Anbefalte innlegg

da, har jeg fått på nytt luftfilter også. selvsagt crommet... hehe

Photo-0087.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da, har jeg fått på nytt luftfilter også. selvsagt crommet... hehe

Virkelig fått fart på sakene her Arve?! Bilen er virkelig blitt bra nå :cool: ! Satt igang med krommen "innvendig" ser jeg... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må jo holde meg oppdatert jeg også... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra Arve : ja :

Du står virkelig på. Mens jeg har måttet bruke penger på min RC-bil, ny PC, og mobil.

 

Har nå kvittet meg med RS4 felgene mine. Få se hva det blir nå. Har fått en bra pris på de nye A8-felgene, men er usikker. Foreløpig så står bytting av alle bærearmer og senking. Håper å få gjort det i neste uke.

 

Arve: Du gir meg motivasjon:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du står virkelig på Arve, gjort mye innvendig i bilen, Stereo, interiør??

Hvor kjøpte du det luftfilteret??

Har selv startet med litt stereo! Vet ikke hvor mye jeg kommer til å legge i det, men en del skal det bli, (må holde av litt plass til barnevogna også) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, plass til barnevogna er viktig:) Jeg skal også sette i gang med litt stereo.

 

Ole Johan: Noen gode ideer på hvordan få mest mulig plass og samtidig ha en bra basser? Skal du bygge basskasse selv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan gi dere noen bilder på dette etterpå. jeg har bygd opp gulvet baki med ca 5cm og lagdt forkertern under der, deretter bygget en kasse som går akkurt mellom hulbuene bak. jeg holder fortsatt på med det prosjektet så jeg får se når det blir ferdig.

 

ole: luftfilteret har jeg kjøpt hos en kar her nede som driver å tar inn alt mulig sånt. Jeg synes det ble helt rå lyd. Betalte faktisk ikke mere en 800 kroner for det heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil nok mest sannsynlig gjøre slik Arve sier her, bygge opp gulvet og kanskje legge pleksi, Samt at det jo er en mulighet å bygge basskasse i reservehjul brønnen. Hadde tenkt det jeg!!! Har sittet med skribleblokk og tegnet noen forslag for meg selv,:) Men vet ikke riktig helt hva det blir! Får se! :cool:

 

Arve: Gir filteret noe råere lyd, har ikke hørt før at de der filtrene gir rå lyd!! :confused:: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arve: Gir filteret noe råere lyd, har ikke hørt før at de der filtrene gir rå lyd!! :confused:: eek :

 

filteret mitt ga utrolig rå innsugslyd. Men, jeg har prøvd utallinge filtere i alle format. grennfilter kon, innsats og twister men disse gir en mere grøtete lyd.... ikke pent spør du meg.

 

så jeg ble utrolig overasket på dette filtere, får jeg trodde ikke det gikk ann å få så bra lyd på en diesel. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey, glemte helt bilder på anleggsbyggingen.

 

første bilde er av opningen til forterkern (over her skal det ligge plexiglass)

i tillegg til plexiglass blir det 2 stk 12v vifter som blåser luft inn og ut. Og for ikke å gleme neonlys da... og i hvilken farge??? BLÅ..........

 

 

neste bilde er hvordan det ser ut med basserne også. Den kassa er delt i 3 for å få hele lengden på kassa. Så i midten skal det inn noen små duppeditter.... hehe

Photo-0038.jpg

Photo-0037.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey, da er jeg endelig ferdig med gulvet og kassa. Nå er det trekt og plexiglassplate er satt inn. sånn ble resultatet.

 

bilde nr 1: sånn ser gulvet ut uten basskassa på.

 

bilde nr 2: Med basskassa.

 

eneste som gjenstår nå er noen embelmer og lakke forsterkern i bilens farge... hehe

Photo-0099.jpg

Photo-0100.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jo bilen din på siste mandagstreff på "Mækker´n" på Lørenskog, men da var det ikke ferdig! MEGET bra!!! : ja : Men se å få senket bilen snart, så jeg får gitt deg en 10ér!! :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er bilen også senket!!!! endelig... her er noen bilder

Photo-0135.jpg

Photo-0136.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flere... tommestokken er tatt på hjulbuen foran

Photo-0128.jpg

Photo-0131.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som om dette vil se pent ut.

Har du bilder av hele bilen også?

 

Jeg må også få lagt ut noen bilder snart.

 

Arve: Interessert i soting for kr. 2000,-? Alle 7 ruter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som om dette vil se pent ut.

Har du bilder av hele bilen også?

 

Jeg må også få lagt ut noen bilder snart.

 

Arve: Interessert i soting for kr. 2000,-? Alle 7 ruter?

 

 

ja jeg har bilder av hele bilen også...

Photo-0134.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags senking er dette??

Den så litt høyere ut foran enn bak.

er vel penest om det er likt? men det er jo meg da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags senking er dette??

Den så litt høyere ut foran enn bak.

er vel penest om det er likt? men det er jo meg da. :)

 

 

jeg er enig med deg der... men, når jeg tok dette bilde hadde jeg mye last baki og to pers i baksete og en foran. så uten last er det nesten helt lik foran og bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner...

På min så kjører jeg 40 sett rundt hele og der er det også større glippe foran enn bak. så nå har jeg fått tak i andre fjærskåler foran som skulle senke rundt 10-15 mm så jeg håper den blir bedre da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan fungerer det fjærskål greiene da???? har ikke helt skjønt hva som må byttes da???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er den skåla som sitter på toppen av fjæra. den er en litt annen utforming på en org.

 

show_image_stream.php?bid=19859801&dx=58

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi få navna vores på bilen din snart vi som har hjulpet deg da eller???

hehehehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut Arve...

Liker bilen din kjempegodt... det gjorde seg med senking :)

Stå på :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom Erling: Syntes snart jeg det å :P Takk til alle kamerata som skrur for/ å med deg :P

 

Grunnen til at den ser høyere ut forran en bak er jo også at hjulbuen forran er høyere å hakke større en hjulbuenbak.. så skal man få en "rett" utførelse av senkingen burde man egentlig senke 35mm bak å 40mm forran

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tom og mats: hahaha den tid den sorg.... hehehehe

 

takk frode, dette må sjekkes opp litt næremere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.