Mandagstreff McDonald's Lørenskog

Anbefalte innlegg

Skal prøve å få lurt med meg et eksemplar av Passat stv, som skal lanseres på onsdag jeg.

har sett flere som har blitt kjørt rundt omkring, så det burde ikke være noe problem?;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er standard inventar også... Blir moro å se Passat likbil, selvom jeg også har sett den på veien et par ganger allerede.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er standard inventar også... Blir moro å se Passat likbil, selvom jeg også har sett den på veien et par ganger allerede.

standar inventar... den rollen tok jeg alt i våres... her vært på alle møtene der i år...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

standar inventar... den rollen tok jeg alt i våres... her vært på alle møtene der i år...

Ok, da må jeg huske å knekke benet ditt før neste mandagsmøte slik at du ikke kommer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da må jeg huske å knekke benet ditt før neste mandagsmøte slik at du ikke kommer.

det blir ikke før til neste år det så jeg har godt tid. siste møte for i år er i kveld

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det blir ikke før til neste år det så jeg har godt tid. siste møte for i år er i kveld

Nei, det er feil. Siste mandagsmøte på McD er i kveld, men ikke siste i år ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er feil. Siste mandagsmøte på McD er i kveld, men ikke siste i år ;)

nei, det er sant... vi får se hva du klarer å få til da... du som er så skyhøyt oppe... kan være at jeg bare smitter under deg veit du...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, det er sant... vi får se hva du klarer å få til da... du som er så skyhøyt oppe... kan være at jeg bare smitter under deg veit du...

hmpf...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få lurt med meg et eksemplar av Passat stv, som skal lanseres på onsdag jeg.

Jeg har lånt en 2.0 TDi DSG hele helgen! Konge bil iallefall!

Og, jeg kommer! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såså..

Jeg er med dere, men i ånden som vanlig.

(Nei Thomas, jeg er ikke i Arendal...)

Klarer noen å få tatt noen litt BRA bilder av den nye Passaten i kveld?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer noen å få tatt noen litt BRA bilder av den nye Passaten i kveld?

Hadde med kamera, men falt meg ikke inn.. dessverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.