Anbefalte innlegg

Blei litt skuffa i dag, trodde jo det var muligheter for å skli litt rundt ufrivillig og kontrollert i dag tidlig :P

 

Men den gang ei, bare såvidt jeg fikk provosert fram en liten flick med bilen en plass på vei til jobb mellom sentrum og tunga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stressa du er med å få ligge sidelengs da Roy! :P

Snøen kommer da skal du se. For min del kan den forsvinne og holde seg borte ei god stund til. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta turen over fjorden, maaaasse is og snø

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker ikke synet av dette..

 

Sn-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men i dag folkens!!! Finfint føre ser det ut som ut vindu mitt for Breiklubben :D eller hva Torjus?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner og ligne litt nå ja. Var ute og brukte opp noen liter med bensin inatt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moahaha, jeg er jaggu glad for at nabon har grevling og bruker bilen ofte... = han setter seg fast leeenge før jeg trenger å i det heletatt tenke på å begynne og måke :evil:

:D:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driver å brøyter veiene for tiden :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig burde vi få betalt for all brøytinga vi gjør på vintern. Hører jeg skattelette for eiere av lave biler :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. jeg hadde egentlig ikke tentk meg å ut å kjøre i dag, men klarer snatr ikke la være :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vært et lite "treff" på parkeringsplassen ved 3T Rosten ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde aldri trodd at haldex var så lett å kontrollere på snøføre.. Helfrelst!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ska hvertfall jeg sende faktura til daglig leder på jobben, for nå har jeg brøyta det meste av parkeringsplassen :D

 

Ganske imponert over framkommeligheten i 20-30cm ubrøyta snø. Var ingen problemer å stoppe opp for å kjøre videre. Eneste problemet var at snøen ofte kom over panseret og dekka frontruta :D

 

Hadde aldri trodd at haldex var så lett å kontrollere på snøføre.. Helfrelst!! :)

 

Overføringa av krefter går så fort at det ikke er merkbart og S3 er vel ikke av de tyngste foran, så blir vel ikke gæli understyrt heller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Temmelig fint føre ut nå ja, men desto tristere å ikke ha biler i garasjen som er egnet til å leke med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde kanskje vært artig å sette opp en "ferdighets løype" på en eller annen parkering og tatt et treff der, men det krever vel endel styr for å få til.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og ikke minst hvordan man skal gjøre det om onkel blå kommer :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke minst lov.. Onkel er hissig nok når det gjelder enkelttilfeller, spørs hva de sier når det kommer en hel gjeng :-P Får høre med Kall om å få til noe der i løpet av vintern, der kan man leke så mye man vil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et dårlig forsøk på time lapse gjennom Olav Tryggvasons Gate / Innherredsveien

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derav "krever vel endel styr å få til". Altså ta kontakt med eieren av parkeringsplassen og "stenge den av" m.m. Slik at det blir et lukket område. Mao. kan ikke politiet klage på akkurat det, såvidt meg bekjent :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et dårlig forsøk på time lapse gjennom Olav Tryggvasons Gate / Innherredsveien

 

Artig :)

 

Om noen her har kontakter for å få til et lukka området kunne det vært gøy, men noe arrangert treff utenfor lukka området tror jeg ikke vi får støtte til av hovedstyret eller polizen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et dårlig forsøk på time lapse gjennom Olav Tryggvasons Gate / Innherredsveien

 

 

Kul effekt på filmen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke minst lov.. Onkel er hissig nok når det gjelder enkelttilfeller, spørs hva de sier når det kommer en hel gjeng :-P Får høre med Kall om å få til noe der i løpet av vintern, der kan man leke så mye man vil :)

 

Hvordan er det med plass der oppe. Har ikke videre lyst til å dra av med RS2n i år...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.