#101 Posted May 8, 2018 Neida, kan godt hende de sitter godt altså,men jeg skulle ønske de kunne sitti fast på innsiden av ruten. Blir litt proffere finish da syns jeg.Vi kan kanskje få laget noen i speilvendt, så de kan festes på innsiden. Skal ta dette opp med gutta i styret, og høre med leverandør. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#102 Posted May 8, 2018 Jeg har skiltplater, men ille klistremerker er det kommet nye merker mer det forrige designet nå Thomas? Skulle hatt noen selv og Vi har bestilling inne på nye merker, så jeg henter ut fortløpende, ligger noen i klubbvogna, så de vil være tilgjenglig på Våler treffet åsså. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#103 Posted May 9, 2018 sku hatt på RS6`n vettu 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#104 Posted August 5, 2019 Hvordan blir det med sending av merker? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#105 Posted August 5, 2019 Tja, vi har ikke motatt noe, men har vel heller ikke purret på det forsåvidt. Fins vel med det nye deignet, men der er ikke aktuelt å bruke for min egen del. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#106 Posted August 5, 2019 Tror neppe det nye designet kommer til å kle B4'en min heller, så om det er muligheter for det gamle, så tar jeg gjerne det 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#107 Posted August 6, 2019 Stikk innom sekreæriatet på Våler nå til helga så er det mulig vi finner noen merker med gammelt design. Spørr etter meg. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#108 Posted August 6, 2019 Vi har både av gammelt og nytt design i hengeren. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#109 Posted March 6, 2023 Ser at dette er en gammel tråd. Men prøver meg allikevel. Jeg er på uskikk etter klubbmerker til bilen. Hørte med ledelsen som anbefalte meg å høre med lokallaget først. Noen som har? 1 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#110 Posted March 8, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 6.3.2023 den 21.47, Ove Alexandersen skrev: Ser at dette er en gammel tråd. Men prøver meg allikevel. Jeg er på uskikk etter klubbmerker til bilen. Hørte med ledelsen som anbefalte meg å høre med lokallaget først. Noen som har? Usikker på hva eller hvem som blir ditt lokallag, men vi i Drammen Lokallag har på lager ✌️ 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#111 Posted March 9, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 8.3.2023 den 22.40, Thomas Toget Pedersen skrev: Usikker på hva eller hvem som blir ditt lokallag, men vi i Drammen Lokallag har på lager ✌️ Har du par stykker å avse til en østfolding? :) Betaler selvfølgelig for frakt. Lokalllaget her har dessverre ikke. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#112 Posted March 9, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 9.3.2023 den 15.43, Ove Alexandersen skrev: Har du par stykker å avse til en østfolding? :) Betaler selvfølgelig for frakt. Lokalllaget her har dessverre ikke. Vi har lokallagstreff førstkommende mandag, materialforvalter skal har med, så får nok fikset noe da. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#113 Posted March 13, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 9.3.2023 den 16.06, Thomas Toget Pedersen skrev: Vi har lokallagstreff førstkommende mandag, materialforvalter skal har med, så får nok fikset noe da. Det hadde vært supert :) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#114 Posted April 3, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 13.3.2023 den 14.38, Ove Alexandersen skrev: Det hadde vært supert :) Ting tar tid, åsså er jeg litt treg. Men om du sender meg en melding med navn og adresse på 95201213, så skal jeg få sendt merker til deg. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...