Anbefalte innlegg

Utrolig bra messe. Lastebil hallen var meget bra med stilige lastebiler. God blanding av biler i de andre hallene. Neste gang så må VACN være tilstede med en liten stand i alle fall. (Jeg er gjerne med å hjelper til med rigging osv)

 

Enig at det var en meget bra messe, men ser ikke helt vitsen med at vi skal ha stand der.

Vi har vel nok medlemmer vi skal ta godt vare på allerede?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vacn er jo en av de største bilklubbene i norge og burde vise både for medlemmer og evt nye medlemmer at de eksistrer. kunen hatt en liten stand med et par biler og noen klubb artikler, feks skiltplater og klistermerker.

 

Både bmwccn og volvoklubben var tilstde med masse biler.

 

Er utrolig hvor vanskelig det skal være å få tak i slik i en så stor klubb.

 

Men en veldig bra messe :) mye fint å se på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vacn er jo en av de største bilklubbene i norge og burde vise både for medlemmer og evt nye medlemmer at de eksistrer. kunen hatt en liten stand med et par biler og noen klubb artikler, feks skiltplater og klistermerker.

 

Både bmwccn og volvoklubben var tilstde med masse biler.

 

Er utrolig hvor vanskelig det skal være å få tak i slik i en så stor klubb.

 

Men en veldig bra messe :) mye fint å se på

 

Husk nå på at vi fremdeles har et intrimstyre og jeg er sikker på det kommer tilbake når det nye styret er på plass.

 

Ser ikke det som er krise at vi ikke var representert nå. Opel Motorsport klubb og mange andre klubber var jo heller ikke tilstede på denne messa.

 

Og om man vil finne vacn så tror jeg nok de aller fleste greier det.

Du fant jo fram i år ser jeg jo, så helt umulig er det jo tydeligvis ikke.

 

Er det ikke bedre å bruke 50 lapper på en klubbtreff enn en stand? Hva synes du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jeg klar over og forstår at den kunne være litt vanskelig i den situasjonen klubben er i. Jeg ser det heller ikke som noen krise, men poenget er at jeg ikke har sett noe serlig til klubben.

 

Grunnen til at jeg i utganspunktet viste om vacn var pga skiltplater og liggnende på biler jeg inntreserer meg for. det er klart det hjelper, men på det 3/4 året jeg har vert medlem har jeg vert på 3 treff og enda ikke greid å skaffe noe plater eller klistermerker. men det har vel sammenheng med intimstyre å gjøre.

 

Vacn er en veldig bra klubb og forumet her er gull verdt, men hadde ikke gjort noe med en stand på enkelte messer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært en hyggelig dag på Oslo Motorshow i dag , med mye fint å se på !! Drøyt for en finish det er på en del av kjøretøyene : smil :

 

Truffet mange kjente + en tur innom Swissvax gutta ! Takk for praten Bernhard .

 

Kjører på med noen bilder her for de som ikke fikk vært der .

IMG_1992.jpg

IMG_1993.jpg

IMG_2013.jpg

IMG_2026.jpg

IMG_2032.jpg

IMG_2039.jpg

IMG_2042.jpg

IMG_2045.jpg

IMG_2051.jpg

IMG_2049.jpg

IMG_2036.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsom messe! Tok turen innom standen deres og endte opp med litt godsaker til en ok pris:) Hadde lyst å kjøpe utstyr til mc'n og men...det får bli en annen gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker innom en tur i morgen for å se hva alle snakker om:)

Noe spess man bare MÅ få med seg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker innom en tur i morgen for å se hva alle snakker om:)

Noe spess man bare MÅ få med seg?

 

Messas råeste bygge er en Fårrd Granada med Koenigsegg motor : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk det samme Jan K, så broren din også, men han dura videre uten å stoppe..

 

Hyggelig å høre at dere likte standen vår, veldig godt med besøk idag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lastebilene alene er verdt inngangsbilletten synes jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lastebilene alene er verdt inngangsbilletten synes jeg :)

 

WORD!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEST FAIL: (etter min smak da naturlig nok...)

 

_MG_3549.jpg

 

_MG_3551.jpg

 

_MG_3548.jpg

 

_MG_3552.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye kule biler der, men denne var litt ove snittet fet spør du meg:

 

 

_MG_3539.jpg

 

_MG_3537.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fett! Den national treasure traileren var innom med materialer på jobben for et par uker siden.. SYK sidepipe og for en lyd!!

Han kjører den like lav som på bildene! (i hvertfall når han kom inn på jobben vår)

 

Det som var ganske spesialet var at på vogna så var taket og siden 1 del, slik at hele løftet seg opp og bakover slik at man hadde full tilgang med trucken!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEST FAIL: (etter min smak da naturlig nok...)

 

Fail ja, men fy faen som den spilte :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Messas råeste bygge er en Fårrd Granada med Koenigsegg motor : eek :

 

Bilder??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig at det var en meget bra messe, men ser ikke helt vitsen med at vi skal ha stand der.

Vi har vel nok medlemmer vi skal ta godt vare på allerede?

 

Er enig der, men er likevell greit å kunne representere VW Audi - Club Norwegen på en slik messe. en liten messe plass med 2 biler og en tv som viser VACN filmer. Ser godteri bodene var sterkt representert i år, men er vel kanskje bedre det enn å bruke 20.000kr på å reklamere bitte litt for oss selv?

 

Kanskje man klarer å fange opp nye kandidater til styre/moderering osv på en slik messe, istednefor at man skal leve på gratis reklame gjennom bilforumet.no og deretter klientell?

 

Veit ikke hvor klubben har satningsområdet sitt i årene fremover. Men er vel kanskje like greit å holde klubben "under jorden" enn å vise oss fram som en interesse orginisasjon som er ute etter entusiaster. Ikke en råne klubb med interesse i VW og Audi!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig der, men er likevell greit å kunne representere VW Audi - Club Norwegen på en slik messe. en liten messe plass med 2 biler og en tv som viser VACN filmer. Ser godteri bodene var sterkt representert i år, men er vel kanskje bedre det enn å bruke 20.000kr på å reklamere bitte litt for oss selv?

 

Kanskje man klarer å fange opp nye kandidater til styre/moderering osv på en slik messe, istednefor at man skal leve på gratis reklame gjennom bilforumet.no og deretter klientell?

 

Veit ikke hvor klubben har satningsområdet sitt i årene fremover. Men er vel kanskje like greit å holde klubben "under jorden" enn å vise oss fram som en interesse orginisasjon som er ute etter entusiaster. Ikke en råne klubb med interesse i VW og Audi!: smil :

 

Det er jo ikke umulig at vi stiller ut på messe etterhvert når vi har ett valgt styre på plass.

Vi skal jo videreføre den åpne linjen som styret har lagt seg på og hvis medlemmene ønsker dette, så blir det slik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder??

 

DSCN4512.jpg

 

DSCN4513.jpg

 

DSCN4514.jpg

 

DSCN4515.jpg

 

DSCN4516.jpg

 

DSCN4517.jpg

 

DSCN4518.jpg

 

DSCN4519.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk gjennom messa 2 ganger i jakten på Granada med Koenigsegg motor. Fant den ikke jeg. Ble relativt skuffa når jeg snublet over Zzz granadaen og så at det var denne det var snakk om. Er jo bare en blokk fra egget og ikke motor som jeg først fikk intrykk av at det var.

 

Men bra messe med mye fint å se på. Men mener det burde vært litt mere liv der. Eneste som prøvde å lage litt liv på de litt over 3 timene jeg var der var gatebil som hadde auksjon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med bilder av hele bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjeldent bra messe for å være på Norsk jord :) Mye fint å se : ja : Synd ikke VACN hadde stand. Ikke et must, men det er sikkert noen forventninger til det når BMW, MB, Ford, Porsche og diverse andre merkeklubber er representert....

 

Kommer helt sikkert sterkere tilbake neste gang når et nytt styre er på plass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.