Anbefalte innlegg

JEG tror det er mye rett i det du skriver Bård Even.

 

Vi har ingen særskilt historie med å ha tekniske endringer godkjent. Derfor er Revo bilene å kjøpe seg en opsjon.

Revo S er nok mer sjeldent som sådan, men vi snakker fortsatt ettermarked kontra noe "egenprodusert" fra Audi eller quattro GmbH.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekker opp igjen denne :) Ser Schmidt Motorsport er litt aktive på Youtube'n :) 

 

Fortsatt noen igjen her i landet? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Trekker opp igjen denne :) Ser Schmidt Motorsport er litt aktive på Youtube'n :) 

 

Fortsatt noen igjen her i landet? 

Var en reportasje på en S4 i ett motormagasin for ett par år siden.. en rødbrun?en,husker ikke om det var sedan eller avant. Tror den ble solgt rett etterpå.. regner med at den lever enda iallefall..ser de har vært aktive på tuben idet siste.. vist frem en c4 og a59,osv.. kansje dem begynner å ville sette pris på sine eldre "kreasjoner"? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Trekker opp igjen denne :) Ser Schmidt Motorsport er litt aktive på Youtube'n :) 

 

Fortsatt noen igjen her i landet? 

Stemmer. Jeg skrev til dem at de burde presentere forskjellene mellom SMS variantene de har levert - det har vært veldig fin underholdning. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Definitivt! :) Svært interessant :D  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker jeg vurderte en litt småsliten S4 stasjonsvogn SMS like ved Vannsjø for 6-7 år siden til 65.000 kr. 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.