Anbefalte innlegg

Kansje jeg skulle tatt Roccoen ut på tur på sitt første treff : eek :

 

Det syns jeg du skal!

Jeg er klar for duggfrisk Corona, grillpølser og Tom Rune med tennveske:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Anders Grasmo skal kjøre hver våres VRT nedover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel se om en finner noe å kjøre nedover med i år å:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det syns jeg du skal!

Jeg er klar for duggfrisk Corona, grillpølser og Tom Rune med tennveske:)

 

Hehe, ja det hørtes ut som en god plan!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vurderer å dra nedover sammen med luftkjølt-gjengen herifra,blir første gang for meg isåfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er mest sannsynlig med :) får vite om jeg kommer opp i eksamen fredag morgen, så kan ikke dra på torsdag som jeg hadde håpet på :'(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er Lavo telt i boks, orker ikke det gamle lave tunnelteltet jeg har hatt i flere år nå.

Nå gjenstår det bare å handle luftmadrass med innebygget pumpe da jeg også er drit lei av å stå og pumpe opp denne jævla madrassen og seff omformer fra 12v til 220v.

 

Hvor mange skal egentlig reise nedover på torsdagen?

Tenkte kanskje få til en liten kollone slik at vi får holdt av den kjente camp norvegen plassen når vi kjører inn fredag morgen : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er nå klar torsdag morgen :) det er vel jeg som skal ha med lavvoen din så :P hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En viktig og bra endring fra i år:

Nytt för i år är alltså att inga andra bilmärken än VW kommer in på campingen. Om du inte har en VW gäller parkeringen utanför Mantorp Park.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de har vel sikkert skjønt det nå at begynner å bli såpass med bil på disse treffene at de må sørge for at de med VW kommer inn ;)

 

Glemmer aldri det året jeg kjørte Volvo V70 med påstripsa VW logo i grillen og dama som sto i innkjøringa sa:

 

"jahaa, hva har vi hær då, en Volkswagen Passat" : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jeg barnevakt på lørdagen er jeg faktisk med og. Kommer litt utpå fredagen vel og merke. Klar for Ronas og noen ihjelstekte pølser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når på torsdagen kjører den første kolonnen fra Oslo? Vi reiser fra Ålesund enten onsdag kveld eller torsdag morgen. Og hvem kan vi kontakte når vi kommer til Oslo dersom vi skal slenge oss med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når skal vi som reiser fredags morgen møtes på Shell Momarken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når skal vi som reiser fredags morgen møtes på Shell Momarken?

 

Normalt er avreise 09.00, men det pleier å ta litt lengre tid. Vil uansett anbefale å være på hell litt før 09.00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når på torsdagen kjører den første kolonnen fra Oslo? Vi reiser fra Ålesund enten onsdag kveld eller torsdag morgen. Og hvem kan vi kontakte når vi kommer til Oslo dersom vi skal slenge oss med?

 

Hvis dere reiser onsdag kveld kan dere jo slenge dere med oss fra Hamar om dere ønsker, vi reiser ca 8-9 tida på torsdag morgenen :)

 

Velkomne skal dere være : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om vi skal bortover vi også... er d noe påmelding på campen eller er d bare å møte opp??

skal ha med 2 biler som på våler så d er litt kjedelig å komme fram å ikke få plass med gjengen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen gjør dere det Raymond, er det mulig å "holde av" plasser på "camp Norwegen" til de som ikke kan reise onsdag, eller plasseres bilene spredt. var på Bugrun sist i 97´...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at de som drar på torsdag holder av plass til de som kommer på fredag som tidligere år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser grytidlig Fredag morgen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kommer ihvertfall til å prøve å henge på de som reiser kl 9 på fredags morgen fra oslo... håper vi blir en liten gjeng :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen gjør dere det Raymond, er det mulig å "holde av" plasser på "camp Norwegen" til de som ikke kan reise onsdag, eller plasseres bilene spredt. var på Bugrun sist i 97´...

 

foreløpig som reiser Torsdag morgen er 4 biler (som jeg vet er sikre):

-meg Golf 6

-Roy Arne Passat

-Øystein Golf 2

-David Golf 1 cab (gul) han møter vi i karlstad, men husker ikke om han skulle kjøre i følge med noen.

 

Men uansett så hadde jo vært en fordel om det var fler. Vet i fjor var vi en stand mellom 6-10 biler som vi parkerte på tvers over hele plassen så ingen andre kom ovenfor oss, men ser for meg det kan bli vanskelig å få til nå. Alternativet er å ta med seg sperrebånd, men vet også at folk kan ha lett for å bare kjøre over disse. Tilskuer antallet og køen inn er økte betraktelig siden -97 så anbefaler alle på å reise så tidlig som mulig. Er faktisk begynt å bli kø allerede på torsdag ettermiddag de 2 siste årene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var inne på Bug Run sine sider og der fant jeg d her:

 

Apropå traditioner: många klubbar och kompisgäng har valt att bo på samma platser på campingen år från år. Enligt traditionen ligger ”Norge” längst upp på bortsidan och ”Finland” mitt i böjen längst ned. Och campingen är numera riktigt stor, så det finns gott om plats för alla. Kom bara ihåg att alla konkurrerar på lika villkor: ingen förbokning, utan ni kan skicka en förtrupp, som tar plats för hela gänget!

 

Grindarna öppnar kl 12 på fredagen 10 juni. Det finns ingen el på campingen – men duscharna har plats för alla att fräscha efter en lång natt.

 

Ser ut som norge har fast plass og at de som kommer tidlig kan holde av til resten.

men hvis ikke portene åpner før fredag så er d vel liten vits å reise på onsdag eller er d noe jeg ikke har fått med meg??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se der ja, dette har jeg ikke fått med meg :P hehe.

 

Men uansett , kort fortalt.

Tror ikke det er noen som reiser Onsdag (med mindre det er noen som reiser fra vestlandet kanskje)

Og dersom køen blir såpass lang på utsiden at det begynner å strekke seg ut i hovedveien så har det hendt at de åpner portene litt før og da er det som regel førstemann til mølla.

Jeg har de siste 3 årene reist torsdagen da jeg liker å være tidlig ute samt få mest mulig ut av helgen.

Men det er jo klart jo før folk er på plass , jo lettere er det å holde av for hele Camp Norwegen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser torsdag morgen for å kunne stille seg i kø tidlig for å kunne holde av plass. I. Fjor kom vi kl fem på torsdagen og da var det alt 10 biler foran oss og resten av plassen fyltes opp i løpet av natten. Hvis det er flere som har mulighet til å dra ned tidligere for hjelpe til å holde av plass er det veldig bra. Ikke alltid en like lett oppgave. Er ikke mange som bryr seg om sperrebånd men biler får man ikke flytta. Gjelder å være litt tøff i trynet for de som holder av også. Har måtte bruke

Utestemme et par ganger tidligere. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.