#76 Skrevet Mars 1, 2011 Kommer info i 1. post straks det er klart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mars 1, 2011 hørte jeg golf 2 syncro twin drifting Aadne? hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mars 1, 2011 hørte jeg golf 2 syncro twin drifting Aadne? hehe! Da hørte du helt riktig ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mars 1, 2011 90db grense... kjedelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mars 1, 2011 Tror jeg må hive meg på her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mars 1, 2011 Frister veldig å prøve A4 min på isbanen! Skal sjekke litt overnatting i nærheten.. Jeg kommer sikkert med fruen og bikkja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mars 1, 2011 Heia Hotell er nok det som ligger nærmest banen. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mars 1, 2011 90db grense... kjedelig Kan ikke være mere enig. Tror ikke jeg gidder å skaffe ny girkasse og bygge om eksosen for å få deltatt. Selv om det hadde vært jævlig kult med trippel syncro drift: rock : Min bråker ikke så mye men er målt til 93 og 94 dB, ved forskjellige målinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Mars 1, 2011 Kan ikke være mere enig. Tror ikke jeg gidder å skaffe ny girkasse og bygge om eksosen for å få deltatt. Selv om det hadde vært jævlig kult med trippel syncro drift: rock : Min bråker ikke så mye men er målt til 93 og 94 dB, ved forskjellige målinger. sett et luftfilter utenpå eksosen hehe pleier å funke hehe så flere som hadde dette på gatebil hahahahha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Mars 3, 2011 Hvordan er vær og føre der nå? Er da så mildt og regn her i trøndelag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Mars 3, 2011 Hvordan er vær og føre der nå? Er da så mildt og regn her i trøndelag. Nesten bar asfalt dessverre Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Mars 3, 2011 sett et luftfilter utenpå eksosen hehe pleier å funke hehe så flere som hadde dette på gatebil hahahahha! Funksjon fremfor fashion ville vært mitt soleklare valg hvis dette var alternativet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mars 3, 2011 Nesten bar asfalt dessverre Fabian På banen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mars 5, 2011 kuuuult:D aldri kjørt på banen , men er drit hypp på og få prøvd det pleier med og bruke oslo`s gater som bane: rock : er det lov og ha med 1 passasjer når man kjører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Mars 5, 2011 Vi var på Vålerbanen i dag, og det er snø/isdekke mesteparten av banen. Det er kun i de to siste svingene før langstrekka at det er begynt å bli bart, men de skal preparere banen slik at det skal være bra igjen om 14 dager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Mars 5, 2011 var der i dag på Autofil dagen:) var utrolig moro, morsomste var å stå å se på alle som så mer på publikum enn på bana:D hehe volvo gutta kan umulig ha speil! ekke mye å skryte av å bli fra kjørt av en gammal pajero:p hehe var utrolig glatt utpå der, på slutten i dag ble det veldig oppkjørt og bar asfalt enkelte steder som det blir nevnt før her:( spørs på været framover om banen holder seg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Mars 6, 2011 Er det nå snart blitt klart hvor lenge og når tid på dagen man disponerer banen? Kjekt å vite for oss som vurderer å ta turen "langveisfra" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Mars 7, 2011 Hørte rykter om at det ikke var lov til å kjøre med L som tidligere, kan noen bekrefte/avkrefte dette? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Mars 8, 2011 Noen informasjon om hvilket tidsrom vi disponerer bana?Kjekt å vite i forhold til planlegging av evt felleskjøring fra Ozlow Er det nå snart blitt klart hvor lenge og når tid på dagen man disponerer banen? Kjekt å vite for oss som vurderer å ta turen "langveisfra" 1. post oppdatert med info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Mars 8, 2011 er det lov og ha med 1 passasjer når man kjører? Hva med dette da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Mars 8, 2011 sånn det var nå i helga måtte man betale 150kr i forsikring for passasjer:) regner med at det er sånn på dette treffet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Mars 8, 2011 Okei, takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Mars 9, 2011 vis det er like glatt som det var nå i helgen, ville jeg ha brukt noe med 4 hjulstrekk for bakhjuls dragera gikk såvidt bortover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Mars 9, 2011 Detta blir gøy. får vel testa den ny innkjøpte s4en her da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Mars 10, 2011 Etter å ha lest denne tråden så virker det som om det er noe forskjell både i medlemmenes erfaring i å kjøre på bane, og på kjøretøyene. Deles det inn i ulike klasser for kjøreerfaring, evt type biler/dekkutrustning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...