Anbefalte innlegg

Ser jeg har kommet på listen med 85 som startnr., men jeg kjørte ikke VACCS..

 

Det er nok meg ja, kan nok stemme bra med tiden og det, sånn ca relativt treigt! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et fantastisk bra treff, er meget fornøyd med 3 plass:) satser på ishjul neste år: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hans, har du notert noe tid på bil nr 85, Audi S6 med vanlige piggdekk? Startet etter Vidar sin GTR.

Mulig jeg brukte for lang tid så tidtagerne hadde gått hjem, var tross alt første runden på banen :)

Hei Ole, bil nr. 85 ble nr. 19 med tiden 3:18,5 men føreren er notert som Lars Kristian Sperstad. (Kanskje greit med en stand-in?). Ole Opsahl pleier å figurere høyere oppe på listene når han får både motor og ventiler til å gå i takt.

 

Det var mange kokker som sto for registrering, tidtaking og til slutt oppsummering av resultatene, så det kan lett snike seg inn noen feil underveis. Beklager dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Ole, bil nr. 85 ble nr. 19 med tiden 3:18,5 men føreren er notert som Lars Kristian Sperstad. (Kanskje greit med en stand-in?). Ole Opsahl pleier å figurere høyere oppe på listene når han får både motor og ventiler til å gå i takt.

 

Det var mange kokker som sto for registrering, tidtaking og til slutt oppsummering av resultatene, så det kan lett snike seg inn noen feil underveis. Beklager dette.

 

Fornøyd med tiden jeg, var jo første runden på banen :)

Hadde med meg kartleser da, i form av en bakfull trønder som jeg i ettertid har fått vite ikke vet forskjell på høyre og venstre, samt meget nærsynt!

 

Men den hadde vanlige piggdekk, så da skal den inn i klasse V1.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel takke slepemannskapet også da, som vi benyttet oss av opptil flere ganger i løpet av helga.

 

Genialt det nye tauet de hadde kjøpt...skånet bilene skikkelig bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel takke slepemannskapet også da, som vi benyttet oss av opptil flere ganger i løpet av helga.

 

Genialt det nye tauet de hadde kjøpt...skånet bilene skikkelig bra.

 

Slenger meg på og takker slepemannskapet, sto faktisk så langt fra bana en gang at artic trucken satte seg fast i et forsøk på å hente meg :)

 

Tauet var genialt.

 

Tom Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har spec på den røde audin med firhjulsstyring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør eier Einar Haugen her inne ;)

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel takke slepemannskapet også da, som vi benyttet oss av opptil flere ganger i løpet av helga.

 

Genialt det nye tauet de hadde kjøpt...skånet bilene skikkelig bra.

 

Dette tauet stiller jeg meg skeptisk til.. hørte det sku vær slik strikk men de dro meg opp en gang å da smalt det jo i heile bilen og de dro jo omtrent av vangen på Urke sin bil : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget enig i Nørves her!

Kjørte av bana 1 gang iløpet av helga, å må sei ej blei sjokkert over måten vi blei taua av på av Articen den gangen! : bråk :

Vangen er reve rett av ..

Å det værste va att han som satt på i Articen gliste når han kom ut av bilen!

 

Men ellers, heeilt topp som alltid! :)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.