#226 Skrevet August 29, 2005 Må nok stå over i dag. er på jobb i Bergen så det blir litt langt å dra. Kommer sterkere tilbake neste mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet August 29, 2005 Eg kjem ein tur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet August 29, 2005 Må nok stå over i dag. er på jobb i Bergen så det blir litt langt å dra.Kommer sterkere tilbake neste mandag. Pingle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet August 29, 2005 vel da var det gjort og så drar man NORDover igjen (merk deg det Thomas...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet September 1, 2005 vel da var det gjort og så drar man NORDover igjen (merk deg det Thomas...) ke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet September 4, 2005 Trenger skiltramme og noen vacn klistremerker til den nye bilen jeg, er dette noe en eller annen har med seg på mandags treffene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet September 4, 2005 Trenger skiltramme og noen vacn klistremerker til den nye bilen jeg, er dette noe en eller annen har med seg på mandags treffene? Skal ikke se bort ifra at sharken (bilen min) kommer og der er det både skiltplater og klistremerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet September 5, 2005 Skal ikke se bort ifra at sharken (bilen min) kommer og der er det både skiltplater og klistremerker Bra, trur ikke jeg får kommi i kveld(må jobbe) men neste mandag muligens... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet September 5, 2005 Skal ikke se bort ifra at sharken (bilen min) kommer og der er det både skiltplater og klistremerker Du har kanskje to klistermerker til meg også da? Må gjøre den "kvite" klar til den skal rulle på veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet September 5, 2005 Du har kanskje to klistermerker til meg også da? Må gjøre den "kvite" klar til den skal rulle på veien. Skulle kanskje la seg gjøre det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet September 5, 2005 Hvis det viser seg at JAM er gnien på merkene, så er det mulig at jeg kan ordne noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet September 5, 2005 Hvis det viser seg at Arne er gnien på merkene, så er det mulig at jeg kan ordne noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet September 5, 2005 Var det noen som skvatt litt når jeg dro i dag eller Synes det var noen som litt når jeg startet opp bilen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet September 5, 2005 Var det noen som skvatt litt når jeg dro i dag eller Synes det var noen som litt når jeg startet opp bilen jeg LOL, ja. Takk for den latteren ;-) Bilen din hørtes dog litt sliten ut over brua. Litt justering på sin plass eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet September 5, 2005 Her er noen pics fra idag, mange biler og folk på plass denne høst-ettermiddagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet September 5, 2005 Må få den på en bukk! Det ligger og slår og lekker både her og der! Var ikke så lett å montere det når jeg lå under bilen bare på en jekk:/ Har en del justeringer igjen må jeg si men det nærmer seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet September 5, 2005 Et til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet September 5, 2005 LOL, ja. Takk for den latteren ;-) Bilen din hørtes dog litt sliten ut over brua. Litt justering på sin plass eller? Eller var det andre typer justeringer du mente? Har ikke hørt på bilen utenfra når den kommer på turtall selv jeg. Hørtes det ut som noe var galt???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet September 6, 2005 Var det noen som skvatt litt når jeg dro i dag eller Synes det var noen som litt når jeg startet opp bilen jeg Det skulle jeg likt å sett på film. Knæra bare knakk under meg i det jeg skvatt (hoppet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet September 6, 2005 Det var vel greit at jeg tok plassen din i går JAM, du fikk iallefall med Sharken på bilde denne gangen...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet September 6, 2005 Eller var det andre typer justeringer du mente? Har ikke hørt på bilen utenfra når den kommer på turtall selv jeg. Hørtes det ut som noe var galt???? Det hørtes ut som om tenninga ikke var 100%. Flere som stussa litt når du dro avgårde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet September 6, 2005 Hvem sjekker det da? Må jeg på Møller eller er det noe hvem som helst kan ordne? (Noen som melder seg frivelig ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet September 6, 2005 Det var vel greit at jeg tok plassen din i går JAM, du fikk iallefall med Sharken på bilde denne gangen...hehe Ja nå når den var møkkete ble det tatt bilde av den. Neste gang stiller jeg 1830 for å få plassen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet September 6, 2005 Ja nå når den var møkkete ble det tatt bilde av den.Neste gang stiller jeg 1830 for å få plassen min. da stiller jeg 18.00 hehehe for å ta plassen.... den blir herved erklært LOWRIDER plassen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet September 6, 2005 da stiller jeg 18.00 hehehe for å ta plassen.... den blir herved erklært LOWRIDER plassen..... Vi skal nok få støppt en liten kant der så du ikke kommer inn på den plassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...