#76 Posted August 30, 2013 Dem koster 5 eller 10kr stk. Husker ikke i farta nå. Jeg jobber i helga. Så får ikke kommet ditt:( 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#77 Posted August 30, 2013 Garantert noen som har med der oppe. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#78 Posted January 4, 2014 Hvem i området er det som har klubbmerker og skiltholdere nå? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#79 Posted January 4, 2014 Da skal du snakke med William Iversen, williamiversen@hotmail.com. Han holder til i Mysen 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#80 Posted January 4, 2014 vet du brukernavnet hans så jeg kan sende han en pm? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#81 Posted January 6, 2014 Navnet hans her er William Iversen. Han holder til i indre. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#82 Posted January 13, 2014 Kjetil - da har jeg blitt tilsendt skiltholdere og stickers hvis du enda trenger. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#83 Posted January 15, 2014 Holder til i Spydeberg, ikke Mysen jobber i Askim hver dag så kan ta med dit. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#84 Posted March 1, 2015 hvem tar jeg kontakt med ang klubbmerker? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#85 Posted March 1, 2015 hvem tar jeg kontakt med ang klubbmerker? Meg:) 40638373 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#86 Posted August 26, 2015 Hvor får jeg kjøpt merkene? og hvor får jeg startet ny tråd? tenkte jeg skulle lage en tråd over den nye bilen jeg har kjøpt ( har brukt dette forumet til lesing men finner ikke ut hvor jeg starter en ny tråd.... 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#87 Posted August 26, 2015 Gå inn på min audi eller min vw og trykk start ny tråd øverst i venstre hjørne :-) Ang klistermerker så var det tomt sist jeg skulle bestille til lokallaget, men mulig noen i ditt lokalllag har;-) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#88 Posted August 27, 2015 (edited) beklager all forstyrrelse og spam men finner det fortsatt ikke... 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#89 Posted August 27, 2015 beklager all forstyrrelse og spam men finner det fortsatt ikke... Trykk på forum øverst på siden-->under "ute på veien" så står det "min Audi eller Vw" gå inn der og trykk på "+ start ny tråd" øverst til ventre. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#90 Posted August 28, 2015 Trykk på forum øverst på siden-->under "ute på veien" så står det "min Audi eller Vw" gå inn der og trykk på "+ start ny tråd" øverst til ventre. dette er det somm kommer opp 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#91 Posted September 1, 2015 ingen som vill forklare? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#92 Posted September 1, 2015 Det er da ikke såå vanskelig, Sebastian! Du må gå inn på underforumet, f.eks her eller her. Da ser det nok riktigere ut! Dette er forøvrig lokallagsforumet til Østfold, så hvis noen vil redigere bort dette etterpå, så er det fint! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#93 Posted March 14, 2016 Om noen trenger skiltplater eller klubbmerker, så har jeg dette liggende:) Tlf: 40 63 83 73 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#94 Posted March 29, 2016 Er det noe lokallags treff på tapeten da? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#95 Posted March 29, 2016 Har vært stille lenge nå, men har tenkt på at det hadde vært moro å dra igang noe igjen så det burde vi vel få til om folk er gira 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#96 Posted May 8, 2018 hvem har skiltplater og klistremerker nå? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#97 Posted May 8, 2018 Fikk to klubb klistremerker på Hokksund vacn treff i helgen, men de er jo laget for å festes på utsiden av vinduet?? Da blir de jo ikke gamle. Hadde tidligere akkurat samme men de limte jeg på innsiden av siderutene. Da varer de jo evig. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#98 Posted May 8, 2018 Fikk to klubb klistremerker på Hokksund vacn treff i helgen, men de er jo laget for å festes på utsiden av vinduet?? Da blir de jo ikke gamle.Hadde tidligere akkurat samme men de limte jeg på innsiden av siderutene. Da varer de jo evig. Det er vel ikke vits å ta sorger på forskudd hvis du ikke har prøvd disse merkene [emoji6] Nye merker, ny folie og ny leverandør. Disse merkene har jeg testet og prøvd selv, de sitter som fanden på ruter. Tåler maskinvask, håndvask, høytrykk og pusseskinn uten å løsne for min del [emoji16] 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#99 Posted May 8, 2018 Neida, kan godt hende de sitter godt altså,men jeg skulle ønske de kunne sitti fast på innsiden av ruten. Blir litt proffere finish da syns jeg. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#100 Posted May 8, 2018 Jeg har skiltplater, men ille klistremerker er det kommet nye merker mer det forrige designet nå Thomas? Skulle hatt noen selv og 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...