Valdrestreffet 2011 - 30.April

Anbefalte innlegg

Jeg melder pass på denne.

Grunnet:

Fredrikstad på kvelden i morgen, og da hadeland på søndag. 3 reiser i 3 forskjellige retninger over en helg blir litt mye. Hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overaskende lite telehiv oppover, var en liten strekning det var litt, men var aldri neddi :)

 

Ses i morgen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg melder pass på denne.

Grunnet:

Fredrikstad på kvelden i morgen, og da hadeland på søndag. 3 reiser i 3 forskjellige retninger over en helg blir litt mye. Hehe!

 

neeei. :) Hadde vært kjekt å få tittet på bilen din... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da ser det ut som jeg og kim wiik henger oss på i morgen. så da blir det "avduking" av passaten på valdrestreffet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut Arve. :) Da skal ihvertfall jeg parkere Passaten vår langt vekk fra din. :):)

(ble ikke helt ferdig med den)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass opp på veien oppover ved Sperillen (mellom Hønefoss og Nes i Årdal), slo nedi der et par ganger i dag, spesielt ille et par km før og etter Villfisken (fiskebutikk) for de som er kjent. Og min bil er ikke av de laveste. Vær forsiktig :)

 

Jeg er allerede i Valdres, ser dere på treffet i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i hovedsak temmelig greit og kjøre oppover men som nevnt av Mons rundt nes i ådal kan det være greit å ta det litt med ro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sees i morgen, sovetid nå :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fritt for ikke kjøre først i kolonna. Når jeg ser andre panikk bremse pga dårlige veier har jeg tid til å bremse ned og snike meg over ugjevnhetene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg TROR jeg kjører den laveste bilen her i morra :P haha Stay Tuned! natta :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er jeg våken å sitter å spiser frokost. avreise fra leirsund om ca 20 min

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et veldig bra treff! Mye bra biler og supert oppmøte :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for en fin tur! Husker ikke i farten om vi var 11 eller 12 biler fra Sandvika, men veldig bra oppmøte i dag : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for turen tur-retur. Bare så synd jeg og Frank Glimdal havnet bak den forbanna Passaten ved Hønefoss på vei hjem. Da forsvant kolonna og selv om vi/jeg var oppi 160 enkelte plasser lå vi bak han dusten så lenge at vi aldri rakk å ta dere igjen. Så Frank også ble litt irritert til tider da det så ut som Touranen hans satt fast i bakfangeren på Passaten hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for turen tur-retur. Bare så synd jeg og Frank Glimdal havnet bak den forbanna Passaten ved Hønefoss på vei hjem. Da forsvant kolonna og selv om vi/jeg var oppi 160 enkelte plasser lå vi bak han dusten så lenge at vi aldri rakk å ta dere igjen. Så Frank også ble litt iritert til tider sa det så ut som Touranen hans satt fast i bakfangeren på Passaten hehe.

 

forbanna idiot den passaten: bh :, men fikk kjenne åssen touranen satt med senkesettet i de svingene : smil :etter at vi kom forbi da. men bortsett fra det takk for ett hyggelig treff og tur hjemover

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.