#1 Skrevet Mars 20, 2011 (endret) Kunne ikke finne noen tråd om Bugrun 2011 så da tenkte jeg høre litt med folket om det er noen som har tenkt seg på dette i år? Som i år og som alle de andre foregående årene blir det Bugrun i år også. Dato´n er satt 10-11-12 Juni, altså andre helga i Juni. Gidder ikke skrive så mye om dette treffet siden de fleste allerede kjenner til eller vet hvordan dette treffet er Forøvrig kan mer info kan leses/ses her: http://www.bugrun.com/ evt 2010 tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=158409&highlight=bugrun bildetråd 2009: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=158076&highlight=bugrun mvh Raymond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2011 ingen som har tenkt seg til "baggrann" i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2011 Stor sjanse for at vi driver og flytter den helga... Og det er 10.-12. Ikke 11.-13. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2011 ingen som har tenkt seg til "baggrann" i år? Jo Faen.. Kan ikke bryte den tradisjonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2011 Stor sjanse for at vi driver og flytter den helga... Og det er 10.-12. Ikke 11.-13. Takk, sett feil på siden , men har korrigert det nå Kan ikke drive å flytte den helga , det er joggu meg urut, sleng deg med nå!! Jo Faen.. Kan ikke bryte den tradisjonen Herlig Tore, hvem reiser du med og er du med nedover torsdagen? eller blir det fredag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2011 Vi får se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2011 Jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2011 gutta fra kalkutta(sunday drivers) kommer lett så sant en viss mk1 ikke mister skiltene i år og da: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 31, 2011 gutta fra kalkutta(sunday drivers) kommer lett så sant en viss mk1 ikke mister skiltene i år og da: rolleyes Satse på at det går bra i år vel. Gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 31, 2011 Jeg er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 31, 2011 Bra det begynner å bli fler som skriver her. Hvor mange er med på reise nedover torsdagen slik at vi kan holde av de kjente camp Norwegen plassene? Ifjor var vi ca 6-8 biler om jeg ikke husker feil, greit å kunne bruke bilene som barikade da sperrebånd bare blir kjørt over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 21, 2011 Foreløbig er det 2 biler og 3 personer som skal fra Ålesund, men vet ikke hvilken dag vi planlegger å reise nedover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 21, 2011 Foreløbig er det 2 biler og 3 personer som skal fra Ålesund, men vet ikke hvilken dag vi planlegger å reise nedover. reis torsdag og bli med oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 23, 2011 som i fjor........ kjører med caddy :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 23, 2011 som i fjor........ kjører med caddy :-) Den grå med svart røyk ut bak? Myyye svart røyk? Husk å ta med god madrass da. Skulle ønske jeg kunne bli med, men i år går det ikke: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 23, 2011 Jeg har planer om å rulle nedover i einser fredag morgen, alternativt i den litt nyere golfen om det er rusk i forgasser'n på den gamle:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 25, 2011 Hvor mange mil fra Oslo er Bug Run? Mange timer å kjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 25, 2011 Hvor mange mil fra Oslo er Bug Run? Mange timer å kjøre? ca 40 mil fra Oslo. Går relativt fort, og litt av morroa er jo å kjøre samlet nedover. Pleier å reise fra Shellstasjonen i Mysen rundt 9.00 på fredagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 26, 2011 ca 40 mil fra Oslo. Går relativt fort, og litt av morroa er jo å kjøre samlet nedover. Pleier å reise fra Shellstasjonen i Mysen rundt 9.00 på fredagen. hmm. Har jeg ikke jobbehelg ,tror jeg at jeg vil ta turen i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 26, 2011 Har tatt fri torsdag og fredag, så da har jeg tid så jeg slipper å panikkskru mens jeg pakker på torsdag;). En eller annen VW blir det, men om det blir vinter-Einser eller Lupo gjenstår å se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 26, 2011 Tar nok turen nedover i år også. Sportlinen blir ikke klar, så da blir det brødbil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 26, 2011 Blir nok en tur på meg også. Regner med det blir med pizza bilen ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 26, 2011 Blir nok en tur på meg også. Regner med det blir med pizza bilen ;p ta med haynes og svær vartøykasse, så kan du få bosse med meg: vinke : edit: glemte å nevte at hørselværn sikkert også er lurt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 29, 2011 Er med hvis bil er i boks innen den tid! Kan jo ikke kjøre E30 dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 4, 2011 Kansje jeg skulle tatt Roccoen ut på tur på sitt første treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...