NYE bosch erstatningsdyser til salgs ALLE str

Anbefalte innlegg

Ikke 984 nei..

 

Hva koster en slik dyse i norge egentlig??

 

Aner ikke, hva skal du ha for 5 av de du skrev? jeg kan vel ikke bare bytte ut en og bruke de 4 andre jeg har? hvordan finner jeg ut hvor store de jeg har er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dysen slik???

 

Dette er i følge papirene 0280 150 984

02028020150209841.jpg

 

Denne er 444cc ved 3.8 bar ORG RS2 P1 dyse å koster over 1400kr pr stk i norge!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

Du kan bruke 0280 150 558 som er 440cc ved 3 bar. Kan ikke se det blir noe problem, å jeg selger de for rundt 400kr stk, kommer helt an på leverandør.

 

Fuel-Injection-Parts-0280-150-558-for-Fo

Dette er også ORG bosch dyser. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ser eksakt ut som den på toppen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ser eksakt ut som den på toppen.

 

Hei

Skal du ha 5 stk av 558 dysen??

 

 

For alle dere som skal over 550cc.. Nå har jeg tilgang på slike dyser opp til 1600cc..

 

VIKTIG::: Om dere skal bestille, la oss si 4 stk 1600cc så gi meg noe mer å gå på som f.eks dysekroppen::

 

Hva jeg mener kommer frem av bilde lenger oppe.. Da klarer jeg å finne den dysen dere søker med riktig "kropp"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Skal du ha 5 stk av 558 dysen??

 

 

For alle dere som skal over 550cc.. Nå har jeg tilgang på slike dyser opp til 1600cc..

 

VIKTIG::: Om dere skal bestille, la oss si 4 stk 1600cc så gi meg noe mer å gå på som f.eks dysekroppen::

 

Hva jeg mener kommer frem av bilde lenger oppe.. Da klarer jeg å finne den dysen dere søker med riktig "kropp"

 

De blir for store til den org sprutet og jeg trenger RS2 dyse, kan du ikke skaffe det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De blir for store til den org sprutet og jeg trenger RS2 dyse, kan du ikke skaffe det?

 

Hmmm Har lest litt opp og ned på bla denne tråden: http://www.migweb.co.uk/forums/engines-transmission/285805-audi-rs2-injectors-onto-c20let.html

 

Og denne : http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2151449

 

Hvilke bensin trykk skal du kjøre med..?? Det florerer MYE nummer ang ORG RS2 dyser, kansje noen her kan hjelpe med akkurat det nummeret?

 

Skal du kjøre med 2.8 til 3 bar så kan du bruke 0280 150 558/803

skal du kjøre med 3 til 3.8 bar så kan du bruke 0280 155 811/868

 

Men som du ser av nummeret 150 og 155 så er 155 = EV6 og 150 = EV1, du sier at dysen din ser ut som den med "tykk" kropp altså EV1, mener du kan bruke begge dysene jeg :) De sitter jo fast i bare en fuelrail og ett insug...

Snakk med han som tuner bilen din.. Så finner vi ut av dette.

 

Mvh stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har snakket med en nå, bilen min går på 3 bar bensintrykk, de dysene jeg har er originale RS2, og jeg trenger bare en som kar erstatte den som er ødelagt i første omgang så jeg får startet bilen. dvs kan du skaffe en med det nr jeg har skrevet her før? Motronicen takler ikke for store dyser hvis man ikke mapper om og det skal jeg ikke gjøre enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det en stk 984 du skal ha..

Skal se hva jeg klarer..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det en stk 984 du skal ha..

Skal se hva jeg klarer..:)

 

Takk for hjelpen så langt.

 

Bilde jeg tok av dysen så er du HELT sikker:=) tuppen skal egentlig være brun men jeg byttet den da den var ødelagt men da ødela jeg hele dysa :S

IMAG0172.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du ha for 5 stk 1600 dyser? Samme utførelse som rs2 dysene over

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du ha for 5 stk 1600 dyser? Samme utførelse som rs2 dysene over

 

Hmmm Nå har de ikke mulighet til å skaffe over 550cc..

 

Merkelig svar. Skal sjekke videre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, har du funnet RS2 984 dyse enda? :=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp fant de.. men de må produseres, så det vil ta ca 10 dager, samt at man må regne med 1 uke på frakt..

 

Så hva gjør du??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tar nok for lang tid, jeg bestille fullt sett med RS2 replica dyser fra 034. Men takk for hjelpen uansett! :=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tar nok for lang tid, jeg bestille fullt sett med RS2 replica dyser fra 034. Men takk for hjelpen uansett! :=)

 

Mulig det er brukt et arkivbilde, men vær obs på at det er avbildet EV6 dyser, ikke EV1 som du har lagt ut bilde av.

EV6-dysene jeg fikk tilsendt til golfen var mye kortere enn de orginale EV1 dysene, så de passet ikke mellom innsug og fuelrail. Så kanskje du bør sjekke opp med 034 at du får dyser som faktisk passer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det er brukt et arkivbilde, men vær obs på at det er avbildet EV6 dyser, ikke EV1 som du har lagt ut bilde av.

EV6-dysene jeg fikk tilsendt til golfen var mye kortere enn de orginale EV1 dysene, så de passet ikke mellom innsug og fuelrail. Så kanskje du bør sjekke opp med 034 at du får dyser som faktisk passer?

 

Ja, det tenkte jeg på men nå har jeg avbestillt det pga at jeg fant noen på forumet som hadde org rs2 dyser:=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 4 stk 0280 150 558 ( green tops ) in stock ready to ship i morgen om noen trenger dyser.. :)

 

Solgt..

 

Men kommer inn 25 pcs 0280 155 968 og 9 pcs 0280 150 558 iløpe av neste uke.

 

Så bare å kaste seg på før de blir borte også... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye koster 5 stk 0280 150 984?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ORG RS2 dyser du tenkte på?? De har en flow på 444cc på 3.8 bar noe du sikkert kjører med

 

Kjør på 0280 150 558 440cc på 3 bar.. Du kan jo justere opp bensin trykket litt, om du vil.

Har googlet litt rundt dette å det gjøres mye i bla Tyskalnd..

 

ORG RS2 dyser vil vel ligge rundt 650-750kr

 

mens 558 kan jeg sjekke..

 

Men 984 måtte produseres... Så det vil ta tid..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hey ny i klubben, hvor mye effekt/hk rekker en RS2 dyse til ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm de holder ca 90hk pr dyse på 3.8 bar (har jeg hørt)

Arrester meg gjerne andre her om jeg tar feil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger dyser. Er Green Giants å anbefale til en 1.8T AWU (Beetle Turbo) med K04, racecat, 3" MAF +++ (Sikter på ca 230hk)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger dyser. Er Green Giants å anbefale til en 1.8T AWU (Beetle Turbo) med K04, racecat, 3" MAF +++ (Sikter på ca 230hk)?

 

hva er det som står på org av dyser nå?? Dyse Nr ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er det som står på org av dyser nå?? Dyse Nr ja

 

Vet ikke. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Skiltnr. DK 28689. I vognkortet står det Norsk Motorkode AWU. I følge ECS Tuning skal BOSCHnummer 0280155968 (Green Giant) passe rett inn. Er det noen grunn til å velge mindre dyser enn 440?

 

EDIT: http://www.ecstuning.com/Volkswagen-New_Beetle--1.8T/Engine/Fuel/Injectors/ES1866540/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Skiltnr. DK 28689. I vognkortet står det Norsk Motorkode AWU. I følge ECS Tuning skal BOSCHnummer 0280155968 (Green Giant) passe rett inn. Er det noen grunn til å velge mindre dyser enn 440?

 

EDIT: http://www.ecstuning.com/Volkswagen-New_Beetle--1.8T/Engine/Fuel/Injectors/ES1866540/

 

Da er det 968 du skal bruke..

 

you got pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.