Anbefalte innlegg

Vet det er nevnt flere plasser her i tråden, men noen som vet om noe LEDIG overnatting den helga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags hastighet kommer en opp her egentlig? Om en har en middels rask bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har planer om å kjøre S6'n så kan jeg hvertfall si at med min gamle S6 C4 4,2 hadde jeg rundt 220 i enden av langstrekka. Men banene er jo ikke like fra år til år. Så hva toppfarten blir varierer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags hastighet kommer en opp her egentlig? Om en har en middels rask bil?

 

En middels rask bil klarer middels rask hastighet :) helt etter hvor langt rettstrekket er, så vil jeg tippe 150-160+ med vanlige dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, jo lurte litt på min, og en annen fra Bergen som skal kjøre Skyline med 500hk++ :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med plusspluss hester, så bikker man fort 200 med ispigg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.

 

Har det vært problem med ising i doble weber (50 mm), på dei andre treffa. Er klima der så ørt at det går fint uten eksos varme? : klø :

 

mvh Jarle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folkens.

 

Det er ikke lenge igjen til Vintertreffet nå å vill med dette informere om at er det noen som mangler frakt så kan vi hjelpe. Vi kjører med bilfrakter ifra Trondheim med plass til 5 biler på.

Det er igjen 3 bilplasser vist det er noen som er interessert i dette.

Pris pr.bil er 1500,- Tur/Retur

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folkens.

 

Det er ikke lenge igjen til Vintertreffet nå å vill med dette informere om at er det noen som mangler frakt så kan vi hjelpe. Vi kjører med bilfrakter ifra Trondheim med plass til 5 biler på.

Det er igjen 3 bilplasser vist det er noen som er interessert i dette.

Pris pr.bil er 1500,- Tur/Retur

 

Sikkert kjekt å ha ettter at det havarerer i funas :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert kjekt å ha ettter at det havarerer i funas :)

 

Hehe, ja det er sant ;P Men er ikke så mange som gjør det heldigvis :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg med Melands forespørsel her, noen tips til hvor det nå er ledig?

Vurderer å være såkalt etternøler, dog uten noe bil å leke med...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg med Melands forespørsel her, noen tips til hvor det nå er ledig?

Vurderer å være såkalt etternøler, dog uten noe bil å leke med...

 

Fant noe ja, send meg en mail på paumela@online.no. Er bare 2 stk i kø på hotell funesdalen, så skal ikke se bort fra at det dukker opp noe der heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En aldri så liten teaser av isbanen anno 2012! Gleder vi oss?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En aldri så liten teaser av isbanen anno 2012! Gleder vi oss?

 

Sjæft :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er spec og evt pris på disse dekkenè? Gromme pigger : smil :

 

Dette er regummierte dekk dimensjonene 225/40/18 med 350 pigger. Bak 245/40/18 med vel 400 pigger. Diameter på ca 660 mm

De må ha donordekk til regummiering. Det kan leveres i 19 tom også. Pris mellom ca 4000 kr/dekk avhengig størrelse og antall pigger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er regummierte dekk dimensjonene 225/40/18 med 350 pigger. Bak 245/40/18 med vel 400 pigger. Diameter på ca 660 mm

De må ha donordekk til regummiering. Det kan leveres i 19 tom også. Pris mellom ca 4000 kr/dekk avhengig størrelse og antall pigger.

 

Gromt, blir bra å se de i action. Er det 100% drift bak nå da eller er det 90/10?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gromt, blir bra å se de i action. Er det 100% drift bak nå da eller er det 90/10?

 

GT2 har kvittet seg med 4-hjulstrekk for å spare vekt.

Kanskje ikke fullt så lurt på is....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er regummierte dekk dimensjonene 225/40/18 med 350 pigger. Bak 245/40/18 med vel 400 pigger. Diameter på ca 660 mm

De må ha donordekk til regummiering. Det kan leveres i 19 tom også. Pris mellom ca 4000 kr/dekk avhengig størrelse og antall pigger.

 

Såg veldig fine ut disse :) sitter sikkert no helt j.... : smil :

Hva tåler et slik dekk av toppfart tro ? er jo ikke lenge før det er speed veekend i funas, kunne tenkt meg og deltatt der men tipper piggdekka med disse store piggene neppe har lyst til å holde på piggen i 300km/h : eek :

får strekt på beina der med 1km å få opp farten på ,og neste km måles snittfarten i :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg veldig fine ut disse :) sitter sikkert no helt j.... : smil :

Hva tåler et slik dekk av toppfart tro ? er jo ikke lenge før det er speed veekend i funas, kunne tenkt meg og deltatt der men tipper piggdekka med disse store piggene neppe har lyst til å holde på piggen i 300km/h : eek :

får strekt på beina der med 1km å få opp farten på ,og neste km måles snittfarten i :)

 

I følge han som pigger dekkene så tåler de høye hastigheter. Problemet kan være at de delaminerer, de er jo regummierte.

Roy Hansen kjørte 230 km/t i snitt med sin GT3 i forfjor på slike dekk. Han hadde sikkert 250-260 på slutten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge han som pigger dekkene så tåler de høye hastigheter. Problemet kan være at de delaminerer, de er jo regummierte.

Roy Hansen kjørte 230 km/t i snitt med sin GT3 i forfjor på slike dekk. Han hadde sikkert 250-260 på slutten.

 

Ok, å ingen problemer med dekka selv om dem er banepålakt ? bra!

Jeg tenkte jeg skulle kjøre med dunlop WRC dekk som sitter der nå, har kjørt masse med dem å ikke mista 1 pigg faktisk!

 

Var det problemer med feste på GT3`n eller kom han greitt i gang ?

artig å se hva quattro bilen greier med måtlig med effekt : rolleyes

litt overasket over att ikke GT3 gikk fortere faktisk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig (les: gøy) å være på banen med piggfritt? Eller kommer jeg til å ligge i 5km/t og null feste hele tiden? Så ut som det var snøunderlag og ikke rett på isen, da burde det jo gå bra om ikke snøen forsvinner og det blir blank is etter 10minutter ?

 

Trenger man forresten lisens, kjøredress e.l? eller er det bare å møte opp, betale, delta på førermøte og slippe utpå ala treffene på rudskogen?

 

(Jeg antar piggfritt får lov å kjøre hele helgen, selv om det bare er spesielt nevnt på fredagen?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.