Anbefalte innlegg

Verdt å sjekke ut felger produsert i Italia på ebay.it. Mange av selgerne trekker også fra Italiensk MVA.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpt 3-4 sett med felger å dekk på sharif jeg, bra pris, IKKE gamle dekk, rask levering, ingenting negativt,

holder også mer en bra nok til vanlig kjøring, hatt bare 19 og 20" felger derifra, og aldri hatt problemer med dem:)

 

ene gangen jeg kjøpte 20" hjul der så hadde de ikke nankang inne på lager, fikk derfor falken dekk får samme prisen, det er bra service:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker på gamle bilen så var jeg innom og kjøpte et sett med 17" felger. Men de fikk jeg ikke brukt, fordi 17/19" pipa fikk ikke plass inn i hullet der bolten skulle inn. Er det sånn med alle felgene hans, eller var jeg heldig og tok et sett med spesial bolter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Datostemplingen har svært lite å sei så lenge dekka ikkje er brukt og lagra kaldt og mørkt. Selfølgelig ikkje i uendelig tid, men om du kjøper nye dekk som ikkje er brukt og er lagra kaldt/ mørkt tviler eg på at ein merker forskjell på i forhold til 2 måneder gamle dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om man kjøper dekk på andre firmaer, så hender det ratt de er eldre der også:)

 

alle felgene jeg har hatt derifra har jeg kunnet brukt vanlige piper:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, oki. Da var det nok bare jeg som klarte å finne akuratt den ene felgtypen som måtte ha spesial pipe da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte et sett med ASA SH1 8.5x19" med 4 stk Strata 235/35/19 dekk. Ble levert på bare noen dager, og veldig førnøyd med felger og dekk:) Hadde nok ikke kjøpt slike til bane, men til hverdagsbruk til og fra butikk etc så er nankang, strata etc dekk som faktisk holder mer enn nok..

 

Strata er bra dett synes jeg mye gummi også i forhold til pris osv. Nankang fungerer også helt supert for meg sommer som vinter på passat 3bg 4 motion.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, oki. Da var det nok bare jeg som klarte å finne akuratt den ene felgtypen som måtte ha spesial pipe da :P

 

Finnes da flere felger hvor dette er tilfelle. På mine ASA felger må jeg også han en annen pipe (litt smalere og lengre) men hadde heldigvis det fra før av:) Men en sånn pipe koster ikke all verden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strata er bra dett synes jeg mye gummi også i forhold til pris osv. Nankang fungerer også helt supert for meg sommer som vinter på passat 3bg 4 motion.

 

Har bare positive erfaringer med Sharif. Sist gang jeg handlet der var i høst, bestilte Hakka7 vinterdekk, fikk de etter BARE 4 dager, og de hadde datostempling 0510(!): rock :

 

Kjørte 19" Strata på 3BG'n, og jeg syns det var sykt mye støy av de. Andre som syns det?: klø :

Men de var ganske gode å kjøre på, hadde de på noen Sharif billigfelger:)

 

Nå på 20" felgene til 3C'n har jeg Nankang, har ikke kjørt på de. Kanskje noen vet om de støyer mye?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hatt mange nankang sommerdekk jeg:) ikke de dekkene som støyer minst, men absolutt ingen plagsom støy heller,

billige å greie dekk,

Dekkene jeg har hatt som støyer minst er den dyreste typen Pirelli, de var vanvittig stillegående, men MYE dyrere,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et dekk merke jeg vil teste er vredestein ultrac sessanta

 

1292224-Vredestein.jpg

 

eg hadde dette dekket på min tidligere bil, en a6 4b. dekkene støyet lite og var bedre og kjøre med enn falken dekkene eg hadde på før. sporet mindre også. dette var 225/45/18. bilen var senket.

 

men syns ikke dette dekket var spesielt billigt. tre år siden og mener eg betalte 1300kr per dekk på dekkonline.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nankang NS2 + regn = lite morro spør du meg værtfall. Men de er ganske brukbare på tørt føre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer billigfelger. BilXtra har Ace. Jeg vet hvilke priser BilXtra tar. Men Ace er billige ute i verden.

 

ace_santa_6567.jpgace-hero.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.