Fargeforskjell etter lakkering

Anbefalte innlegg

Takk, blir i alle fall full shining av skjermer og fangere før jeg gjør noe, så får vi se hvem som gjør den jobben :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble bilen levert inn igjen for fjerning av lakkstøv, utbedring av riper, lys som ikke virker etc. Egentlig skulle det gjøres mens jeg ventet i ettermiddag, men listen ble vel for lang.. Fikk lånebil igjen, så får jeg bare håpe de får fikset alt. Ift. fargeforskjell så har jeg ikke tatt opp dette med dem. Man ser jo at den gamle lakken er litt gråaktig i fargen, vil tro det hjelper med litt grundig shining med hjelp fra en av de jeg har fått svar fra :)

Ellers fikk jeg en skikkelig dritt-blikkboks av en lånebil, Ford Fiesta. Trodde den nye var noenlunde ok, men fytte h.... for noe ræl... Dugde akkurat til å kjøre dritt på dynga, drittbilen som den er.. Vil tro avstanden til en Polo er milelang hva gjelder lydisolering, karosseri og kvalitetfølelse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg endelig bilen tilbake igjen etter fjerning av lakkstøv og div. annet som kom da den var inne til lakkering. Derimot hadde de problemer med å feste panelet på innsiden av bakluken. Denne var løs da jeg kjøpte bilen og skulle fikses på bruktbilgarantien. Etter avtale med Møller xxx, hvor bilen ble kjøpt, skulle Møller på Slependen sjekke om dette kunne fikses, evt. om deler måtte bestilles. Møller Slependen kom frem til at festene til panelet var ødelagt og helt nytt panel måtte bestilles. Møller xxx bestilte delen og skulle skifte dette. Men er det gjort??? Neida, fikk beskjed om at alt var ordnet og panel skiftet, noe som tydeligvis ikke er tilfelle. Jeg som trodde Møller var seriøse. Ble noen hakk ned på stigen der, gitt... : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var snakk om at jeg skulle bestille ny front fra møller, som dem også skulle lakkere.. Men da fikk jeg bare beskjed om; "Jeg anbefaler deg å dra til Rett Lakk, de der er det billigere... samt vil de gjøre jobben bedre enn oss" Det var snakk om at de skulle ha 13 tusen, rett lakk skulle ha 10. Men synes det var merkelig av de å si slikt. Men alltid hørt mye pepper om Møller... Så vært veldig skeptisk på dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, timeprisen de har på div. er i alle fall helt hinsides. Har visst begynt med en del "fastpriser". Selve jobben med skifte av frontfanger skulle de ha 3.600,- for, noe som iflg. en på forumet tar 30 min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.