Anbefalte innlegg

jeg og bjørnar drar nedover tidlig på fredag! fra kolenen som kommer fra oslo :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolf: Når stikker du nedover? Om det gikk i boks med hva det nå enn var:P

 

Jeg vurderer turen nedover i år også, men er noe usikker, mange som bailer av de jeg var med i fjor virker det som, og etter værmeldingene jeg har sett til nå, så er jeg også usikker på om jeg gidder det gjørmehølet campen var i fjor.

Lugnacampen var pørrfekkt da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å dra utpå formiddagen Fredag. Men nå har jeg spurt samtlige som er om de kan passe guttungen og det lar seg ikke gjøre desverre. Så da får dere ha en fortreffelig helg på Bugrun. Første gang siden 2004 at jeg ikke drar. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg og en kompis tenker oss nedover tidlig fredag morgen. Er det noen vi kunne hengt oss på? Morsomt å kjøre flere sammen.

Stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er baggen pakket og tingene ligger klare til å bli lempet inn i bilen imorgen tidlig.

Vi ses der nede folkens.

 

Og vi skal prøve så godt vi kan og holde av plassen vår, så kom så snart "DU" kan ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta masse bilder. jeg blir med til neste år når bilen er helt klar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg og en kompis tenker oss nedover tidlig fredag morgen. Er det noen vi kunne hengt oss på? Morsomt å kjøre flere sammen.

Stian

 

Felles avreise fra Shellstasjonen ved Momarken i Mysen klokken 09.00 fredag morgen. Bare å henge seg på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felles avreise fra Shellstasjonen ved Momarken i Mysen klokken 09.00 fredag morgen. Bare å henge seg på!

 

Strålende!

Da ses vi der :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får ha god tur i morgen:). Jeg for min del blir hjemme for første gang siden 2004. Orker ikke å skru utover natta, for så å kjøre 40 mil i en nyskrudd bil. Har gjort det mange ganger før, men nå har jeg mye stusseligere skrufasiliteter og da utgår nattarbeid.

 

(Så skal det legges til at det var teit å begynne å bytte toppakning på Lupoen i ettermiddag;)).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får ha god tur i morgen:). Jeg for min del blir hjemme for første gang siden 2004. Orker ikke å skru utover natta, for så å kjøre 40 mil i en nyskrudd bil. Har gjort det mange ganger før, men nå har jeg mye stusseligere skrufasiliteter og da utgår nattarbeid.

 

(Så skal det legges til at det var teit å begynne å bytte toppakning på Lupoen i ettermiddag;)).

 

Oi, det var leit. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, jeg leste nå at det var kun VW som slipper inn på campen, noen som vet hvor man trygt kan parkere non-VW?

Bobla ble jo ikke ferdig i år, men vil jo gjerne komme seg på Bugrun fordiom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har aldri vært noe problem med ikke-VW før, men nå ser jeg at i år skal slike biler stå utenfor. Kunne alltids kjørt den velfungerende Audien nedover, men jeg tar ikke sjansen på å sette den utenfor treffområdet. Da får jeg bli hjemme og heller sette sammen Lupoen til dama, så kommende svigermor endelig kan få tilbake Toyotaen sin:p.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har heller ikke lyst til å sette fra meg den velfungerende Audien utenfor, der det kryr av lumske fulle folk og Finner rundt om :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sees på Shell!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kolonna er ferdig handlet på systemet i årjeng og på vei til bøgga!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God tur videre:).

 

Etter en liten diskusjon med Beate i går kveld kom vi til at vi drar i morgen tidlig (om jeg får i hop Lupoen/ingen bolter er blitt borte under demonteringa). Da får vi jo med oss den brillefine konserten: smil : (og slipper unna drittvær).

 

EDIT: Da ble det hjemmehelg allikevel, da ei bilrekvisitasjappe på Hebekk har levert meg feil innsugspakninger: mad :. Nye kommer først på tirsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal kjøre nedover i morgen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hølje regn fristet lite.

Ble hjemme. Bra treff ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hølje regn fristet lite.

Ble hjemme. Bra treff ?

 

Meget bra treff, veldig lite regn i forhold til meldingene, nesten fravær, men fredag og lørdag var det stort sett grått overskyet. Søndagen ble veldig bra.

Kom akkurat hjem etter 17 timer på veien... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som den tullete Ålesundingen: haha : skriver så var været mye bedre en forventet ut fra værmeldingene som vi så. Og ikke minst mye varmere:)

Takk for en hyggelig helg til alle som var med og Gratulerer med pokal til de som vant: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker alle som var med i regi av "Camp Norvegen" i år og for en knall helg med den vanlige høye partiføringen og stemningen.

Det lille vi fikk av regn var ikke plagsomt i det hele tatt , eller så kan det vel sies at de fleste ble ganske så fuktige innvendige :P

 

Vil også Gratulerere Øystein Nicolaisen og Christian Østby som vinnere på Bugrun i år. : vinke :

 

 

Ser allerede frem til neste år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, må takke for laget jeg også. En kjempeflott gjeng, forhåpentligvis ses vi til neste år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.