#151 Skrevet Juli 24, 2005 Jeg får vel ta meg en tur for å vise fra nyanskaffelsen min jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Juli 24, 2005 jeg kommer som vanlig jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Juli 24, 2005 drar nordover... Takk for i sommer folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Juli 24, 2005 Skal se om jeg får lov av skjefen å komme Dere får nok se en sort 90Q 20V i dag også dessverre. Dere slipper ikke unna så lett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Juli 25, 2005 Jeg kommer også med en meget lav Touran Har med meg pappa som er på besøk fra Bergen (kjører Bora og er selvfølgelig medlem i klubben han også) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Juli 25, 2005 Tar vel en tur med Scirocco'n sånn i 19:30 tiden tenker jeg. (Rekker sannsynligvis ikke å være der til kl 19:00.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Juli 25, 2005 Tror ikke jeg rekker det denne gangen. Man får se... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Juli 25, 2005 Kommer en tur og flasher de nye 15" ronalfelgene mine (her går vi ned i hjulstørrelse ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Juli 25, 2005 Tenkte jeg også skulle ta en tur idag. Lenge siden sist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Juli 25, 2005 Jeg kommer også.. ryggende Med Kristian Tjessem som copilot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Juli 25, 2005 Hører egentlig til Mjøsa jeg, men jeg får vel lov til og stikke innom en liten tur siden jeg kjører forbi!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Juli 25, 2005 Ser visst dårlig ut for min del allikevel å??? hvorfor det???? Hører egentlig til Mjøsa jeg, men jeg får vel lov til og stikke innom en liten tur siden jeg kjører forbi!!! spiller ingen rolle om du hører til mjøsa!!! Du hører jo til klubben uansett... Bare ta deg en tur innom du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Juli 25, 2005 Ja jeg får vel se om jeg orker å trille ned de 500 meterne det er bort til Mc Donald jeg også da Er så lang vei så får se om jeg har bensin nok *ler* Nei det er vel stor fare for at dere ser meg også get 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Juli 25, 2005 NEI Thomas C, jeg er IKKE sydover i dag heller, nå er jeg nordover... Fikk dessuten situasjonsrapp fra JAM .. sykt dårlig gjort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Juli 25, 2005 Dårlig med diskutering ang. treff, da. :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Juli 25, 2005 Dagens laveste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Juli 25, 2005 Ett til bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Juli 25, 2005 ..mens det er hard kamp om å være dagens høyeste; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Juli 25, 2005 Ser ut som jeg vant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Juli 26, 2005 Skjedde vel egentlig ingenting. Vi spiste mat, og blinklysa til Mattis er grønne. Bilen min er fortsatt høy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Juli 26, 2005 Og Ørjan sin Toruan var LAV. Eneste Touran i landet man faktisk setter seg NED i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Juli 26, 2005 Hissig! :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet August 8, 2005 Noen som skal på McDonalds i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet August 8, 2005 Jeg kommer og Arve kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet August 8, 2005 Jeg hadde tenkt å komme helt til jeg kom på at jeg faktisk hadde ferie denne uka og skulle reise på hytta idag tidlig Hvis noen av "mine nærmeste" skal dit (Håkon, J-A, RA, Lars ......) hadde noen giddi å tatt med to VACN-klistermerker til brukseinseren min?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...