Anbefalte innlegg

Jeg tror nok at det nye styret som enda ikke er valgt har dette i tankene ved neste korsvei. Dere kan ikke forvente at et interim-styre bestående av 5 mennesker skal kunne påta seg dette også.

 

Fint at dere melder dere frivillig til å stå på messa, kanskje dere kunne ha meldt dere frivillig til å arrangert og tilrettelagt alt også? Har dere noen erfaringer med dette før?

 

Avstemning på biler høres fint ut på papiret, skal man da ta med biler fra hele landet og hvordan skal dere får fraktet ned en bil om den som vinner står i Hammerfest?

 

Det er mye synsing og mening her nå uten at jeg tror at de som svarer vet hva det vil si å organisere en messe. Det er også viktig at de som står på en slik messe har litt kunnskaper om klubben, merket og aktivitetene og kan fremlegge det på en god måte. Ikke bare stå der å vise seg selv fram.

 

Jeg har både arrangert og tilrettelagt før, så JA, det er noe jeg kan gjøre om nødvendig.

 

Ved en avstemning av hvilke biler som bør stå på messen sier det seg jo nesten selv at de som melder seg på må ha mulighet til å frakte bilen til/fra for egen regning og risiko.

 

Som skrevet over, "....kjente til klubbens historie og formål tror jeg man kunne dratt inn en del medlemmer."

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror nok at det nye styret som enda ikke er valgt har dette i tankene ved neste korsvei. Dere kan ikke forvente at et interim-styre bestående av 5 mennesker skal kunne påta seg dette også.

 

Fint at dere melder dere frivillig til å stå på messa, kanskje dere kunne ha meldt dere frivillig til å arrangert og tilrettelagt alt også? Har dere noen erfaringer med dette før?

 

Avstemning på biler høres fint ut på papiret, skal man da ta med biler fra hele landet og hvordan skal dere får fraktet ned en bil om den som vinner står i Hammerfest?

 

Det er mye synsing og mening her nå uten at jeg tror at de som svarer vet hva det vil si å organisere en messe. Det er også viktig at de som står på en slik messe har litt kunnskaper om klubben, merket og aktivitetene og kan fremlegge det på en god måte. Ikke bare stå der å vise seg selv fram.

 

jeg har vært med på å arragerer 3 lokallagstreff, pluss at jeg har jobbet på rimelig mange messer opp gjennom tiden. når det kommer til klubbens historikk så tror jeg at jeg har rimelig god peiling på det også.

 

jeg får litt følelsen av at det er kun visse personer som kan hjelpe til her i klubben, og det vil jeg faktisk også ha en endring på. du var en av dem som stå i spissen for å få at folk faktisk skulle få lov til å komme fram å prøve seg og at folk skulle hjelpe til av frivillig basis. og når folk faktisk gjør det så er det galt også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og kranglingen begynner igjenn....

 

La denne tråden få være om "Oslo Motorshow 2010" Ikke om hvorfor VACN skulle hatt en stand der, ikke hatt en stand. Alle som sutrer og klager, hvem som gjør hva osv...

 

Ta heller det opp på en relevant plass. Helt ærlig begynner jeg å bli drit-lei av å lese alt av sutring,klaging og diskusjoner rundt om på dette forumet.

 

Men vi er alle forskjellige, sånn er det bare:)

 

 

Tilbake til topic:

 

kpel3io57jgaotz5cmjc.jpg

o3vyyxn6n9u1k5yt6i62.jpg

 

l4i8ljrltytozdidlrho.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har vært med på å arragerer 3 lokallagstreff, pluss at jeg har jobbet på rimelig mange messer opp gjennom tiden. når det kommer til klubbens historikk så tror jeg at jeg har rimelig god peiling på det også.

 

jeg får litt følelsen av at det er kun visse personer som kan hjelpe til her i klubben, og det vil jeg faktisk også ha en endring på. du var en av dem som stå i spissen for å få at folk faktisk skulle få lov til å komme fram å prøve seg og at folk skulle hjelpe til av frivillig basis. og når folk faktisk gjør det så er det galt også.

 

Du sitter faktisk her og beskylder et styre som faktisk enda ikke er valgt for dette, glem det som var før. Om det nye styret vil at du skal stå på standen så er det jo en ting som må taes OM de velger å stille og NÅR den tid kommer.

 

Å arrangere lokallagstreff er noe helt annet enn å arrangere en messe, bare så det er sagt.

 

At du er engasjert og har lyst til å bidra er kjempefint, men se nå framover og ikke bakover. Vi får ikke gjort noe med disposjoner i henhold til hvem stod på messene før eller at vi ikke stilte på Oslo Motorshow i år.

 

De togene er gått Arve. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye fine bilder av flotte biler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.