#126 Skrevet Oktober 9, 2011 På vegne av en kamerat som ikke er medlem, så er jeg interessert! Er det noen mulighet for han å kunne ta kontakt med deg, eller er handelen nødt til å gå her via forumet? You got pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Oktober 10, 2011 Du har 0280155968 enda? Price? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Oktober 10, 2011 Du har 0280155968 enda? Price? You got pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Oktober 10, 2011 Enda mulig å kjøpe de største dysene? Pris for 5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Oktober 10, 2011 Sigve.. Tenker du på 0280 155 968?? = 465cc?? Joda har litt igjen.. you got pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Oktober 10, 2011 Jeg trenger noen 315cc dyser. Har du? Lange med høy ohm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Oktober 10, 2011 Jeg trenger noen 315cc dyser. Har du? Lange med høy ohm. Hei.. Desverre, det er kun de to typene som nevnes her lengre opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Oktober 10, 2011 Kan jeg bruke 558 dysene på 2.2t ? Har ikke lest hele tråden her. Og hva blir pris ihvertfall for 5stk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Oktober 10, 2011 De passer ganske bra på det oppsettet ja.. you got pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Oktober 17, 2011 Bumber denne om noen i sin fortvilelse trenger dyser.. Finnes fortsatt noen igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Oktober 17, 2011 Har en A4 med en 2,0 TFSI motor som eg vurdere og montere S3 ko4 kit på.. Vil disse dysene gjøre susen på denne oppgraderingen? Passer de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Oktober 17, 2011 Hvilke dyser står på nå?? ( trenger nr, evt er de "tykke" i dyse kroppen eller ikke?) Men ja begge de dyse typene jeg har fungerer perferkt til ditt oppsett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Oktober 17, 2011 Hvilke dyser står på nå?? ( trenger nr, evt er de "tykke" i dyse kroppen eller ikke?)Men ja begge de dyse typene jeg har fungerer perferkt til ditt oppsett. Oki.. Her er en link til hvordan mine original dyser ser ut: http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-Quattro-2.0T/Engine/Fuel/ES281270/ Hjelper dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Oktober 17, 2011 Oki.. Her er en link til hvordan mine original dyser ser ut:http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-Quattro-2.0T/Engine/Fuel/ES281270/ Hjelper dette? Joda, men desverre.. De vil nok ikke passe Ser nok ut til at det er EV14 dyser.. (arrester meg gjerne om jeg tar feil) De jeg har er EV1/EV6 og EV6/EV6 Som du ser lengre opp i tråden på bilder.. Men kansje noen her vet mere ang dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet November 12, 2011 Fortsatt noen par dyser igjen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet November 14, 2011 Passer disse til en S4 og er det noe hensikt å bytte de til en S4 med 280chip? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet November 14, 2011 (endret) Hvilken s4 er det snakk om 2.2 eller 2.7? Beklager såg nettopp bedre på din profil her at det er en 2.2 Nei egentlig ikke. Men det er noe du kan spørre de som lager chippen.. Mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet November 14, 2011 Okey, null stress. Tar det på sikt ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet November 14, 2011 Men f.eks med en 300 mtm chip så kan det være lurt i å tenke på dyse bytte, men går bra, jeg kjørte på NYE org dyser å mtm chip på min S6... Fungerte max det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet November 21, 2011 Da er det igjen 4 stk 968 (465cc) dyser og 12 stk 558 (440cc) dyser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet November 28, 2011 hei.. har en kompis som skulle hat 6 stk grønne 465 dyser.. skaffer du det fort eller om du har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet November 28, 2011 Hei har bare 4 stk igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet November 28, 2011 ris på de 4 da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet November 29, 2011 (endret) Da er det kun 5 stk lav ohms 440 greentop dyser igjen.. de har kun vært montert, da det viste seg at motoren dysene skulle ned i måtte ha HØY ohms 440 dyser... 350kr stk Takket være nok en useriøs kjøper så har jeg 4 stk 465cc dyser a'la 350kr stk til overs igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Desember 18, 2011 bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...