Får ikke godkjent senkesettet mitt, noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått godkjent alle mine biler i Drøbak uten noe pes men det er 3 år siden sist så mulig det er blitt like ille der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk overraskende nokk godkjent en 1.9tdi quattro med gewinde og 8cm bakkeklaring til travers forran, hos jessheim trafikkstasjon. Jeg hadde rimelig noia for 11cm "regelen", mange pratet om en kloss osv som måtte gå under bilen.

de skjekke ikke bakkeklering under min bil når jeg var hos dem, de bare kjørte over en bremsetester, så opp på 4søylern. han målte kun fra nav til hjulbue. Min er laaaaaaaaaaaaaaav og godkjent!:D

 

OFFT

Noen som vet hvor "nøye" trafikkstasjon ser, når jeg kommer med vognkort og vil skrive inn ny farge på bilen? Ser helst at de ikke ser så veeeeldig mye under panseret:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme erfaring som Daniel. Når jeg var med min tidligere Golf på Jessheim løftet de bare opp bilen, sjekket diverse nr og målte fra senter til hjulbue når bilen stod på bakken igjen. Jeg hadde til og med rotet vekk papirene på firehjulskontrollen, men kontrolløren ventet 1t før de kom på fax fra Møller uten å klage. 19" Helios som stod på bilen spurte jeg om det gikk å få skrevet inn i vognkortet, men fikk til svar at jeg måtte ha papirer fra Møller/VAG. Fikk uansett ingen mangellapp eller noe på hjula :)

 

Var litt smånervøs for de berømte 11cm. Mulig det hadde gått greit, men høyden var nok i grenseland.

 

Tror nok dette dessverre er fryktelig personavhengig, og det blir spennende når jeg skal prøve å få godkjent Passaten med gewinde til våren på samme trafikkstasjon...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig, nå ble den godkjent. Bestilte time for etterkontroll på en annen trafikkstasjon, kjørte inn i hallen, og i løpet av 2min, så var alt godkjent, både senking og felger/dekk (19")

Så Jessheim, annbefales IKKE!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.