Mandagstreff McDonald's Lørenskog

Anbefalte innlegg

ja, vi kommer rundt 19.00 alle mann

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må du ikke jobbe da og tjene penger?

ja rart med hvordan det der fungerer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen av lederne som kan ta med skiltplater til meg på mitt første mandagsmøte på Lørenskog imorra? Til ny skilttype, selvom jeg foreløpig har de gamle.... : dum :

 

Skal seff betale for meg

 

Noen som vet hva det koster å få nye skilter forresten, må få fiksa det til uka også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var innom Statens Vegvesen, for en uke siden, og måtte betale ca 250,- hvis jegi kke husker feil... tok bare 5 min... måtte ikke bestille noe på forhånd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke verre nei, det var ikke verst...

 

 

Du er jammen overalt du Endre, takker så mye for hjelpen... om resten av gjengen er som deg er det jo genialt : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke verre nei, det var ikke verst...

 

 

Du er jammen overalt du Endre, takker så mye for hjelpen... om resten av gjengen er som deg er det jo genialt : rock :

 

På Økern åpner de 9 på mandag og 8 ellers i uka om jeg husker riktig(aner ikke om det er noe annet nå i juli da).

Ga vel 330 ca for mine for noen uker siden. Tok 5 min, bare henvend deg i den info skranken uten køsystem, så har du nye skilt før du får skiltplate. :)

Bare skru av skiltene før du går inn. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I uka som var fikk jeg 2 stk klubb merker i posten! Noen som har satt på disse? evt Hvor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I uka som var fikk jeg 2 stk klubb merker i posten! Noen som har satt på disse? evt Hvor?

Størsteparten har disse på trekantrutene, eller siderutene bak :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg møter vel opp med et eller annet audi vrak...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hulk, hulk... På vei hjem fra hytta (Hurum) like ved Leangbukta industri området, løp det 4 eller 5 rådyr over veien.. : bråk : 1-2 meter forran bilen min... traff 2 av dem! : mad :: bh :: gråter :: gråter : Den ene løp vidre, men den andre ble liggende å vri seg.. ringte politiet, og de skulle komme med pistol for å avlive den... etter 1/2 time kom viking og etter 45 min kom snuten... : klø : 3 uker gammel bil, nymontert S4 fanger og S-line resten gått til HELVETE.... Sorry språkbruk, men dere skulle hørt meg når det skjedde... : bh :: bh :: bh :: bh :

Spørs om det blir noe McDonald`s på meg i morge, men skal prøve... må muligens ha leiebil....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig trist å høre, har all medfølelse for deg når det gjelder dette

 

Men man skal vel være glad det ikke gikk verre.. tenker på personskader osv, selvom det er like trist med både rådyr og bil....

 

Håper u klarer å komme deg bort til Lørenskog idag uansett da!

 

 

:grouphug:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

like ved Leangbukta industri området, løp det 4 eller 5 rådyr over veien.. : bråk : 1-2 meter forran bilen min... traff 2 av dem!

 

Synd med bilen din, men også trist å høre at nøyaktig de samme dyrene

som tusler rundt i hagen min minskes... Vi måtte avlive et her for noen

år siden også, det vil jeg også tro ble påkjørt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen sendt til verkstedet på Rud... Har fått tak i leiebil, så det blir burger på meg i dag...! snakkes kl 1900 på MCDonald`s : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK dette kommer jeg helt sikkert til å angre på men here we go.

Skal til sjeriffen i dag å høre på dekk til "sharken"

Noen som lurer på noe mens jeg først er der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat vært hos Avis å hentet en bil... først tilbydde de meg en polo 0.9 liten, da sa jeg bare sorry, kommer ikke på tale.. så fikk jeg en Audi A4 Avant 05 mod... Ja takk... McDonald`s here we come.... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, da ordner det seg da.

 

Du tok ikke den lille kalven ?

 

 

edit:

noe helt annet, er det noen som har en USB til digitalkamera kabel

som de kunne hatt med opp og lånt meg i 5 minutter? Har et eldre

Canon kamera, så det er vel en standardkabel av noe slag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kabel til Canon (nyere). Tar med denne så kan du se om den passer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

knall! :) Kameraet er et superdupert : smil : Canon A60...

 

forøvrig en slik jeg snakker om:

124821.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også stod dere der oppe på p-plassen og LO av meg! : bråk :: smil :

 

 

 

Ørjan: Takker og bukker for lån av USB kabel! Bilderedigeringen er nå igang, har

noen minutter igjen der, så lage thumbnails, så begynne å programere

hjemmeside i ren HTML... TTT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere mandagstreff hver uke? Tenkte å ta meg en tur til Oslo en gang i sommer så kanskje jeg kunne tatt meg en tur innom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere mandagstreff hver uke? Tenkte å ta meg en tur til Oslo en gang i sommer så kanskje jeg kunne tatt meg en tur innom :)

 

Jada, det er hver mandag på McDonalds på Lørenskog, med oppmøte klokken 19. Det er bare å stikke innom en tur det vet du. Jeg savner å se en blå A3 der oppe vet du. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere mandagstreff hver uke? Tenkte å ta meg en tur til Oslo en gang i sommer så kanskje jeg kunne tatt meg en tur innom :)

Ja, hver mandag.

 

Ola: Du fikk bare et hjelpende rop og medfølgende latter angående blondine radaren din ;) (Den må ha vært litt ute av fokus i går :))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

radaren var ved full funksjon i går den ;)

så da må dere evt kauke høyere neste gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oslo-omegn lokallagsmøte mandag 25.7. kl 19.00.

 

Håper så mange som mulig, også fra styret, kommer på møtet. Litt Rudskogen-info er nødvendig å diskutere. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.