Viktig betaling innen 12.11 (H)julebord i mjøsa lokallag 20.11

hvilke dator passer best?  

18 stemmer

  1. 1. hvilke dator passer best?

    • 13.11
      0
    • 20.11
      14
    • 27.11
      0
    • 4.12
      4


Anbefalte innlegg

Da har vi fått litt bedre tilbud av bowlinga og lokallagetet. Det er knall.

Håper mange blir med på dette, å vi kan prøve og få til en tradisjon med det.

Oppmøte Bowling 1 Hamar 20.00-20.30, Cosmic starter 22.30

 

 

Bindende påmelding (no refund) innen Fredag 12/11-10 på kr 220,- pr. person kan overføres til konto: 1822.26.14836

og merkes med NAVN i feltet "Melding til motaker" på nettbanken.

og si fra at du har betalt i tråden her

 

 

noen som har tipps på hvor vi skal ha pizza fra forsto det som at vi kunde velge melleom Dolly, Nini eller Peppes

jeg mener nini eller peppes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel best å være fyllesjuk på en søndag;) hehe..

passer best med 20.11 for min del:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel best å være fyllesjuk på en søndag;) hehe..

passer best med 20.11 for min del:p

 

For min del passer det alltid best å drikke fredag, siden jeg har 2 dagers fyllesyken :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20.11 er nok mest aktuelt for vår del også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

glemte jo så klart og ta med i undersøkelsen om pizza eller spekemat da. kan jo kansje være mulighet med begge deller også. men lettest med bare en ting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak folkens : rock :

 

Har så vidt vært inne på tanken selv om noe slik men har aldri fått somlet meg til å organisere noe.

For meg pr dags dato går det bra når som helst for meg bare det ikke kræsjer med jobb julebordet som ikke er planlagt enda.

 

Men dette ser jeg frem til folkens!! :venner:

 

btw: pizza funker bra for meg, men er åpen for evt spekemat..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak folkens : rock :

 

Har så vidt vært inne på tanken selv om noe slik men har aldri fått somlet meg til å organisere noe.

For meg pr dags dato går det bra når som helst for meg bare det ikke kræsjer med jobb julebordet som ikke er planlagt enda.

 

Men dette ser jeg frem til folkens!! :venner:

 

btw: pizza funker bra for meg, men er åpen for evt spekemat..

 

du kan gjerne få være med og drive med dette. hadde vert fint med flere.

 

lar avstemninge gå noen dager til men det ser ut som det blir den 20.11 da da 3/4 som har stemt har satt den daton

 

så mår vi vel kjøre bindene påmelding.

vet ikke om vi skal betalle på forskud så det blir betalt av en eller om vi kan betal vær for oss.

 

noen som vet når disco bowlinga begynner mener det er 21 eller 22. må da passe på så vi ikke begynner og bowle før det hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

glemte jo så klart og ta med i undersøkelsen om pizza eller spekemat da. kan jo kansje være mulighet med begge deller også. men lettest med bare en ting.

 

Holder en knapp på pizza :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan gjerne få være med og drive med dette. hadde vert fint med flere.

 

lar avstemninge gå noen dager til men det ser ut som det blir den 20.11 da da 3/4 som har stemt har satt den daton

 

så mår vi vel kjøre bindene påmelding.

vet ikke om vi skal betalle på forskud så det blir betalt av en eller om vi kan betal vær for oss.

 

noen som vet når disco bowlinga begynner mener det er 21 eller 22. må da passe på så vi ikke begynner og bowle før det hehe.

 

Skulle gjerne vært med på organisere dette men har litt mye og henge fingrene i om dagen men jeg stiller opp dersom det er noe du trenger hjelp til og det passer for meg, ser ut som om du har bra kontroll til nå da :P

 

Har en kompis av meg som jobber på bowlinga, vet ikke hvem du har snakket med der nede?

 

Er nok lurt med bindende påmelding så vi ikke plutselig sitter der med sjegget i pizza esken 3-4 stk av oss.. hehe

 

Mener Cosmic Bowlingen begynner kl 22. Er en stund siden jeg har vært på det men vi bør ikke bowle før det er det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker ikke nei til pizza jeg heller;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med på organisere dette men har litt mye og henge fingrene i om dagen men jeg stiller opp dersom det er noe du trenger hjelp til og det passer for meg, ser ut som om du har bra kontroll til nå da :P

 

Har en kompis av meg som jobber på bowlinga, vet ikke hvem du har snakket med der nede?

 

Er nok lurt med bindende påmelding så vi ikke plutselig sitter der med sjegget i pizza esken 3-4 stk av oss.. hehe

 

Mener Cosmic Bowlingen begynner kl 22. Er en stund siden jeg har vært på det men vi bør ikke bowle før det er det ;)

 

prate med Odd Hallan

da kunde du jo hørt med han om du fikk til en litt billigere pris. vis ikke tenkte jeg kansje og høre med dem om vi kunde fått med noen bord med biljard enten før eller etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så får dem forte seg og rope ut dem som ikke er ening i 20.11 og at det blir pizza.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta en prat med Odd jeg siden de er kunde av oss.. Skal snakke litt med jan får jeg gir deg svar på om klubbkassa kan bidra med noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta en prat med Odd jeg siden de er kunde av oss.. Skal snakke litt med jan får jeg gir deg svar på om klubbkassa kan bidra med noe.

 

den er grei.

 

vet ikke, kunde jo vært noe vi gjorde anden vær månde kansje med bowling.

for å få igang noe sosialt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har 15 stykker svart og 80% har svart den 20.11 så da tror jeg vi tar den dagen. og begynner med påmelding. er greit og vite ca hvor mange som vil være med for må jo bestille baner etter det. så første innlege er oppdatert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mjaah, hvordan skal man si det? JEG ER MED :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir med om jeg ikke jobber ;)

 

Du har 1 måned på deg å skaffe deg fri den kvelden :P Det burde du klare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sign me up ;)

 

Og du holder deg unna alkohol unge mann !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og du holder deg unna alkohol unge mann !

 

hæ, : klø :hvem har sagt jeg skal ha i meg alkohol??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sign me up ;)

 

Og du holder deg unna alkohol unge mann !

 

: haha : men juniorn har ikke med tre hjul sykel at raymond nå så blir ikke så morro: klø :

 

Raymond du har vors du?? :evil:

 

kommer noe mere info litt etter vert også. :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Raymond du har vors du?? :evil:

 

kommer noe mere info litt etter vert også. :nana:

 

går ann å se på det vettu, seff litt avhengig av hvor mange vi blir... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.