#201 Skrevet August 22, 2005 Jeg troppet opp med ny bil idag, og fikk testa at den var vanntett i regnet som kom... Her er noen bilder av noen av bilene som var her idag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet August 22, 2005 Nina ville gjerne inspisere lakken og da var ikke kjetil vond å be... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet August 22, 2005 Etterpå virket det som om begge var fornøyd og poserte villig ved min nyanskaffelse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet August 22, 2005 Dracula var også innom en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet August 22, 2005 spennende på lørenskog idag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet August 22, 2005 spennende på lørenskog idag! Jo det skal jeg fortelle deg gutten min. Mens noen står å juger seg grønn er det noen som jobber for klubben. Her kommer John med en pose full med nye medlemmer (nei medlemmene er ikke i posen ) som har meldt seg inn i løpet av uka. Vi (John, Kjetil og meg) stod på kontoret (bagasjerommet til BB) og la medlemskort oppi ferdig pakkede velkomstkonvolutter som jeg postet på vei hjem. Andreas hadde skrevet ut kort og BB hadde skrevet ut navnelapper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet August 22, 2005 Så det var det som foregikk der ja. Trodde det var et nytt diodeprosjekt eller noe baki der jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet August 22, 2005 er jo det de EGENTLIG skrøner seg vekk fra nå da Kenneth! John-Arild, hvordan har DU fått til at det står JAM som ny poster på mailene vi får? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet August 23, 2005 Jo det skal jeg fortelle deg gutten min.Mens noen står å juger seg grønn er det noen som jobber for klubben. Her kommer John med en pose full med nye medlemmer (nei medlemmene er ikke i posen ) som har meldt seg inn i løpet av uka. Vi (John, Kjetil og meg) stod på kontoret (bagasjerommet til BB) og la medlemskort oppi ferdig pakkede velkomstkonvolutter som jeg postet på vei hjem. Andreas hadde skrevet ut kort og BB hadde skrevet ut navnelapper. Påstår du at jeg juger??? Du var mest opptatt av å jobbe som bare det, slik at du fortere kunne få mat du... Jeg beklager på det sterkeste hvis du følte deg støtt over at ikke alle la merke til hva dere skjulte i bagasjerommet til BB. PP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet August 23, 2005 Påstår du at jeg juger??? Du var mest opptatt av å jobbe som bare det, slik at du fortere kunne få mat du... Jeg beklager på det sterkeste hvis du følte deg støtt over at ikke alle la merke til hva dere skjulte i bagasjerommet til BB. PP Vi driver å snikjobber for klubben slik at ingen ser hva vi gjør. Må jo sørge for at vi får inn nye folk i styret vettø Ola: Det ble fort nedstemt det med nick så det er borte igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet August 23, 2005 den er grei JAM Men, jeg kan vel starte med neste mandag først som siste. Drar hjem av litt forskjellige grunner, derav også restituering. Etter en LANG fadderuke Så, da sees vi iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet August 23, 2005 ... Etter en LANGfadderuke Så, da sees vi iallefall! Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet August 23, 2005 Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet August 29, 2005 Det er vel treff idag?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet August 29, 2005 Det er vel treff idag?? selvsagt er det det. jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet August 29, 2005 kansje ta en liten sving innom men coupen i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet August 29, 2005 Vet ikke helt om jeg kommer med sharken (90en) eller konebilen (A6en) men jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet August 29, 2005 Kanskje jeg skulle tatt meg en tur jeg også. Lite annet å finne på, skolen har jo begynt igjen... (Lekser? Hvor?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet August 29, 2005 Kanskje jeg skulle tatt meg en tur jeg også. Lite annet å finne på, skolen har jo begynt igjen... (Lekser? Hvor?) Lekser? nei de har vi ik ikke sett. Bare å komme det Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet August 29, 2005 Ja Helga, ich komme, ich komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet August 29, 2005 Ja Helga, ich komme, ich komme Ich komme auch! (Mit eine etwa sauberes auto ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet August 29, 2005 er det no sånn selvvask-anlegg i nærheten der oppe?? skulle vaska over kjerra etter de siste regnskurene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet August 29, 2005 Ei kjæmm nok tel å gjør mei en sjøt ei å. (Må jo prate dialekt jeg og når andre gjør det?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet August 29, 2005 Petter SJ: kan du nægge med deg han der skjorte-samen opp og? (Kris LJ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet August 29, 2005 er det no sånn selvvask-anlegg i nærheten der oppe??skulle vaska over kjerra etter de siste regnskurene... Hvor kommer du fra og hvor skal du hen? Det er Selvvask på Statoil litt lenger bortenfor Shell/McDee. Ellers, om du skal mot Oslo igjen etterpå kan du smi av ved Robsrud og slenge deg på Østre Akern og ta U-wash ved avkjøringa til Kaldbakken. Jeg regner med at jeg dukker opp, btw. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...