Anbefalte innlegg

Rå fin bil du har her Arve, liker det navnet RSTDI... :) Men tenkte litt på di diodene du har i lyktene dine.. har du egen bryter på di eller er di på når parklys er på? Føler jeg bare blir stoppa når jeg steller til med noe sånt jeg hehe. Fine bilder av en fin fin bil .. dette blir kjempe fint. Stå På : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei.

 

Supert prosjekt men bare lurte på om du er klar over at møller har helt blanke side bilnkere fra eksenon bilene. da hadde du jo fått max efekt av diodene dine .

 

Sender med bilde av min med dette på dårlig bilde men kansje du ser.

Denne har også vært i bilsport vis du sparer på bladene.

 

 

tusen takk. Ja, jeg veit at det sinnes klare blinklys men ville prøve på disse først for visst de gikk til helvette kunne jeg kjøpe nye klare. Men, det blir klare

på meg etterhvert og da blir det dioder i de også. hehe ;)

 

 

Rå fin bil du har her Arve, liker det navnet RSTDI... Men tenkte litt på di diodene du har i lyktene dine.. har du egen bryter på di eller er di på når parklys er på? Føler jeg bare blir stoppa når jeg steller til med noe sånt jeg hehe. Fine bilder av en fin fin bil .. dette blir kjempe fint. Stå På

 

takk, synes navet er kult selv. jeg har ikke satt de på noe bryter bare på parklysene. Men, Bmw har jo dette orginalt på de nye 3 og 5 seriene. Så jeg skal isåfall krangle med han politimannen som stopper meg for dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her kommer bilder av de nye felgene

 

RS6 m/yokohama 235/35-19

Photo-0221.jpg

Photo-0226.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra Arve...

Liker de felgene der veldig godt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra Arve...

Liker de felgene der veldig godt. :)

 

 

takk frode, nå må vi snart få møtt hverandre med passatene og ta en liten prat. er også intresert i å se litt på T4 din.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk frode, nå må vi snart få møtt hverandre med passatene og ta en liten prat. er også intresert i å se litt på T4 din.

 

 

Helt klart.. passat`n min er jo kjedelig foreløpig da men.. hadde vært gøy og tatt en prat..

T4 kan du jo få se på.. og den står jo på skedsmokorset og.. kunne jo møttes der en dag.. skal vel kanskje drive litt med den nå snart tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja :) Ble nye bilen det der jo...meget bra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var det jeg satt å tenkte her om dagen, du har jo en rstdi, så da regnet jeg med at det ble rs6 felger:) detta ble NICE:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk for tilbake meldingen. er utrolig fornøyd selv også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk for tilbake meldingen. er utrolig fornøyd selv også.

 

 

Det ble bra Arve: ja : Velkommen etter forresten:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe pez med sidemarkerings lys lenger, så lenge de er gule.

Hvertfall ok på amcars o.l.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt prosjekt på gang da eller? : klø :

 

 

selvsagt

 

touran 2,0 TDI 140hk med dte meste av utsyr og div styling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.