Anbefalte innlegg

Heihei Trondheim Lokallag :)

 

Lager en vintertråd vi kan poste bilder og gøye historier igjennom vintern. Nå som kongvinter har vist seg for første gang i Trondheim tok jeg et snapshot med mobilen på utsida jobb:

 

vintern-1.jpg

 

Litt for gode vinterdekk, for liten innsats og egentlig ikke fult så glatt gjorde at quattron ikke gikk sidelengs i dag dessverre. Var litt for mange som har kjørt i sentrum før meg :(

 

Noen andre som har fått ratta litt i dag? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heihei Trondheim Lokallag :)

 

Lager en vintertråd vi kan poste bilder og gøye historier igjennom vintern. Nå som kongvinter har vist seg for første gang i Trondheim tok jeg et snapshot med mobilen på utsida jobb:

 

vintern-1.jpg

 

Litt for gode vinterdekk, for liten innsats og egentlig ikke fult så glatt gjorde at quattron ikke gikk sidelengs i dag dessverre. Var litt for mange som har kjørt i sentrum før meg :(

 

Noen andre som har fått ratta litt i dag? :)

 

Sitter fortsatt på nordsjøen å venter på å komme hjem, skal hjem på fredag nå! Ser på div webcam at det er hvitt på Ørlandet også. S4'en står i garasjen med splitter nye sommerfelger og dekk! Gøy:P Får vell bare legge om!:) Eller se om jeg får tatt noen spennende bilder på snøen med felgene først, får se!:) Gleder meg iallfall!

 

Kos dere på glatta folkens, kjør forsiktig;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinter sa du?!

 

Og S3n står på sommerdekk.. :(

 

 

attachment.php?attachmentid=151405&d=128

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å legge om Vidar :P

 

Nå har det snødd enda mer og jeg håper virkelig det er litt snøføre på veien hjem fra jobb i ettermiddag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være lokalt snøvær, for i Stjørdal er det bart og tørt.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være lokalt snøvær, for i Stjørdal er det bart og tørt.. ;)

 

Gledes dreper!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sommerdekkene mine er så slitte at de blir som slicks. Morro å kjøre rundt med steinharde, blankslipte 235/35 19 hjul nå ja. :D

Allerede vært ute å kjørt i over en time idag. Skummelt, men morro og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinteren er her ja.

 

bilde jeg tok i mårrest på vei til jobb. Brukte tre timer fra Stjørdal til Marienborg. Køkjøring Tunga-Moholt

 

IMAG0298.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen i allverden får folk til det der ^^ håper vinteren kommer til stjørdal snart :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinteren er her ja.

 

bilde jeg tok i mårrest på vei til jobb. Brukte tre timer fra Stjørdal til Marienborg. Køkjøring Tunga-Moholt

 

IMAG0298.jpg

 

Hah, gleder meg til Østerdalen! 43500kg å snø :-D kooozzz

A4 parkert ja?;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hah, gleder meg til Østerdalen! 43500kg å snø :-D kooozzz

A4 parkert ja?;p

 

Blir nok spennende det :)

 

Ja, A4'en står fint i garasjen sin i Meråker nå. Skal oppover og shine den en dag tenkte jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her ligger det litt snø ja :P

godt med høstferie

 

IMAG0160.jpg

 

skal ut å kjøre litt etterpå , så motorvarmer med coupe varmer er startet i A8en :)

 

Vinterdekk er seffern lagt på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge siden jeg har gleda meg så mye til arbeidsdagen er over :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble en spennende tur te å fra melhus på sommerdekk i dag i hvertfall. å kom ikke opp den siste bakken på tur hjem igjen :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom meg på arbeid idag, å fikk telefon om att samboeren hadde smelt rett i ræva på en bmw opp okstadbakkane.. steike surt!

 

men et kjapt spørsmål, ken sin feil blir det egentlig? sommerdekk på føre idag er vel ikke akkurat lovlig, bmwn stod å spant i høgrefeltet, dama såg ingenting før plutslig bilen var framføre ho..

 

så viss noken trenger passat deler til 95-96mod. så har eg en heil bil å noke nye deler liggandes i ei kasse... :(

 

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1542584.ece men er jo ikke hver dag bilen havner på framsiden av adressa..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun slipper ikke unna all skyld der nei, vil jeg tro. Hun burde iallefall ikke det. (Ikke for å være slem)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper at hans dekkvalg får lite med skydspørsmålet å gjøre, derimot så vil han nok få en regress fra forsikrings selskapet sitt eventuellt en kelekkelig bot fra onkel.

Hvis han da ikke skled over i et annet felt osv pga han kjørte på sommerdekk da blir det vel en annen sak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som politiduden sier. Han med BMW'n hadde ikke noen direkte skyld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper at hans dekkvalg får lite med skydspørsmålet å gjøre, derimot så vil han nok få en regress fra forsikrings selskapet sitt eventuellt en kelekkelig bot fra onkel.

Hvis han da ikke skled over i et annet felt osv pga han kjørte på sommerdekk da blir det vel en annen sak.

 

var i sitt eget felt, men kjørte på sommerdekk, men kom seg snart ikke fram så bilen stod nærmast stille.. syns egentlig det er litt rart att man kan sette ut med sommerdekk på slike føre, skulle tru folk hadde litt vett prenta inni dinna skallen sin..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun slipper ikke unna all skyld der nei, vil jeg tro. Hun burde iallefall ikke det. (Ikke for å være slem)

 

Den er grei du, har ikke forventet att hun skal slippe unna på skylden der heller, men syns nesten føreren av den andre bilen burde få en fin bot som følge av att det stod sommerdekk på dette føre. Skal tross alt vere skodd etter føre.. men men.. flott unnskyldning for meg for å finne me en nyare å finare bil : smil :

Selv om det kostet meg en passat + tap av alle ungdomstillegg pengane å forsikringspoeng :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usj, den er kjip. Men. Så ikke bilen? Har hun ikke lært at man skal holde blikket langt framover? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

låg flere biler framom som svingte ut, men da ho såg bilen var ho so å sei innsperra, da ho låg i høgre felte å hadde fleire bila i feltet ved siden av.. men men.. shit happends.. slikt skjer.. bra alt gjekk bra med alle :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk rattet litt idag;) Eneste problemet var at dekk med en dimensjon på 225/40 og slaps funket ikke så bra. Fikk kantkjørt den ene felgen litt:p hehe.. får komme meg på en parkeringsplass en mørk kveld å øve meg litt. Er ikke helt vandt til quattroen enda;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom meg på arbeid idag, å fikk telefon om att samboeren hadde smelt rett i ræva på en bmw opp okstadbakkane.. steike surt!

 

men et kjapt spørsmål, ken sin feil blir det egentlig? sommerdekk på føre idag er vel ikke akkurat lovlig, bmwn stod å spant i høgrefeltet, dama såg ingenting før plutslig bilen var framføre ho..

 

så viss noken trenger passat deler til 95-96mod. så har eg en heil bil å noke nye deler liggandes i ei kasse... :(

 

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1542584.ece men er jo ikke hver dag bilen havner på framsiden av adressa..

 

Surt det der. Hadde hun vært litt rutinert så hadde hun manøvrert bilen ut på åkeren. Kjøre utenfor veien for å unngå ulykke er undervurdert :) Hadde hvertfall spart forsikringspengene da. Men men, lett å sitte her og si det nå i etterkant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 minus å snø her på kvikne;p gla det er varmt i DAFFE dafen min:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.