Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som selger Rotiform (BLQ) i Norge? evt. Sverige?

Hvordan er det og bestille felger fra f.eks USA, hvor mye kommer frakt og toll etc. på(sånn ca.)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bestilles fra G-werks i England, da de er blitt europeisk distributør

 

Ikke toll på felger, kun mva

 

Send de til Strømstad og ta deg en harry tur ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bestilles fra G-werks i England, da de er blitt europeisk distributør

 

Ikke toll på felger, kun mva

 

Send de til Strømstad og ta deg en harry tur ;)

 

Takk for kjapt svar :)

Har en kompis i sverige jeg sender dem til i såfall :)

 

Så vis jeg har skjønt det riktig så:

 

11.500 NOK (£1.199)

+ 2.875 NOK (moms)

+ Shipping

= Total?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for kjapt svar :)

Har en kompis i sverige jeg sender dem til i såfall :)

 

Så vis jeg har skjønt det riktig så:

 

11.500 NOK (£1.199)

+ 2.875 NOK (moms)

+ Shipping

= Total?

 

Sendes de til Norge er det mva på pris og frakt.

Du sparer fort 3k ved å sende de til Sveariket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du postboks i Sverige da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du postboks i Sverige da ?

 

Kan jeg ikke bare sende dem til kompisen min i sverige? evt. bestille i hans navn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris felg + pris frakt + pris mva (felg + frakt) = totalkostnad.

 

Så kan det komme noen små hundrelapper i fortollingsgebyr (er ikke toll, men det heter fortollingsgebyr).

 

Eller send de de til kompisen din og spar mva, men kaaaaan jo hende du blir stoppet i tollen ( ja jøss :D )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris felg + pris frakt + pris mva (felg + frakt) = totalkostnad.

 

Så kan det komme noen små hundrelapper i fortollingsgebyr (er ikke toll, men det heter fortollingsgebyr).

 

Eller send de de til kompisen din og spar mva, men kaaaaan jo hende du blir stoppet i tollen ( ja jøss :D )

 

Tror nok det blir alternativ nummer 2 :)

pss, hvis jeg setter på felger og dekk mens jeg er i sverige har dem vel ikke så mye dem skulle sagt om de stopper meg uansett :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok det blir alternativ nummer 2 :)

pss, vis jeg setter på felger og dekk mens jeg er i sverige har dem vel ikke så mye dem skulle sagt om de stopper meg uansett :nana:

 

Hehe, nei da blir du vanskelig å ta. Vurderte dette selv da jeg hentet min 20" BBS LeMans for noen år tilbake. Men da måtte jeg kvitte meg med felgene som satt på bilen og det kunne jeg ikke.

 

La ned baksetetene, fikk lurt inn 4 stk 20" med dekk in i A6 sedanen, og slang et teppe over. Var litt nærvøs da jeg kjørte over grensa :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at tollerne er ganske "hissige" på grensene nå. På Snuskesund står det omtrent alltid ute, spesielt i helgene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nei da blir du vanskelig å ta. Vurderte dette selv da jeg hentet min 20" BBS LeMans for noen år tilbake. Men da måtte jeg kvitte meg med felgene som satt på bilen og det kunne jeg ikke.

 

La ned baksetetene, fikk lurt inn 4 stk 20" med dekk in i A6 sedanen, og slang et teppe over. Var litt nærvøs da jeg kjørte over grensa :D

 

haha! jeg tenkte på det samme, bilen min er importert fra sverige.. jeg kan vel bare si at jeg har vært og hentet vinterfelgene fra forige eier eller noe....her er allebi i orden :evil::P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Er det noen som selger Rotiform (BLQ) i Norge? evt. Sverige?

Hvordan er det og bestille felger fra f.eks USA, hvor mye kommer frakt og toll etc. på(sånn ca.)?

 

Betalte fra Rotiform :

 

skrev ned pris til 1400dollar ,og det ble ca 2900,-nkr i mva ( Kommer faktura fra UPS , I etterkant )

UPS fly frakt : 500dollar.

1 uke leveringstid.

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kjøpe mine BLQ (:

 

Men er en fordel å velge noe annet enn UPS hvis du ikke har dårlig tid. Frakt via båt er best, jeg ga ca 2500kr for frakt inkl moms.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utgår Lufferzene? :P

 

ja, de er et helvete og få tak i dessverre :P gutta på ASN har fått meg dilla på BLQ :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

What? Der heter de jo Rotifails? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

What? Der heter de jo Rotifails? :P

 

ja, men tar du en titt i "the rimz thread" ser du et par snasne 8P'er med BLQ :)

 

litt ot:

personlig driter jeg i hva de på ASN mener... har du ikke OEM/BBS blir du rakket ned på uansett :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, men tar du en titt i "the rimz thread" ser du et par snasne 8P'er med BLQ :)

 

litt ot:

personlig driter jeg i hva de på ASN mener... har du ikke OEM/BBS blir du rakket ned på uansett :P

 

For noen så er dette viktigere enn bilen og at det skal være dyrt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråden heter "Selges Rotiform i Norge?" Selger Håkon Rotiform, jeg kan ikke se det på nettsidene ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, og jeg tenkte ikke på å legge med link. Men HER ser man det - sikkert ikke fått lagt det inn i nettbutikken enda:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke langt ut enda på nettsidene, men ja vi har det. Venter på priser enn så lenge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7000kr for fire stk BLQ i 19" fra Rotiform USA med dagens kronekurs, og kan man få frakt til rundt 2500kr (inkl. toll/mva).

Og dere skal ha rundt 13-14k for samme felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.