NYE bosch erstatningsdyser til salgs ALLE str

Anbefalte innlegg

Tror jeg har funnet noen interessante Bosch dyser nå, med følgende delenr:

0 280 150 842

 

Dette skal vel være 1680cc dyser.

 

Skaffer du disse? Ser de ikke i lista di. Og i så fall pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke...

 

 

PS har 6 stk 0 280 155 968 ( green giants ) liggende om noen er intresserte..

 

Lagt til etter 48 minutter:

 

Tror jeg har funnet noen interessante Bosch dyser nå, med følgende delenr:

0 280 150 842

 

Dette skal vel være 1680cc dyser.

 

Skaffer du disse? Ser de ikke i lista di. Og i så fall pris?

 

 

Hei..

 

De har det bosch numret du referer til her men, hun de skjønte ikke helt den høye flowen på 1680cc

 

Så her er det noe galt : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke...

 

 

PS har 6 stk 0 280 155 968 ( green giants ) liggende om noen er intresserte..

 

Lagt til etter 48 minutter:

 

 

 

 

Hei..

 

De har det bosch numret du referer til her men, hun de skjønte ikke helt den høye flowen på 1680cc

 

Så her er det noe galt : klø :

 

 

Ser et annet sted at de er oppgitt til 1000ml / max 200hk stk så da er det sikkert det som stemmer.

Det skal i alle fall holde godt til mitt bruk :P

 

Fargen skal være "indy blue" på disse.

 

Hva er i så fall prisen pr. stk for disse?

 

 

Edit, klippet fra en svensk websjappe:

 

Bränslespridare 1680cc Låg ohm

Bosch 1680cc 0280150842 Spridare

 

Genuine Bosch 0280150842 1680 cc/min ( 160 lb/hr ) Blue Top Indy Low Impedance Injectors ( Alcohol Compatible )

 

These injectors flow 1600 cc/min at 43.5 PSI ( 3 BAR ) and are fully compatible with alternate fuels and alcohol! Some websites may refer to their flow rating as 160 lb/hr or 150 lb/hr or 1680 cc/min Bosch Low Impedance Injectors. Frequently used in racing, flex fuel applications and alternate fuel applications, these low impedance injectors combine extremely high flow rates with excellent response at low pulse widths! This allows you to use a larger injector than normally possible without hurting idle and low speed driveability.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikser du til g60 motor og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser et annet sted at de er oppgitt til 1000ml / max 200hk stk så da er det sikkert det som stemmer.

Det skal i alle fall holde godt til mitt bruk :P

 

Fargen skal være "indy blue" på disse.

 

Hva er i så fall prisen pr. stk for disse?

 

 

Edit, klippet fra en svensk websjappe:

 

Bränslespridare 1680cc Låg ohm

Bosch 1680cc 0280150842 Spridare

 

Genuine Bosch 0280150842 1680 cc/min ( 160 lb/hr ) Blue Top Indy Low Impedance Injectors ( Alcohol Compatible )

 

These injectors flow 1600 cc/min at 43.5 PSI ( 3 BAR ) and are fully compatible with alternate fuels and alcohol! Some websites may refer to their flow rating as 160 lb/hr or 150 lb/hr or 1680 cc/min Bosch Low Impedance Injectors. Frequently used in racing, flex fuel applications and alternate fuel applications, these low impedance injectors combine extremely high flow rates with excellent response at low pulse widths! This allows you to use a larger injector than normally possible without hurting idle and low speed driveability.

 

 

Skal dobbel sjekke i morgen.. Hvilken EV er du ute etter?? EV er hvor kontakten fra bilen går i dysen. En slags betegnelse på sokkelen.. :)

 

 

 

Fikser du til g60 motor og?

 

 

Det klarer jeg sikkert.. men må ha noe mere å gå på.. :) hva er du ute etter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du tak i til en a4 b6 med BFB motorkode? Som er chippa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du tak i til en a4 b6 med BFB motorkode? Som er chippa.

 

Hva tenker du på??

 

Org dyser?? Eller skal du ha dyser etter chippen som står i bilen så må du spørre de som har chippa bilen din om hvilke dyser som er beregnet på chippen din...

 

440cc green top er et bra alternativ eller S3/TT dyser 380cc.....

 

 

Det er ett HAAAAAAAV av dyser som går på din bil.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal dobbel sjekke i morgen.. Hvilken EV er du ute etter?? EV er hvor kontakten fra bilen går i dysen. En slags betegnelse på sokkelen.. :)

 

Tja si det, er tiltenkt et Autronic SM4 sprut etterhvert, men er ikke helt inne i hvilken sokkel det er på den enda. Kan man velge flere typer sokler på akkurat det delenummeret til Bosch altså?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Det klarer jeg sikkert.. men må ha noe mere å gå på.. :) hva er du ute etter?

 

I følge chippen så skal det være grønne dyser, noe mer enn det vet jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok... det var desverre lite å gå på.. Har du mye hk?? kjører du på 3 bar eller 4 bar??

 

Hvilke str å hvilke EV har dysene du kjører med nå.

Hvor kjøpte du chippen..??

 

Tja si det, er tiltenkt et Autronic SM4 sprut etterhvert, men er ikke helt inne i hvilken sokkel det er på den enda. Kan man velge flere typer sokler på akkurat det delenummeret til Bosch altså?

 

Det er noe som heter EV1 EV6 EV14.. dette har med infestninger, str på dyse kropp og til kobling bla annet..

 

MEN jeg har også hørt at ett OEM bosch dyse nr har sin egen EV, med andre ord, vet man hvilke dyse nr man skal ha så får man riktig dyser...

Slike ting får man vite ved å finne ut OEM bosch dyse som sto på bilen, ring evt merke verksted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er noe som heter EV1 EV6 EV14.. dette har med infestninger, str på dyse kropp og til kobling bla annet..

 

MEN jeg har også hørt at ett OEM bosch dyse nr har sin egen EV, med andre ord, vet man hvilke dyse nr man skal ha så får man riktig dyser...

Slike ting får man vite ved å finne ut OEM bosch dyse som sto på bilen, ring evt merke verksted.

 

Er bare å glemme merkeverksted og hva som står på bilen her, er snakk om å trimme opp en 20vt 5'er med hiddensprut så tipper de dysene der passer godt. Er flere andre som har brukt de til samme formål så bare sjekk prisen på de så får vi se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei skaffer du 0280150842 eller 0280150846 eller HT080114.... i EV14

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok... det var desverre lite å gå på.. Har du mye hk?? kjører du på 3 bar eller 4 bar??

 

Hvilke str å hvilke EV har dysene du kjører med nå.

Hvor kjøpte du chippen..??

 

 

Chippen er fra Bar-Tek. Heter RS3. Sendte en mail og spurte litt om hvilket oppsett de hadde kjørt det på og da fikk jeg svar tilbake at bensintrykket skulle være 3,3 bar og at det ble kjørt på grønne dyser. Alt de sa. Har ikke satt i dette kittet enda, så kjører enda på originale dyser. Kittet skal gi 220 hk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på disse: 0437502045 ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tenker du på??

 

Org dyser?? Eller skal du ha dyser etter chippen som står i bilen så må du spørre de som har chippa bilen din om hvilke dyser som er beregnet på chippen din...

 

440cc green top er et bra alternativ eller S3/TT dyser 380cc.....

 

 

Det er ett HAAAAAAAV av dyser som går på din bil.. :)

 

Skjønner. Problemet er at jeg har spurt Johan som har chipa min, men får ikke svar:( Skulle forresten ha dyser etter chipen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge chippen så skal det være grønne dyser, noe mer enn det vet jeg ikke.

 

Orginal dysene det......

 

Varierer hvem du spør, men de er fra 250-280cc, jeg mener de er rundt 264cc

 

Ikke noe vits å bytte de om de ikke fungerer.

 

Bedre å bruke redtops og nye chip for det, enn 3,5 bar regulator på de orginale

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner. Problemet er at jeg har spurt Johan som har chipa min, men får ikke svar:( Skulle forresten ha dyser etter chipen.

 

Har du "vanlig" chip beregnet på orginale dyser er det ikke vits å bytte dyser. Da må du ha nytt program tilpasset de nye dysene dine. Og for at det skal være noe vits å bytte dyser for deg, må du ha ny turbo også.

 

Mulig det er jeg som sliter litt, men jeg skjønner ikke hvorfor du skal ha større dyser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du "vanlig" chip beregnet på orginale dyser er det ikke vits å bytte dyser. Da må du ha nytt program tilpasset de nye dysene dine. Og for at det skal være noe vits å bytte dyser for deg, må du ha ny turbo også.

 

Mulig det er jeg som sliter litt, men jeg skjønner ikke hvorfor du skal ha større dyser?

 

Hehe har kanskje ikke formulert meg riktig. Hadde tenkt å kjøpe meg en større turbo med tiden. Ko4 eller noe annet og legge meg på rundt 240-250hk. Og da trenger jeg nye dyser og vet jeg trenger ny mapp også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan høre med de.. De skal lage 500 stk til en kjent amerikan tuner, så de skulle slenge med min bestilling også..

 

Er de laget av Bosch?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å glemme merkeverksted og hva som står på bilen her, er snakk om å trimme opp en 20vt 5'er med hiddensprut så tipper de dysene der passer godt. Er flere andre som har brukt de til samme formål så bare sjekk prisen på de så får vi se :)

 

Org EV skal man jo kunne finne ut av...

 

hei skaffer du 0280150842 eller 0280150846 eller HT080114.... i EV14

 

Skal sjekke dette..

 

Chippen er fra Bar-Tek. Heter RS3. Sendte en mail og spurte litt om hvilket oppsett de hadde kjørt det på og da fikk jeg svar tilbake at bensintrykket skulle være 3,3 bar og at det ble kjørt på grønne dyser. Alt de sa. Har ikke satt i dette kittet enda, så kjører enda på originale dyser. Kittet skal gi 220 hk.

 

Green tops 440cc.. Mulignes EV1.. Er org dysene dine "tykk" i dyse kroppen??

 

Pris på disse: 0437502045 ?

 

Produseres ikke på lenge desverre..

 

Er de laget av Bosch?

 

ALT er laget av Bosch, noen kommer MED stempel, noen uten.. Grunnen er at de får en bestilling på la oss si 500 dyser. Så lager de 600 dyser, men de stempler ikke f.eks. Bosch 0 280 155 968 på de siste 100 dysene da de med dette merket blir MYE dyrere..

MEN så kan det også være at det firmaet som bestillte de 500 dysene MED bosch/nummer stempel bare kjøper 300.. Da har de 200 dyser tiltengt et firma MED bosch/nummer stempel på dysene samt de 100 dysene som de laget extra der det ikke er bosch/nummer stempel på.

 

Har motatt ca 30 med og 30 uten stempel på 968 dysene hit til... Har ikke noe å si performance messig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en mail med denne meldingen, men kan ikke se den her i tråden ?? :

 

Her er meldingen som akkurat er lagt inn:

***************

 

---Sitat (Originalt av Per Bjørnar Bratteberg)---

Pris på disse: 0437502045 ?

---Sitat slutt---

Hmmm Det ser ut som jeg kansje får skaffet deg disse...

 

Hvor mange er du ute etter??

***************

 

Er ute etter 5 om prisen er bra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg tok den vekk for leverandøren jeg har klarte ikke å skaffe dem... Men jeg prøver å få tak i de hos noen andre, men de skal jo ha nesten 1000kr pr stk for de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg tok den vekk for leverandøren jeg har klarte ikke å skaffe dem... Men jeg prøver å få tak i de hos noen andre, men de skal jo ha nesten 1000kr pr stk for de

 

Du får se hva du får til, 1000 kr/stk er iallefall temmelig uaktuellt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.