VACN - isbanekjøring på Våler 19. Mars

Anbefalte innlegg

er det samme regla med prøveskilt enda ?

veldig fristende å møte opp, men å hente ut skilter og betale årsavgift blir for drøyt for en tur.

 

En jeg vet av lurer også på om det er lov med prøveskilt eller ikke? Regner med dette ikke er tillatt, da det sto kun registrerte biler?

 

1. post er oppdatert med info.

 

Vi har fått lov til å bruke prøveskilt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. post er oppdatert med info.

 

Vi har fått lov til å bruke prøveskilt :)

 

Det er isåfall kanonflott! Er det slik å forstå at vi også for lov til dette på Hovedtreffene framover? Isåfall leverer jeg inn skiltene på en viss Golf :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er isåfall kanonflott! Er det slik å forstå at vi også for lov til dette på Hovedtreffene framover? Isåfall leverer jeg inn skiltene på en viss Golf :)

 

Det må jeg i så fall få sjekke opp. Vi har ihvertfall fått lov den 19. mars, så det kan jo hende at de er på gli :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd det er så langt og kjøre fra Trøndelag for en dag :o

 

Vurderer sterkt å ta turen for å kjøre på en skikkelig bane jeg da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort i fra at jeg tar turen selv på dette. :)

 

Det er forøvrig sløyfe 2 og 3 på banen som vi skal benytte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer sterkt å ta turen for å kjøre på en skikkelig bane jeg da ;)

 

Ble plutselig større sjangs for at jeg kaster meg med nedover nå. For når det ble prøveskilt så regner jeg med Stian i V6ern blir med også ;)

 

Skal ikke se bort i fra at jeg tar turen selv på dette. :)

 

Det er forøvrig sløyfe 2 og 3 på banen som vi skal benytte.

 

Hvor vil dette bli for oss som ikke er så kjent med hva som er hva på Vålerbanen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble plutselig større sjangs for at jeg kaster meg med nedover nå. For når det ble prøveskilt så regner jeg med Stian i V6ern blir med også ;)

 

 

 

Hvor vil dette bli for oss som ikke er så kjent med hva som er hva på Vålerbanen :)

 

blir vel den første gammel delen + den nye drifte delen ! ikke den gamle ned forbi klubbhuset men over brua i stedet ?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøve å få med seg detta treffet hvis man har bil da:)

 

skal nok stemme det Even, at det er over brua etter depoet og nye "drifte" sløyfa:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte på isen der i fjor tror jeg det var. Det var helt konge hvertfall!! :D

Så stor sjangs for at jeg blir med på dette! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir vel den første gammel delen + den nye drifte delen ! ikke den gamle ned forbi klubbhuset men over brua i stedet ?????

 

prøve å få med seg detta treffet hvis man har bil da:)

 

skal nok stemme det Even, at det er over brua etter depoet og nye "drifte" sløyfa:)

 

Tror det er riktig ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger an til og få sladde litt igjen da !!! ble jo ikke lei i funes ! ! spørs om jeg må vente litt på og trimme A4n så jeg er sikker på at den går da :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var konge, håper det kan bli noe fast treff ut av dette.

 

kart_close.jpg

valerbanen.jpg

 

oversikt.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja skulle hatt dette som fast treff:) er vel snart 10år siden det var vinterkjøring her sist:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var konge, håper det kan bli noe fast treff ut av dette.

 

ja skulle hatt dette som fast treff:) er vel snart 10år siden det var vinterkjøring her sist:)

 

Skal ikke se bort ifra at det vil bli flere faste aktiviteter vinterstid ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! Var og kjørte på rudskogen for 3uker siden, og det var genialt morro å kjøre på en bane som man kjenner, og ikke minst så er isen så slett som den kan bli, 100% i vater! Kunne lett kjørt gokart med tegnestifter i dekka utpå der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! Var og kjørte på rudskogen for 3uker siden, og det var genialt morro å kjøre på en bane som man kjenner, og ikke minst så er isen så slett som den kan bli, 100% i vater! Kunne lett kjørt gokart med tegnestifter i dekka utpå der ;)

 

Ikke etter ispiggutta hadde vært på.:P

 

Men dette kan bli moro! Er det veitrafikkloven som gjelder her også? Er fortsatt en mnd til jeg får lappen når dette treffet holdes, så lurer vel egentlig på om jeg kan kjøre med L.:P

 

Aadne: Hvem er det du har som kontaktperson der borte? Ta det gjerne på PM.:)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ispigg er jo ikke lov...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres kult ut!

 

Hvordan er det med folk som ikke har sladda så mye med quattro før? blir man overkjørt ?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke lov med ispigg nei, men skal vel klare å ha det morro med "dårligere" dekk og :)

 

Dette er den PERFEKTE arenaen for nybegynnere, i mere kontrollerte former og tryggere omgivelser (for bilen) skal man lete lenge etter. Brøytekantene er visst avrundet slik at man sklir elegent opp på de uten å skade bilen så mye om man skulle være uheldig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke umulig at jeg kommer en tur :)

 

Om det dukker opp andre type biler som ikke er vag og som heller ikke er medlem, er det da mulighet for kjøring, eller blir de satt på tribunen for og se på?

 

--

Alex

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort i fra at det kan bli en tur fra Kristiansund for å delta på dette! Har i allefall fri :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få med meg dette!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se om jeg kanskje får det med meg å :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble plutselig større sjangs for at jeg kaster meg med nedover nå. For når det ble prøveskilt så regner jeg med Stian i V6ern blir med også ;)

 

Det ble plutselig en veldig stor sjangs for at vi dukker opp ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok få med meg dette, moro med quattro på glatt bane...:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.