservedeler som gjerne kan være ute av produksjon

 

Jeg er ute etter en ting. Jeg ønsker klemmer til å feste AN-bensinslanger under bilen på de originale boltene som sitter sveist i karosseriet. Vet noen om det fins og hvem som selgere det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som helle forumet ligger I dvale. Sikkert mye etter at det ble borte en del. Her da Ga folk opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som helle forumet ligger I dvale. Sikkert mye etter at det ble borte en del. Her da Ga folk opp.

 

Ja, men det er litt dumt. Det kan fortsatt gå opp igjen bare folk vil. Folk er jo fortsatt interessert i bil selv om det var dumt at det ble borte så mye fra forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men det er litt dumt. Det kan fortsatt gå opp igjen bare folk vil. Folk er jo fortsatt interessert i bil selv om det var dumt at det ble borte så mye fra forumet.

Ja helt ening I det. Har vert veldig borte en stund selv men tenkte jeg skule prøve igjen nå da jeg har kjøpt nytt prosjekt bil men har vert litt med folk som er inntresert I og følge med enda men får håpe det blir bedre og får litt hjelp til dokumentasjon. Er prosjekt audine a4 b6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også tilbake nå, fikk en liten gnist på Våler hehe. Savner litt trøkket som var før med TDM osv. Men jeg skal holde kjeft da jeg har vært borte ett par år [emoji14]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dere vet om et sted i området som selger sort vakuumslange 5mm så si fra. Tess hadde bare blå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er kanskje en idé.. De er jo 200m bortenfor jobben min :D

Takk for tipset!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, di har ihvertfall det greieste utvalget på ræserbil deler i Brumunddal ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ræææserbildeler, da er de rette plassen for meg! :D

Har vært der et par ganger før å fått tak i noen skruer og bremsevæske, glemmer alltid at de ligger der jeg..

Å betale 470,- for 34cm med vakuumslange på Møller ble ikke så jævla aktuelt egentlig.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anker bilvarehus kan ja vakuum slanger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer sikkert det. Men de hadde ikke med 5mm utvendig diameter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer sikkert det. Men de hadde ikke med 5mm utvendig diameter.

 

Har svarte/tøy trekte slanger på jobb som tåler opp til 800bar i 5/6mm..

Men da må de blåses ren inni for fett, ikke store jobben om det ikke er lange slange biten da..

Men har 4 ukers ferie nå, du skulle sikkert hatt det før da :P

 

Vet ikke om det er mulig å skaffe noe direkte fra festo til privat person jeg til kurrante priser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.