#151 Skrevet Mars 17, 2011 Jeg sitter på med Bjørn på lørdag Gry! Skedsmokorset kl 7 altså? Eller 07:15? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Mars 17, 2011 Skal sjekke med Finni, vi skal plukke opp en til i Ozlow på morran og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Mars 17, 2011 Biltrangtilsynet er litt ugreie på prøveskitler her.Trenger god grunn til å få kjørestrekning til våler? Er vel knapt noe bedre grunn enn skulle sjekke om alt er i orden på en bane Evnt. så skal du kjøre den til en som vil kjøpe den - ånei det ble visst ikke salg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Mars 18, 2011 Shell Skedsmokorset klokka 7? Kan vi ikke bare bli enig om at : OPPMØTE SENEST KLOKKEN 0700 SHELL SKEDSMOKORSET Enkelt å greit ! Kart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Mars 18, 2011 Kommer fra Vålerbanen nå. Strålende føre og det snør MASSE! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Mars 18, 2011 (endret) Kan vi ikke bare bli enig om at : OPPMØTE SENEST KLOKKEN 0700 SHELL SKEDSMOKORSET Enkelt å greit ! Kart Bra. Walkie på kanal 7? Hvilken vei skal vi ta, E6 og via Elverum eller om Kongsvinger? Kjørte E6 til Hamar her for noen uker tilbake, gikk relativt smertefritt det, og fin hastighet på de nye strekkene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Mars 18, 2011 Ser ut som at jeg kommer som eneste representant fra bergen, overnatter på elverum camping. Har gitt bilen litt love men har ikke blitt kjørt på lenge, får håpe den holder seg frisk og rask gjennom helgen Er det noen andre som skal overnatte der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Mars 18, 2011 Når er førerkurs osv? Når må man møte opp på bana førr å få kjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Mars 18, 2011 Det beste er å kjøre over Elverum, det tar like lang tid som over Vinger, men det er bedre veier. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Mars 18, 2011 Bra.Walkie på kanal 7? Hvilken vei skal vi ta, E6 og via Elverum eller om Kongsvinger? Kjørte E6 til Hamar her for noen uker tilbake, gikk relativt smertefritt det, og fin hastighet på de nye strekkene. Kan like greit kjøre om Elverum, slik Fabian sier. Har visstnok forlagt walkiene mine Håper på å være på plass på Shell på korset kl 07! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Mars 18, 2011 Jeg kommer meg en tur utover i morgen for å titte og ta litt bilder tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Mars 18, 2011 Jeg tar turen, håper på knallvær ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Mars 18, 2011 Om noen har ett strips med seg i morgen så blir jeg glad, trenger det for å få filmet... Har ikke ett eneste strips hjemme her... Eller om noen har en ekstra låsebøyle å låne bort for dagen (den sorte på toppen) til GoPro Hero kamerahus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Mars 18, 2011 Om noen har ett strips med seg i morgen så blir jeg glad, trenger det for å få filmet... Har ikke ett eneste strips hjemme her... Eller om noen har en ekstra låsebøyle å låne bort for dagen (den sorte på toppen) til GoPro Hero kamerahus Tar med noen strips jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Mars 18, 2011 Tar med noen strips jeg Knall, kjører sort passat 3c, huk tak i meg om du ser meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Mars 19, 2011 Je kjem, på tie å legge seg å væ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Mars 19, 2011 Jiiisez detta føles feil Oppe og ikke gråter(bare nesten) mangler bare å få guttungen i klærne nå så løper vi ut døra og raser oppover:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Mars 19, 2011 YESSDA! Tur til vålerbanen endte like sør for eidsvoll, uten oljetrykk på coupe 2.2t'en! Helvettes dritt, så tidlig oppe på en lørdag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Mars 19, 2011 Fin dag på Vålerbanen, det er bare å sette seg i bilen og ta en tur. Sent from my Nexus S using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Mars 19, 2011 Banen. Sent from my Nexus S using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Mars 19, 2011 Et par bilder til. Sent from my Nexus S using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Mars 19, 2011 Skulle ønske jeg var der! Have fun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Mars 19, 2011 Knallføre på banen i dag, det må man virkelig si. Lite folk på morgenen og, så var aldri noe kø for å komme seg utpå å kjøre (var der til rundt 12.00) Stor takk til styre og alle andre involverte for ett meget fint treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Mars 19, 2011 Hatt en uforglemmelig dag på banen jeg Utrolig morro !! Fint vær, knall bane i begynnelsen før sola fikk tak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Mars 19, 2011 Takk for en herlig dag på vålerbana kunne ikke fått bedre vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...