Anbefalte innlegg

Hvordan er det med plass der oppe. Har ikke videre lyst til å dra av med RS2n i år...

 

Toppfarta blir vel ikke den høyeste om det er på asfaltbanen vi skal kjøre, men det er god plass til å dra av :)

 

Blir det på innsjøen ved hotellet er det all plass i verden til utforkjøringer, for de som ska dra av : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppfarta blir vel ikke den høyeste om det er på asfaltbanen vi skal kjøre, men det er god plass til å dra av :)

 

Blir det på innsjøen ved hotellet er det all plass i verden til utforkjøringer, for de som ska dra av : haha :

 

Trenger ikke så mye fart for å ha det gøy med quattro, bare det er godt med plass for eventueller uhell :-)

 

Innsjøen høres best ut for min del da skjønner jeg. Horna på vinteren blir om mulig større på vinter enn på sommer : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derav "krever vel endel styr å få til". Altså ta kontakt med eieren av parkeringsplassen og "stenge den av" m.m. Slik at det blir et lukket område. Mao. kan ikke politiet klage på akkurat det, såvidt meg bekjent :)

 

Er ikke alltid barebare det eller. Må vel ha godkjenning av politiet for dette også. Var i allefall sånn når jeg skulle prøve og få arangert autoslalom på ett lukket område for noen år siden.

 

 

Hvordan er det med plass der oppe. Har ikke videre lyst til å dra av med RS2n i år...

 

Vet ikke hvordan banen blir. For om det blir iskjøring, så blir vel det mest sannsynlig på sjøen, og ikke på samme banen som vi hadde i sommer.

 

Om det ikke blir mer snø enn dette f.eks så tror jeg det skal gå greit og dra av :)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke alltid barebare det eller. Må vel ha godkjenning av politiet for dette også. Var i allefall sånn når jeg skulle prøve og få arangert autoslalom på ett lukket område for noen år siden.

 

 

 

 

Vet ikke hvordan banen blir. For om det blir iskjøring, så blir vel det mest sannsynlig på sjøen, og ikke på samme banen som vi hadde i sommer.

 

Om det ikke blir mer snø enn dette f.eks så tror jeg det skal gå greit og dra av :)

 

 

OJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJ....... Det begynte å krible litt nå gitt... Dette må vi få til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.