Viktig betaling innen 12.11 (H)julebord i mjøsa lokallag 20.11

hvilke dator passer best?  

18 stemmer

  1. 1. hvilke dator passer best?

    • 13.11
      0
    • 20.11
      14
    • 27.11
      0
    • 4.12
      4


Anbefalte innlegg

Så hvis DU vil komme, gi meg beskjed så jeg har et liten pekepinn og vet sånn ca hvor mange vi blir.. :nana:

 

Hvis feberen gir seg innen lørdag så er vi klare for et lite vorspiel jeg og Thomas : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Thomas Lindstad kommer til deg Raymond :D Tenker Pål Finneid også kommer :full:: doggy :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte også på angående vorspiel,har da tenkt å ha en liten sammenkomst hos meg fra kl:18.00 for de som måtte ønske det. Leskedrikk og humør må du ta med selv. De som evt kjører og skal parkere/sette igjen bilen hos meg bes parkere på Maxi plassen da gårdsplassen min ikke er så stor.

 

Så hvis DU vil komme, gi meg beskjed så jeg har et liten pekepinn og vet sånn ca hvor mange vi blir.. :nana:

 

jeg kommer jeg. men har ikke peil på hvor du bor da annet en at det er nerme maxi. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer jeg. men har ikke peil på hvor du bor da annet en at det er nerme maxi. hehe

 

Parker på Maxi, også går du over veien :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis feberen gir seg innen lørdag så er vi klare for et lite vorspiel jeg og Thomas : vinke :

 

Vorspeil hos raymond ja, im in :D

 

Jeg og Thomas Lindstad kommer til deg Raymond :D Tenker Pål Finneid også kommer :full:: doggy :

 

jepp, velkommen skal dere være, kommer nok til å være hjemme fra 17 og utover så bare å komme når dere føler for det. :venner:

 

 

Ellers har jeg idag fått gitt beskjed til Bowlingen at vi kommer en gjeng nå førstkommende lørdag : smil :

Dvs at vi har fått lokalene fra kl 20.30,(fant ut at 2 timer før vi skal bowle blir ganske lenge å vente igrunn)Så det vi gjør er å ta en MaxiTaxi ned (hvis ingen melder seg frivilige til å kjøre flere turer) etter vi har vært hos meg. ;) Detter kommer pizza'n kl 21.00. Med det vi har betalt får vi 5-6 pizzaer på deling så vi får dele på det som er. Skulle folk bli mer sultne er det mulighet for annet "junk food" der.

Etter vi har spist går det ann å sysselsette seg med biljard, bil spill, skyte spill, air hockey, innendørs virtual minigolf, eller bare rett og slett sette seg ned ved et bord og skravle.

Cosmic bowling begynner kl 22.00 og da får vi 4 baner å rute med, så vi får dele opp i lag slik at det blir jevnt fordelt. Blir vi mindre enn antatt så dropper vi evt den ene banen.

Vi har da fått en begrensning på 2 timer når vi spiller, (de beregner ca 45 min pr serie) så det burde gå greit.

 

Når det gjelder drikke / alkohyler så får vi IKKE lov til å ha med oss medbrakt på det rommet vi skal være og spise på. Så vi må nok belage oss på det de har i sin disk.

De har det meste og velge i som bla:

-øl på flaske (0,3) fra kr: 52,- (carlsberg,ringnes,juleøl)

-fat øl (0,4) kr: 62,- (carlsberg)

-smirnoff ice kr: 74,-

-vk blue og breezer kr: 68,-

-pære/eple cider fra sommersby kr: 64,-

-vin (..?..) kr: 62,-

desverre tror jeg det er dårlig med sprit der, men det er kanskje likesågreit :P

 

Så åssen ligger det ann folkens, begynner dere å bli klare eller?

Fredag alt i morgen :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer jeg. men har ikke peil på hvor du bor da annet en at det er nerme maxi. hehe

 

Parker på Maxi, også går du over veien :P

 

Ganske greit forklart Ørjan. hehe ;)

 

Merk: parker på den siden av maxi som er mot OL Amfi'n.

Nest sist huset før jernbaneundergangen.

Grått hus, hvit stor garasjeport, down lights.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også får vi vel to enheter når vi skal eta ellno ? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også får vi vel to enheter når vi skal eta ellno ? :o

 

ja det stemmer, det glemte jeg å nevne, og det er valgfritt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er ratt med på ett par captain på vors jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er ratt med på ett par captain på vors jeg :)

 

Jaaahhhrrrrrr :touche:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hallo folkens. I dag er det lørdag og det er snart klart for julebord.

Gleder meg skikkelig og jeg tror dette blir bra.

 

Så uansett folkens, jeg kommer til å være hjemme fra 17 og utover så den som vil komme etter 17 er hjertelige velkomne.

 

Vi prekast og :venner:: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når skal dere på bowlinga da?

 

sjekk innlegg nr 131 :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hallo folkens. I dag er det lørdag og det er snart klart for julebord.

Gleder meg skikkelig og jeg tror dette blir bra.

 

Så uansett folkens, jeg kommer til å være hjemme fra 17 og utover så den som vil komme etter 17 er hjertelige velkomne.

 

Vi prekast og :venner:: rock :

 

hei. kommer vel sikert rundt 17.30 tiden. har du et tlf nr tilfeld man rote seg bort? hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kveldens bommert i fyllebowling: Kim Rune Haugen. Du må bli mer full. Oftere. (se bilde)

 

Kveldens beste fyllebowler etter mine fantastiske observasjoner: Joachim Vågen. Han hadde trent litt for 2 uker siden. Noen han ikke husker. Dette er klart en fordel for denne mannen.

 

Kveldens beste stil: Må jeg påstå er Simen Grasto. No offence altså, men 360 og syke skru baller? INSANE !

 

Kvelden kan da kort beskrives slik:

 

Raymond oppbevarer pokalene sine i kjøkkenskapet(Kommentar fra Thomas Kalrasten: "Jasså, han har plass til alle i kjøkkenskapet altså." Jeg lo, hahahaha : D ):

DSC03305.jpg

 

Det sto en svensk passat utenfor Bowling1 i Hamar:

DSC03308-1.jpg

 

Kim Rune var uheldig i kveld, men tok seg inn igjen etter at han fikk kaste kula mellom bena mine ;):

DSC03310.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra sammendrag mister, hehe.

Det var en morsom kveld og ja det ble noen ganske mange syke kule kast etterhvert. hehe

 

Takker alle som var med på moroa og håper vi kanskje kan få til en slik eller flere sånne sammenkomster senere.

 

Jeg kan vel si det slik selv at jeg hadde da kommet meg hjem og satt meg på sofa´n for å spise ferdig kebaben min, og det hadde jeg klart, drukket brus også.

Men så plutselig våknet jeg sittende i sofa´n kl 6 i dag tidlig... hmm jaja, mildt sagt litt sliten ja :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Raymond oppbevarer pokalene sine i kjøkkenskapet

 

Haha - ja det var kun flaks at jeg ikke tok en pokal istedetfor et kjøkkenglass altså... : haha :

 

 

Takk til alle for en artig kveld : vinke :

 

Dette må vi gjøre mer av !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for i går:D knall kveld :)

 

som vivian sier, må gjør mer av dette!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en flott kveld i går :D

Dette var morro, og bør gjentas!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.