Velkommen til Valdrestreffet 30 April

Anbefalte innlegg

tusen takk for det :)

 

Selv har jeg desverre aldri fått kommet meg på dette før, og siden dere nå vurderer eller har planlagt at dette skal bli det siste så tenkte jeg som så at jeg må bare ta meg en tur denne gangen.

 

Så gleder meg til å stille opp og hilse på : vinke :

 

edit: prøver å få til ei lita kollone fra Mjøstraktene.

(kan godt bare skrive i denne tråden så vi har det samlet)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldig dere som ikke må jobbe :o

Derfor jeg håpet på en hellig dag!

 

God tur over fjellet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja må vel dit entur i år, fikk ikke vært der i fjor :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der heller ikke i fjor, men blir garantert tur i år om været ikke blir totalt bedritent:) Håper ikke at det er det siste treffet heller, for dette og Hadeland-treffet er liksom kick-of'en på sesongen.

 

Angående kolonne, så kan vel Lillehammer- og Hamarfolket slå seg sammen med Gjøvikfolket, og så kjøre en massiv kolonne oppover? Hvis ikke alle dere fra Lillehammer kjører den andre veien, altså.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Angående kolonne, så kan vel Lillehammer- og Hamarfolket slå seg sammen med Gjøvikfolket, og så kjøre en massiv kolonne oppover? Hvis ikke alle dere fra Lillehammer kjører den andre veien, altså.

 

stemmer litt for den der jeg også, er ikke så ofte oppi de traktene så kan være greit å kjøre i følge med noen er kjenner veien dit.

 

Når er det planlagt avreise fra Gjøvik/Lillehammer da?

slik at vi på Hamar vet når vi må reise.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer litt for den der jeg også, er ikke så ofte oppi de traktene så kan være greit å kjøre i følge med noen er kjenner veien dit.

 

Når er det planlagt avreise fra Gjøvik/Lillehammer da?

slik at vi på Hamar vet når vi må reise.

 

Klar for tur jeg også :) Usikkert på om bilen min er klar. Men skal nå klare å komme meg dit :)

 

Og til Raymond: Kjør rett fram til det står Vinstra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veien er jo forsåvidt lett, men halve moroa er jo å få kjørt i ei stor kolonne som mulig:)

 

Men av erfaring så veit jeg at de vaskemulighetene som er å finne oppå der, blir fort evakuert av samtlige treffglade folk (bare moro og sosialt det også), så greit å være litt tidlig ute. "Dørene" åpner jo 11:30, så greit å ha vært oppi Valdres rundt 10:00-10:30 kanskje? Nå kommer det jo an på hvem som ligger først i kolonna også - ligger Rolf først, så trenger vi bare å sette av 20min eller så på kjøringa fra Gjøvik til Valdres: smil :

 

Avreise 08:45 fra Statoil Kallerud eller Mjøsstranda? Bare et forslag, og gir ingen garanti på at det er et bra tidspunkt:p Aner heller ikke om veien fra Bybrua og videre er noe bedre nå, men det veit sikkert noen folk fra Gjøvik bedre enn meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg gjerne med kolonna oppover, kjedelig å kjøre aleine oppover...

 

Edit: Er fin vei langs RV33 fra Hunndalen og oppigjenom. "Nyvegen" var ferdig i fjor høst, så nå er det fint å kjøre der.

Oppover Tonsåsen kan det nok være litt kuler og dumper men, ikke beste veien der akkurat, men hvis en med bil som ikke er senket kjører først så ser jo de bak hvor dumpene er...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såfremt jeg har fått at s2'n fra lakkering så slenger jeg meg med jeg også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lyst til å komme men er fortsatt litt skeptisk til veien opp dit :P syns veien mellom lillehammer-biri var ille nok :P men kan hende jeg sniker meg rolig i vei grytidlig før all trafikken kommer :) (OM bilen er klar da :P må settes i godkjenningshøyde og tilbake igjen først)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar oppover på fredag tenker jeg, skal sove over på Aurdal camping som er planen: ) Så kanskje jeg henger på kolonna derifra selv om det ikke er så langt:D Folk kjøre i følge hjemover kanskje og?:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer :)

 

og mads, er med på kolonne :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir antagelig med! Litt værforbehold med sedanen da den skal til hadeland dagen etter, men synes turen over i 09 var så epic at jeg tar bruksbil i værstefall!! Bare å krysse fingra for godvær! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sålangt klare for avreise:

 

Meg

Gaute

Mads

Simen

Rune

Torbjørn (om bilen er klar)

Peter (om han tør)

Ola (reiser fredagen)

Kim Rune (om han har skilt :P )

Tore (med værforbehold)

Bjørn Audun (om han har fri)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg turen, men 30.april driver jeg og bygger ny E6 bru på Andelva gitt: mad :. Lager ny fin vei til Audi og VW:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke helt 100% sikkert om jeg blir med mere :( får se om jeg rekker å få skilt eller evt prøveskilt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser dårlig ut med Valdres tur for min del også da bilen ganske så sikkert ikke blir ferdig innen da .. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare felgene som ikke er ferdig på din bil, Vivi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare felgene som ikke er ferdig på din bil, Vivi?

 

Mangler å få lakka dem ja - venter på en fargeprøve som jeg forhåpentligvis får nå til helga.

Og så mangler jeg 4-hjulskontroll på det nye senkesettet. vil ha hjula på plass først slik at senken skal bli helt riktig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha.. Du er jo pirkete og da.. hehe :D

Men ikke for det, jeg skal nok ikke til valdres sjøl jeg, nok å henge fingrene for tia, så da blir ikke biltreff prioritert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha.. Du er jo pirkete og da.. hehe :D

Men ikke for det, jeg skal nok ikke til valdres sjøl jeg, nok å henge fingrene for tia, så da blir ikke biltreff prioritert.

 

Pirkete. Skal innrømme det ja : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sålangt klare for avreise:

 

Meg

Gaute

Mads

Simen

Rune

Torbjørn (om bilen er klar)

Peter (om han tør)

Ola (reiser fredagen)

Kim Rune (om han har skilt :P )

Tore (med værforbehold)

 

Bjørn Audun (om fri den helga)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtested på Gjøvik for de som henger seg på kolonna derfra? Er det bestemt noe mer?

For meg er det hipp som happ om det er oppmøte på Shell eller en av Statoil stasjonene.

 

Dog et lite værforbehold...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, innspill på når og hvor folket skal slåes sammen hadde jo vært greit:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.