#1 Skrevet Mars 9, 2005 ja, nå har jeg fått bakfangern til bilen også så nå lager jeg en tråd hvor jeg kommer med bilder om hvordan ting blir.... her er bakfangern til prøvemontering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2005 frontfangern til prøvemontering: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2005 Go TDI.... Dette blir bra...regner med det blir sideskjørt og HEFTIG senking også...!!?? Blir spennende å se bilen til sommer'n... Stå på Arve... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2005 ja, det blir sideskjørt etterhvert også ja... Senking skal jeg love deg Endre...... her skal det på fullt justerbart så skal vi ned mot moder jord..... hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2005 Begynner å bli bra det her Arve!! Spennende å se det ferdige resultatet... Fikk du sett interiøret og bakluka jeg nevnte for deg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2005 ja, litt drøyt spør du meg... men, moro at folk prøver seg. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2005 Hei Arve.. Dette kan jo bli riktig så bra... Følger spent med videre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2005 Jeg syns ihvertfall dette ser mye bedre ut enn den forrige du hadde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 13, 2005 hvordan ligger du ann i prosjektet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 13, 2005 venter spent på når jeg får lakkert det enda... så så fort jeg får til det så kommer det på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 20, 2005 da, er det alt klart for lakkering og det blir levert i morgen. så kanskje på tirsdag eller onsdag blir det nye fangere. følg med!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 20, 2005 Blir spennende dette Arve. Gleder meg til å se resultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 22, 2005 da, var resultatets time kommet.... kommer flere bilder i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 22, 2005 bakfangern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 22, 2005 dette ser veldig bra ut Arve.Sleng ut flere bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 22, 2005 flere bilder kommer i morgen. fikk ikke tatt så noen flere i dag dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 22, 2005 Dette var bra, suverent arbeid!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 22, 2005 Dette ble megabra , Arve! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 24, 2005 som lovt skulle jeg ta noen flere bilder så dere fikk så et litt mere ferdig resultat. her er de!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 24, 2005 bakfangern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 24, 2005 flere av rompa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 24, 2005 Ser knall bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 24, 2005 et til av fronten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 24, 2005 Dette blei lekkert Arve!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 24, 2005 Har sett deg kjøre rundt på skedsmo. Meget pen bil du har, håper det blir passat på meg åsså. Har ikke sett den med nye fangere enda, gleder meg til å se det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...