#176 Skrevet August 8, 2005 jeg trenger også klistremerker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet August 8, 2005 Jeg hadde tenkt å komme helt til jeg kom på at jeg faktisk hadde ferie denne uka og skulle reise på hytta idag tidlig Hvis noen av "mine nærmeste" skal dit (Håkon, J-A, RA, Lars ......) hadde noen giddi å tatt med to VACN-klistermerker til brukseinseren min?? Mulig jeg kommer en snar tur. blir litt rydding i værste idag. kommer du med audun? faen å heldig du er med den... 47000km tatt vare på av gud den.. ps. har ikke klistremerke jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet August 8, 2005 Mulig jeg kommer en snar tur. blir litt rydding i værste idag.kommer du med audun? faen å heldig du er med den... 47000km tatt vare på av gud den.. ps. har ikke klistremerke jeg Nope.. er på hytta nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet August 8, 2005 Hvis noen av "mine nærmeste" skal dit (Håkon, J-A, RA, Lars ......) hadde noen giddi å tatt med to VACN-klistermerker til brukseinseren min?? Flapp flapp flapp flapp flapp flapp flapp flapp... venter på at det rosa helikopteret mitt skal komme og hente meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet August 15, 2005 Blir det noe burger idag eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet August 15, 2005 Jeg er sulten, så jeg kommer...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet August 15, 2005 Jeg kommer også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet August 15, 2005 jeg kommer også, med ny sotede baklykter..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet August 15, 2005 Tar meg en tur og leverer tilbake radioen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet August 15, 2005 Jeg er også sulten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet August 21, 2005 Vanlig mandagstreff i morgen!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet August 21, 2005 Vanlig mandagstreff i morgen!? seff. jeg kommer... man, må jo ha mat... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet August 21, 2005 Skal vell ikke se bort fra at jeg kommer med A3`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet August 21, 2005 Skal vell ikke se bort fra at jeg kommer med A3`en jeg ser ikke bort i fra det i det hele tatt. du har bare å komme med den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet August 21, 2005 jeg ser ikke bort i fra det i det hele tatt. du har bare å komme med den. Ok da, du overtalte meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet August 21, 2005 Ok da, du overtalte meg jeg klapper for megselv jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet August 21, 2005 Jeg får vel prøve å ta en tur jeg også, ettersom jeg iike har vært der på et par uker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet August 21, 2005 Sharken kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet August 21, 2005 Jeg kommer oxo..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet August 21, 2005 Dukker vel opp litt over 20:00 jeg som vanelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet August 22, 2005 Får vel svippe innom en tur jeg også da... Snakkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet August 22, 2005 Tar meg en tur jeg og.. med møkkete bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet August 22, 2005 Tar meg en tur jeg og.. med møkkete bil.. Da er vi to stk. Hvis jeg da ikke rekker å vaske den før jeg drar. Tar nok litt kortere tid for meg da jeg bare hiver den i maskina mens jeg regner med at du bruker hånda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet August 22, 2005 Dere kan bare slappe av. Jeg kommer nok med skitten bil igjen, og hvis dere parkerer ved siden av meg så synes sikkert ikke skitten på bilene deres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet August 22, 2005 Dere kan bare slappe av. Jeg kommer nok med skitten bil igjen, og hvis dere parkerer ved siden av meg så synes sikkert ikke skitten på bilene deres. kan du ikke ta med deg bilen på dykkertimen så blir det rein den også.... hehe dårlig humor.... nei, det var vi ikke sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...