Valdrestreffet 2011 - 30.April

Anbefalte innlegg

Jeg skal dit iallefall. Håper flere kan bli med så vi får en relativt lang kolonne oppover :)

 

Kolonne organisering kan vi vell ordne nærmere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser dere i så tilfelle på å dra Lørdags morgen, eller fredags kveld?

 

Reiser selv oppover på fredags kveld, så om kollona går da så henger jeg meg på :)

 

--

Alex

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal, men kjører fra Moss.

kjørte sammen med oslo oppover ifjord, ble ikke så mange biler :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke deltatt i fjord selv, men veit de var VELDIG uheldig med været i fjord.. snø og blåe grader, så skjønner egentlig at folk var skeptiske til å reise på "fjellet" med senka biler og sommerdekk :)

 

Men får satse på bedre vær og oppmøte i år, ellers så blir nok dette siste år det blir arrangert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har notert datoen i kalenderen, så jeg skal sannsynligvis være med oppover :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Været var ikke helt på topp ifjord nei, men når treffet startet var det strålende sol og faktisk ganske varmt i sola :)

 

bilde fra turen opp

DSC_0905.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor tidlig starter kolonnen fra Oslo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var voldsomt tidlig å snakke felleskjøring til "1. mai" treffet : eek : I denne tråden kan det snakkes løst og fast om hvem som planlegger å bli med.

 

Jeg kommer til å starte egen tråd om felleskjøring med oppmøtested og -tid en uke før treffet. Felleskjøringen vil finne sted lørdag morgen, og avhenger naturligvis av når treffet starter ;)

 

Det som er viktig å være oppmerksom på, er at vi kommer til å kjøre forholdsvis radig oppover, og hvis flest mulig har med walkie-talkie, kommer forbikjøringer til å gå som en lek. Men enda at vi kommer til å holde stabilt tempo, så betyr det ikke at vi skal kjøre kappløp verken med hverandre eller øvrig trafikk! :fy:

 

Hvis noen vil bruke denne turen for å teste hva bilene deres kan prestere, oppfordrer jeg dem til å starte 50 minutter etter oss andre, og heller ta oss igjen når vi nærmer oss Fagernes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal:) men siden jeg ikke får nybilen før treffet, så må jeg få fikset gamle golfen slik at den er brukbar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å starte egen tråd om felleskjøring med oppmøtested og -tid en uke før treffet. Felleskjøringen vil finne sted lørdag morgen, og avhenger naturligvis av når treffet starter ;)

 

Treffet starter kl. 12.00 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal være med i år, har alltid vært 1. mai tidligere og da har jeg aldri vært kjørbar om morgenen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da håper jeg flest mulig fra Oslo og omegn (og så klart andre plasser) kommer på det siste Valdres treffet.

Go'vær er bestilt, så tror dette skal bli en flott dag ;)

 

Vel møtt :)

Skulle det være spørsmål om noe så er det bare og spørre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å begynne å planlegge litt felleskjøring nå eller? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å begynne å planlegge litt felleskjøring nå eller? :P

 

Vil vel tro at oppmøte blir på samme sted som i fjor, men som Mikael skriver litt lenger opp her så lager han en ny tråd om dette i løpet av påsken. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke bli med alikevell, så da trenger jeg ikke å spørre om haik :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner folk å bli klare da? Min er langt ifra klar, men drar på road trip uansett:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble ferdig i dag. Så da er jeg klar hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Langt fra ferdig, men er med uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

langt fra ferdig jeg og, men møter opp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag til kjøreplan.

 

Avreise Statoil Hamangskogen i Sandvika kl 09.00

Reisetid ca 2t 10min Kjørestrekning 164,9km

Fremme kl 11.10 (ca) Asko Leira.

 

Da har de som vil/må tid til vask av bil ol.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at det kan bli litt kø på vaskehallene på Fagernes. :)

Men porten er åpen for innkjøring ihvertfall til klokka 13. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag til kjøreplan.

 

Avreise Statoil Hamangskogen i Sandvika kl 09.00

Reisetid ca 2t 10min Kjørestrekning 164,9km

Fremme kl 11.10 (ca) Asko Leira.

 

Da har de som vil/må tid til vask av bil ol.

 

Takker og bukker Heine :tilber:

 

Jeg har vært opptatt i påsken og de siste dagene har jobben forgjeves forsøkt å ta knekken på meg :shf:

 

Dette er ikke bare et forslag, men slik det kommer til å bli :) Det er ikke planlagt noen stopp underveis, men er det noen som vil henge seg på fra Hønefoss, så har vi tid til en stopp : ja : Og skulle noen melde fra om problemer, så stopper vi naturligvis og gjør det vi kan for å hjelpe :)

 

Som skrevet tidligere, så blir det ikke noe kappløp om å komme først! Hvis det er tydelig skiltet med telehiv underveis, så vær obs på at tempoet vil bli redusert betaktelig! Dette vil bli opplyst på samband, men for de som evt. ikke har med samband, så følg med på bilene foran deg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar oppover om en times tid :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk campingstol og kontanter ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.